Du vyrus galėjo pražudyti ir oro sūkuriai, ir piloto klaida, rašo „Kliapėda“.
Pirmoji Klaipėdos aerodrome įvykusi tokia tragiška katastrofa ne tik jau apaugo įvairiomis versijomis, bet ir kai kuriuos klaipėdiečius privertė žegnotis.
Įvykį matę žmonės įsitikinę, kad avarijos kaltininkės - siautėjusios oro masės. Kita galima nelaimės, kurios metu žuvo du lėktuvu skridę vyrai, priežastis - piloto klaida. Vakar Klaipėdos aerodrome buvo atšaukti visi skrydžiai.
Lengvas dvivietis lėktuvas „TL-2000 Sting“ Klaipėdos aerodromo ribose nukrito šeštadienį apie 16 valandą.
Pasak nelaimės liudininkų, vos tik nukritus lėktuvui pasigirdo du sprogimai ir jis užsiliepsnojo.
Abu juo skridę vyrai žuvo. Sudegusioje kabinoje prisirišę saugos diržais sudegė klaipėdietis verslininkas 31 metų Nerijus Narvilas ir jo pasamdytas komercinės aviacijos pilotas 39 metų vilnietis Audrius Sinkevičius.
Plastikinis lėktuvas sudegė per kelias minutes. Atskubėję ugniagesiai rado tik sudegusius kūnus.
Nelaimė įvyko netrukus po to, kai neužgesinęs variklio lėktuvas nuo pakilimo tako vėl pakilo, tai yra skrido „konvejeriu“.
Lėktuve buvo du valdymo įrenginiai, tad kol kas neaišku, kuris vyrų jį valdė. Tik iš likusių smulkių daiktų bus galima sužinoti, kuris kurioje vietoje sėdėjo.
Teigiama, kad viena avarijos priežasčių galėjo būti gūsingas vėjas.
Daugiau nei 30 metų valdantis lėktuvus Artūras Laukys šeštadienį taip pat skraidė.
„Oro sąlygos nebuvo blogos, tačiau pajutau netikėtus oro sūkurius. Mano pojūčiai bylojo, kad skristi nereikia, todėl nusileidau“, - pasakojo dar lengvesnį lėktuvą valdantis A.Laukys.
Kita, labiau tikėtina, nelaimės priežastis galėjo būti piloto klaida.
Šią prielaidą perša tai, kad avarija įvyko lėktuvui vos pakilus, maždaug 200 metrų nuo kilimo ir tūpimo tako. Manoma, jog pučiant gūsingam vėjui buvo atliekamas staigus posūkis. Lėktuvo greitis buvo pakankamas.