Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Seimas svarstys Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos nario Andriaus Kupčinsko teiktas Kelių įstatymo pataisas, kuriomis siūloma, kad valstybės įmonė Lietuvos automobilių kelių direkcija, organizuodama ir koordinuodama valstybinės reikšmės kelių atkūrimą, priežiūrą ir plėtrą, taip pat atliktų planuojamų valstybinės reikšmės kelių ir kelių statinių tiesimo, statybos ir rekonstrukcijos projektų, kurių vertė viršija 1 mln. eurų, kaštų ir naudos analizę.
Naujuoju projektu taip pat siekiama įpareigoti kaštų ir naudos analizę skelbti viešai savo interneto svetainėje (šiuo metu galiojančiame įstatyme nustatyta, kad direkcija atlieka planuojamų valstybinės reikšmės kelių tiesimo, statybos ir rekonstrukcijos projektų analizę).
Pasak projekto iniciatoriaus, įstatymo pakeitimą paskatino konkretus atvejis: „Pastaruosius dvejus mes turėjome turbūt bene unikaliausią atvejį autostradoje, magistralėje Vilnius–Kaunas, tai yra garsus Strošiūnų tuneliukas, arba broma, kaip mes ją vadiname dažnai“.
„Tai yra tam tikras nesusipratimas, kai kelių objektų kaina didėja netgi du, tris kartus. Pradžioje buvo skelbta, kad kainuos apie 2 mln. eurų, galiausiai su visa infrastruktūra, su viskuo, metams bėgant, išaugo iki 5,5 mln. eurų. Tas objektas tikrai sukėlė dideles diskusijas, ir visuomenė nesupranta, kaip tokie objektai gali atsirasti ir kaip jie yra patvirtinami. Minėto tuneliuko atveju išėjo taip, kad jis įrengtas už gana ženklią sumą, o ten viso labo yra tik 10 ar 11 sodybų.“
Siūloma, kad naujos nuostatos įsigaliotų 2022 m. sausio 1 d.
Seimas svarstys Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos nario Andriaus Kupčinsko teiktas Kelių įstatymo pataisas, kuriomis siūloma, kad valstybės įmonė Lietuvos automobilių kelių direkcija, organizuodama ir koordinuodama valstybinės reikšmės kelių atkūrimą, priežiūrą ir plėtrą, taip pat atliktų planuojamų valstybinės reikšmės kelių ir kelių statinių tiesimo, statybos ir rekonstrukcijos projektų, kurių vertė viršija 1 mln. eurų, kaštų ir naudos analizę.
Naujuoju projektu taip pat siekiama įpareigoti kaštų ir naudos analizę skelbti viešai savo interneto svetainėje (šiuo metu galiojančiame įstatyme nustatyta, kad direkcija atlieka planuojamų valstybinės reikšmės kelių tiesimo, statybos ir rekonstrukcijos projektų analizę).
Pasak projekto iniciatoriaus, įstatymo pakeitimą paskatino konkretus atvejis: „Pastaruosius dvejus mes turėjome turbūt bene unikaliausią atvejį autostradoje, magistralėje Vilnius–Kaunas, tai yra garsus Strošiūnų tuneliukas, arba broma, kaip mes ją vadiname dažnai“.
„Tai yra tam tikras nesusipratimas, kai kelių objektų kaina didėja netgi du, tris kartus. Pradžioje buvo skelbta, kad kainuos apie 2 mln. eurų, galiausiai su visa infrastruktūra, su viskuo, metams bėgant, išaugo iki 5,5 mln. eurų. Tas objektas tikrai sukėlė dideles diskusijas, ir visuomenė nesupranta, kaip tokie objektai gali atsirasti ir kaip jie yra patvirtinami. Minėto tuneliuko atveju išėjo taip, kad jis įrengtas už gana ženklią sumą, o ten viso labo yra tik 10 ar 11 sodybų.“
Siūloma, kad naujos nuostatos įsigaliotų 2022 m. sausio 1 d.