Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Žemės ūkio ministerija atsisako tarnybinių automobilių ir vairuotojų. Darbuotojams bus sudarytos sąlygos rinktis alternatyvų transportą – pavėžėjus, automobilių dalinimosi paslaugas, paspirtukus ar automobilių nuomą.
Iki šiol Žemės ūkio ministerija turėjo aštuonis automobilius ir keturis vairuotojus. Ministerijoje lieka vienas vairuotojas ir vienas automobilis, skirtas ministrui. Kiti automobiliai bus perduoti kitoms įstaigoms, kurios vykdo žemės ūkio valdymo srities funkcijas.
„Didelis ministerijos automobilių parkas nebuvo efektyvus. Kai kurių automobilių nuvažiuotas kilometras, net neskaičiuojant vairuotojo darbo užmokesčio, pernai atsieidavo 40 centų ar net eurą. Įvertinus alternatyvas, tikrai yra būdų kelionės tikslą pasiekti pigiau, be to, darbuotojams suteiksime daugiau lankstumo renkantis kelionės būdą“, - sako Žemės ūkio ministerijos kancleris Valdas Aleknavičius.
Ministerijos skaičiavimais, 2020 metais automobilių eksploatavimo sąnaudos sudarė 23 tūkst. eurų. Vien už draudimą sumokėta daugiau kaip 9 tūkst. eurų, už degalus – beveik 7 tūkst., plovimą – beveik 1,4 tūkst. eurų. Nemažai kainavo ir automobilių remontas – tam praėjusiais metus išleista daugiau kaip 4 tūkst. eurų. Be to, beveik 54 tūkst. eurų išleista vairuotojų darbo užmokesčiui.
Šiuo metu ministerija yra įsigijusi darbuotojams skirtų paspirtukų bei sudariusi sutartį su pavėžėjimo paslaugų bendrove. Artimiausiu metu planuojama pasirašyti sutartis su automobilių dalijimosi bei trumpalaikės transporto nuomos paslaugų teikėjais. Tikimasi, kad tai padės sutaupyti nemažai lėšų.
Žemės ūkio ministerija atsisako tarnybinių automobilių ir vairuotojų. Darbuotojams bus sudarytos sąlygos rinktis alternatyvų transportą – pavėžėjus, automobilių dalinimosi paslaugas, paspirtukus ar automobilių nuomą.
Iki šiol Žemės ūkio ministerija turėjo aštuonis automobilius ir keturis vairuotojus. Ministerijoje lieka vienas vairuotojas ir vienas automobilis, skirtas ministrui. Kiti automobiliai bus perduoti kitoms įstaigoms, kurios vykdo žemės ūkio valdymo srities funkcijas.
„Didelis ministerijos automobilių parkas nebuvo efektyvus. Kai kurių automobilių nuvažiuotas kilometras, net neskaičiuojant vairuotojo darbo užmokesčio, pernai atsieidavo 40 centų ar net eurą. Įvertinus alternatyvas, tikrai yra būdų kelionės tikslą pasiekti pigiau, be to, darbuotojams suteiksime daugiau lankstumo renkantis kelionės būdą“, - sako Žemės ūkio ministerijos kancleris Valdas Aleknavičius.
Ministerijos skaičiavimais, 2020 metais automobilių eksploatavimo sąnaudos sudarė 23 tūkst. eurų. Vien už draudimą sumokėta daugiau kaip 9 tūkst. eurų, už degalus – beveik 7 tūkst., plovimą – beveik 1,4 tūkst. eurų. Nemažai kainavo ir automobilių remontas – tam praėjusiais metus išleista daugiau kaip 4 tūkst. eurų. Be to, beveik 54 tūkst. eurų išleista vairuotojų darbo užmokesčiui.
Šiuo metu ministerija yra įsigijusi darbuotojams skirtų paspirtukų bei sudariusi sutartį su pavėžėjimo paslaugų bendrove. Artimiausiu metu planuojama pasirašyti sutartis su automobilių dalijimosi bei trumpalaikės transporto nuomos paslaugų teikėjais. Tikimasi, kad tai padės sutaupyti nemažai lėšų.