Prireikus važiuos ir greičiau
Nors pasirodymo kreivė dėl prarandamo ir vėl atkovojamo laiko šiame ralio maratone šokinėjo aukštyn ir žemyn, anot B. Vanago, svarbesnis yra vidurkis, t. y. bendras rezultatas, kuris gerėjo su kiekvienu etapu. Apskritai, jis buvo patenkintas iki poilsio dienos komandos atliktu darbu.
„Situaciją vertiname blaiviai, todėl svarbiausia prieš būsimus etapus – nedaryti klaidų. Stengsimės išlaikyti dabartinį tempą, o esant reikalui – pagreitėti. Konservatyvi taktika leido išlaikyti neapgadintą automobilį su kuriuo, jei prireiks, galėsime važiuoti ir labai greitai“, – komentavo lenktynininkas.
Komanda jau žvalgosi į artimiausius konkurentus iš Prancūzijos bendroje įskaitoje. Nuo 12-oje vietoje esančio Jerome'o Pelichet kol kas skiria mažiau nei šešios, o nuo 11-ąją užimančio Christiano Lavieille'o – 13 minučių.
„Toyota Hilux“ būklė, anot B. Vanago, šiuo metu labai gera. Nesukeldamas jokių papildomų iššūkių automobilis leidžia ekipažui važiuoti norimu tempu. Atsiskleidė ir naujos konstrukcijos su centre sumontuotu varikliu pranašumas – stabilumas važiuojant dideliu greičiu.
„Tai pagrindinis privalumas, kurio mes ir tikėjomės. Galbūt automobilis taip pat yra šiek tiek galingesnis, tačiau tai nėra labai juntama. Visai kas kita pojūtis, kai lygia danga jis važiuoja tiesiai kaip strėlė, sukibimas su keliu – maksimalus“, – komentavo lenktynininkas.
Navigacija – lenktynių dalis
Daug kontroversijos sukėlusios prieš pat greičio ruožus išduodamos kelio knygos, B. Vanago manymu, suvienodino sąlygas visiems Dakaro dalyviams. Anot jo, organizatoriai taip pat išpildė duotą pažadą, kad šiais metais navigacija bus sudėtinga, todėl ir kilo tiek triukšmo.
„Dabar tai rimtas iššūkis visiems – tiek privačioms, tiek ir gamyklinėms komandoms. Carlosas Sainzas vienu metu buvo supykęs ir netgi pareiškė: „This is not Dakar!“. Man atrodo, kad dabar visi tiesiog turi priimti žaidimo taisykles – Dakare svarbus ne tik vairuotojo, bet ir šturmano darbas“, – pažymėjo sportininkas.
B. Vanagas vienintelę laisvą dieną Dakare išnaudoja sveikatinimui. Po intensyvaus vairavimo šeštajame greičio ruože prasidėjo vieno iš riešų uždegimas, kurį lenktynininkas tikisi nuslopinti vaistais ir vitaminais. Geresnė žinia, kad pradėjus naudoti specialų korsetą sumažėjo ilgai kankinę nugaros skausmai.
Nors skaičiuojant dienomis Dakaro dalyviai pasiekė 2021 metų ralio maratono pusiaukelę, tačiau kilometrų dar liko nuvažiuoti daugiau, nei įveikė iki šiol. Sportininkų laukia dar šešios dienos, tarp jų ir lenktynių rezultatus pastebimai pakoreguoti galintis maratoninis etapas.