Nuo vasario 18 d. visiems naujiems išankstinio mokėjimo paslaugos EXTRA naudotojams balso paštas bus įjungiamas automatiškai. Iki šiol EXTRA naudotojai jį galėdavo užsisakyti kaip ir kitas paslaugas.
“Nusprendėme balso pašto paslaugą pasiūlyti visiems naujiems EXTRA naudotojams, kadangi yra nemažai žmonių, kurie mielai naudotųsi balso paštu, tačiau neprisiruošia arba paprasčiausiai nežino, kaip tokią paslaugą įsijungti. Naujiems EXTRA naudotojams, o taip pat ir kitiems balso pašto naudotojams rekomenduojame nepatingėti bei įrašyti savo asmeninį kreipinį, kuris galės “atsiliepti” už abonentą ir bus daug malonesnis skambinančiajam”, - sakė “Omnitel” marketingo projektų vadybininkas Andrius Chranovskis.
Senieji EXTRA naudotojai balso pašto paslaugą gali užsisakyti paskambinę trumpuoju numeriu 1566.
Balso pašto paslauga leidžia skambinančiajam palikti balso žinutę, kai abonentas ilgai neatsiliepia arba jo telefonas yra išjungtas ar už ryšio zonos ribų. Apie naujai paliktą žinutę EXTRA balso paštas telefono savininkui praneša SMS žinute arba skambučiu. EXTRA naudotojas paliktas žinutes gali išklausyti ir išsisaugoti paskambinęs balso pašto trumpuoju numeriu 1599. Skambučiai į EXTRA balso paštą apmokestinami kas 20 sekundžių 10 centų tarifu.
Tiems EXTRA naudotojams, kurie per 100 dienų balso paštu nepasinaudos, paslauga bus automatiškai išjungiama. Balso pašto paslaugos atsisakyti arba vėl įsijungti taip pat galima paskambinus į Klientų aptarnavimo centrą trumpuoju numeriu 1533 arba nemokamu paslaugų valdymo numeriu 1566.
Naujiems nuolatiniams “Omnitel” abonentams balso pašto paslauga įjungiama automatiškai.