• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Ogmios miesto“ apyvarta, lyginant su atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo 15 proc. Labiausiai šiuo periodu augo „Šeimos aikštėje“ ir „Interjero alėjoje“ įsikūrusių parduotuvių apyvarta – atitinkamai 18 ir 16 proc. Prekybos miesto valdytojai pastebi, kad apyvartos augimą labiausiai skatina šeimos, todėl „Ogmios mieste” planuojama įkurdinti daugiau šeimos poreikius atitinkančių parduotuvių.

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Ogmios miesto“ apyvarta, lyginant su atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo 15 proc. Labiausiai šiuo periodu augo „Šeimos aikštėje“ ir „Interjero alėjoje“ įsikūrusių parduotuvių apyvarta – atitinkamai 18 ir 16 proc. Prekybos miesto valdytojai pastebi, kad apyvartos augimą labiausiai skatina šeimos, todėl „Ogmios mieste” planuojama įkurdinti daugiau šeimos poreikius atitinkančių parduotuvių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak bendrovės „Ogmios centras“, valdančios „Ogmios miestą“, generalinio direktoriaus Sigito Stasevičiaus, prieš trejus metus pradėta formuoti prekybinė teritorija gyventojams buvo sunkiai suvokiama kaip vientisas prekybos miestas, todėl pirkėjai atvykdavo į konkrečią parduotuvę.

REKLAMA

„Ogmios miestą“ kūrėme tam, kad pirkėjai skirtingas prekes – nuo automobilių detalių iki kūdikių maisto – rastų vienoje vietoje. Visgi, anksčiau mūsų pirkėjai buvo pavieniai gyventojai, atvykstantys į konkrečią parduotuvę. Dabar pastebime, kad vis dažniau į prekybos miestą užsuka šeimos – moterys keliauja į šeimos prekių, drabužių, interjero, vyrai – į automobilių, apdailos ir buities prekių parduotuves. Būtent todėl gryniname prekybos miesto koncepciją, siekiame įkurdinti dar daugiau šeimos poreikius atitinkančių parduotuvių. Didelį dėmesį skiriame ir viešųjų erdvių – skverų, parkų – kūrimui, kurie tampa traukos centru mamoms su vaikais“, – sako Sigitas Stasevičius.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmąjį šių metų ketvirtį didžiausią apyvartą „Ogmios mieste“ pasiekusio „Šeimos aikštėje“ įsikūrusio prekybos centro „Assorti.lt“ direktorius Verneris Pugžlys teigia, kad didžiąją parduotuvės klientų dalį šiuo periodu sudarė šeimos.

„Pirmąjį ketvirtį vieno kliento perkamų prekių skaičius išaugo nuo 6 iki 7 vienetų, taip pat ūgtelėjo žaislų ir maisto prekių, ypač ekologiškų, išskirtinių, nerandamų kituose prekybos centruose, pardavimas. Taip pat šį ketvirtį didėjo ne rytų Europai skirtos buitinės chemijos pardavimo apimtys. Manome, kad prie augimo labiausiai prisidėjo vis dažniau į mūsų prekybos centrą su moterimis užsukantys vyrai, nes pastebime, kad jie dažniausiai ir perka būtent šias prekes“, – pasakojo V. Pugžlys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ogmios mieste“ įsikūrusiame „Mašinų kvartale“, „Namų skvere“ ir „Parke Outlet“ įsikūrusių parduotuvių apyvarta pirmąjį ketvirtį, lyginant su atitinkamu laikotarpiu pernai, augo 15 proc. „Ūkio kiemo“ apyvarta šiuo laikotarpiu augo 12 proc.

REKLAMA

Apie „Ogmios miestą“:

„Ogmios miestas“ Vilniuje atidarytas 2011 metais. 20 ha ploto „Ogmios miesto“ teritorijoje iš viso veikia 129 parduotuvės, suskirstytos į kvartalus. Interjero detalių ir apdailos medžiagų parduotuvės įsikūrusios „Interjero alėjoje“, apdailos ir buities prekių - „Ūkio kieme“, sodo, namų ir buities - „Namų skvere“, vaikų prekių ir paslaugų, maisto ir gėrimų – „Šeimos aikštėje“, automobilių prekių ir paslaugų - „Mašinų kvartale“, žinomų prekių ženklų išparduotuvės – „Parke Outlet“.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų