Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Skalūnų pelnas būtų Ševronui buvęs, atlyginimų tas neįtakotų. Nepezėkit nesąmonių. Kiekviena darbo vieta uždirba savus pinigus ir jie nėra tinkamai dalijami. Visa esmė tik tame.
O mokesčiai pas mus surenkami? Gal pradėkime nuo šito?
p.Lazutkos įžvalgas vertinu kaip paviršutiniškas. Žvelkime giliau- Estijoje kasa menkavertes skalūnų anglis (už anglį 7 kartus prastesnes) , kūrena elektrines ir eksportuoja elektrą ...Lietuvoje gi išvijome Ševron net nepabandę skalūnų dujų ieškoti. Estai importuoja ...ŠIUKŠLES gaudami dotaciją virš 30€ už toną ir kūrena katilines...Lietuvoje ir savų šiukšlių deginimui neleidžia statyti katilinių...
IT vairuotojai privairuoja visokiu nesamoniu. Tik tam jie ir reikalingi.
Savaime aišku, kad mūsų verslininkai patys šykščiausi. Daug specialybių yra, kur ta IT technologija visiškai nieko neįtakoja, bet atlyginimai keletą kartų mažesni. Kiek pykčio išliejo tansporto įmonės, kai tolimų reisų vairuotojams Vokietijos teritorijoje norėjo padaryti vokišką minimumą ir užsienio vairuotojams. Tai kiek dejavimo buvo! O kur tos IT vairuotojo darbui? Krovinį reikia vežti tais pačiais keliais, tokiais pat sunkvežimiais pagal tas pačias eismo taisykles. Tik mokėti norima penkis kartus mažiau lietuviui... Čia kaip pavyzdį pateikiu. Valytojų darbas, kelio remonto darbų sektorius irgi kažin kuo skiriasi nuo užsienio. Išskyrus atlyginimus, žinoma. O kai pakelia minimalų pas mus, tai verslininkai kažkaip tampa "nekonkurencingi" užsienio verslininkams. Tai gal ir vokiečių verslas norėtų mokėyi lietuviškus atlyginimus ir tapti "konkurencingais" mums???
REKLAMA
REKLAMA
Romas Lazutka: Estija atlyginimais mus lenkia ne dėl aukštųjų technologijų