Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Sekmadienį Saudo Arabijoje įvyko pirmasis ko gero sunkiausių lenktynių pasaulyje Dakaro ralio greičio ruožas, kuriame ilgą laiką tarp lyderių buvęs Vaidoto Žalos ir Paulo Fuiza ekipažas („Agrorodeo“, Mini John Cooper Works Rally) likus vos 20 km iki finišo sustojo dėl sankabos problemų.
V.Žalą į finišą partempė Benediktas Vanagas. Nors iš pradžių buvo manyta, kad „Mini“ turi tik sankabos problemų, tačiau vėliau V.Žala išgirdo ir neraminančius garsus iš variklio, o tai gali reikšti ir Dakaro pabaigą.
„Kai sustojome, pirmo automobilio laukėme pusvalandį, galvojau, kad galbūt ne ten kažkur nuvažiavome – tyku, ramu...“, – pasakojo V.Žala.
„Tikrai gaila, bet supratau, kad tempą galime laikyti. Viskas atrodė tikrai gerai, be proto nerizikavau, bet tas tempas visai kitoks, nei mes anksčiau važiavome, todėl pasiėmiau ir vieną krūmą, gerai, kad jis švelnus. Yra, kaip yra. Duok Dieve, kad tai yra mano, techniškai neišprususio, įsivaizdavimas, bet tai, ką girdėjau iš variklio...“.
Primename, kad Dakare variklio keisti negalima, o remontas – sunkiai tikėtinas.
V.Žala taip pat priėjo prie B.Vanago ir pakomentavo tuos 20 km, kuriuos buvo tempiamas.
„Baisiausi mano kilometrai, kuriuos esu nuvažiavęs Dakare. Tu mane nužudyti norėjai? Aš net nespėjau diržo užsisekti, nieko nemačiau. Buvo žiauru, galvojau kartu apsivošime“, – sakė V.Žala.
„Tu pats manęs prašei. Jeigu nori taksi, tai atsiprašau, bet čia yra greitasis taksi“, – atšovė B.Vanagas.
Sekmadienį Saudo Arabijoje įvyko pirmasis ko gero sunkiausių lenktynių pasaulyje Dakaro ralio greičio ruožas, kuriame ilgą laiką tarp lyderių buvęs Vaidoto Žalos ir Paulo Fuiza ekipažas („Agrorodeo“, Mini John Cooper Works Rally) likus vos 20 km iki finišo sustojo dėl sankabos problemų.
V.Žalą į finišą partempė Benediktas Vanagas. Nors iš pradžių buvo manyta, kad „Mini“ turi tik sankabos problemų, tačiau vėliau V.Žala išgirdo ir neraminančius garsus iš variklio, o tai gali reikšti ir Dakaro pabaigą.
„Kai sustojome, pirmo automobilio laukėme pusvalandį, galvojau, kad galbūt ne ten kažkur nuvažiavome – tyku, ramu...“, – pasakojo V.Žala.
„Tikrai gaila, bet supratau, kad tempą galime laikyti. Viskas atrodė tikrai gerai, be proto nerizikavau, bet tas tempas visai kitoks, nei mes anksčiau važiavome, todėl pasiėmiau ir vieną krūmą, gerai, kad jis švelnus. Yra, kaip yra. Duok Dieve, kad tai yra mano, techniškai neišprususio, įsivaizdavimas, bet tai, ką girdėjau iš variklio...“.
Primename, kad Dakare variklio keisti negalima, o remontas – sunkiai tikėtinas.
V.Žala taip pat priėjo prie B.Vanago ir pakomentavo tuos 20 km, kuriuos buvo tempiamas.
„Baisiausi mano kilometrai, kuriuos esu nuvažiavęs Dakare. Tu mane nužudyti norėjai? Aš net nespėjau diržo užsisekti, nieko nemačiau. Buvo žiauru, galvojau kartu apsivošime“, – sakė V.Žala.
„Tu pats manęs prašei. Jeigu nori taksi, tai atsiprašau, bet čia yra greitasis taksi“, – atšovė B.Vanagas.