Lenktynininkas po finišo kalbėjo, kad nors 340 kilometrų greičio ruožas neatrodo ilgas, dėl nuolat besikeičiančios dangos ir navigacijos iššūkių teko gerokai pavargti.
„Važiavome greitai ir nors buvo daug akmenų sugebėjome išsaugoti visus ratus. Palaikėme labai gerą tempą, trasoje aplenkėme iki tol 11-oje vietoje buvusį Cyrilą Despers“, – pasakojo B. Vanagas.
Anot jo, komandai pavyko atrasti tinkamą ratų slėgį ir taip išsaugoti neprakirstus automobilio ratus. B. Vanagas paaiškino, kad tai padaryti nėra paprasta. Greta visų techninių duomenų taip pat reikia įvertinti ir faktą, kad su pilnais degalų bakais automobilis yra 300 kilogramų sunkesnis nei su apytuščiais.
„Vėl kilo navigacijos problemų, tuo atžvilgiu šie metai mums ne patys geriausi. Kita vertus, žiūrint į rezultatą, turbūt nereikia varyti Dievo į medį“, – kalbėjo sportininkas.
Ketvirtadienį dalyvių laukia ilgiausias ralio maratono greičio ruožas – 511 kilometrų per smėlį ir akmenis.
Skirtumas – mažiau nei minutė
Saudo Arabijos dykumas geriau nei dauguma dalyvių pažįstantis Yazeedas Al Rajhi dar kartą surengė tikrą šou ir be klaidų su „Toyota Hilux“ praskriejęs visą dešimtąjį greičio ruožą finišavo pirmas. Tai nedidelė paguoda vietos gyventojų favoritui, kuris po sudėtingo starto nepretenduoja laimėti šių metų Dakaro.
Siurprizą šiame etape pretendavo pateikti ir dar vienas Saudo Arabijos lenktynininkas – Yasiras Seaidanas. Jis pretendavo finišuoti tarp penkių greičiausių ekipažų, tačiau 190-jame kilometre buvo priverstas sustoti tvarkyti savąjį „Century“ bagį.
Carlosui Sainzui ir toliau nedemonstruojant stabilumo, santykius dešimtajame etape vėl aiškinosi du automobilių įskaitos lyderiai – Stephane'as Peterhanselis ir Nasseras Al-Attiyah. Pastarasis trečiadienį finišavo antras, tačiau buvo vos 49 sek. greitesnis už varžovą, o tai iš esmės nepakeitė galutinio rezultato.
Po starto prie jūros – kalnai
Po dar vieno starto šalia Raudonosios jūros ralio maratono dalyviai pasuko gilyn į žemyną. Greičio ruožas driekėsi kalnuotomis Marso kanjonus primenančiomis vietovėmis, tarp kurių įsiterpė smėlio dangos atkarpos.
Pakeliui iš Neomo į Al-Ulą dalyviams teko įveikti 583 kilometrų atstumą, greičio ruožo ilgis siekė 342 kilometrus. 43-iajam Dakarui būdinga sudėtinga navigacija šiandien taip pat tapo iššūkiu ne vienam šturmanui.
Saudo Arabijos kraštovaizdis atskleidė savo įvairialypį grožį, tačiau mėgautis juo dalyviai galėjo tik trumpomis akimirkomis. Trasos dangą vėl lygiomis dalimis sudarė smėlis ir akmeningas dirvožemis, pasiglemžęs ne vieną komplektą padangų.