Naujasis „Note".prekyboje pasirodys šių metų rudenį.
„LEAF"
Ženevoje numatytas Europoje pagaminto naujojo „LEAF" pasaulinis debiutas. „Nissan" gamykloje Sanderlande gaminamas elektromobilis pristato naujas technologijas, užtikrinančias didesnę realią akumuliatoriaus autonomiją, ir visą seriją įvairių patobulinimų, skirtų palengvinti kasdienį gyvenimą.
„Resonance"
Europoje debiutuojantis naujoviškas koncepcinis „Resonance" modelis paverčia drąsią „Nissan"crossover dizaino ateities viziją tikrove.
„Nissan Design America" sukurtas „Resonance" laužo crossover dizaino stereotipus: jame įdiegtos naujos idėjos ir technologijos, leidžiančios vairuotojams optimaliai išnaudoti savo automobilių galimybes. „Resonance" salonas įkvėptas kosminės kelionės pirmąja klase koncepcijos. Šį automobilį varo pažangi hibridinė elektrinė transmisija, lemianti itin efektyvų važiavimą ir mažą taršos lygį.
„Juke Nismo"
Pristatydamas „Nismo" ženklą Europai, „Juke Nismo" sustiprina „Nissan" pozicijas šiame nuolat augančiame segmente.
Agresyviomis linijomis ir sportišku charakteriu spinduliuojantis automobilis yra varomas 1,6 litro, benzininiu agregatu, kuris išvysto 200 arklio galių.
„370Z Nismo"
„Juke Nismo" pėdsakais sekantis naujasis „370Z Nismo" pabrėžia „Nissan" įsipareigojimą Europos pirkėjams pristatyti platų „Nismo" automobilių asortimentą.
Pirmąkart Ženevos automobilių parodoje publikai pristatomas naujas jaudinantis „370Z Nismo" komplektuojamas su patobulintu, pripažinimo sulaukusiu, šešių cilindrų varikliu, kuris užtikrina didesnę galią ir sukimo momentą. „Nismo" padalinio patobulinta važiuoklė leis patirti didesnį vairavimo malonumo jausmą. Siekiant, jog greičiausio iki šiol „370Z" automobilio garsas būtų toks pat įspūdingas, kaip ir jo išvaizda, sumontuota ir nauja išmetimo sistema.
„GT-R"
2013 m. laidos „GT-R" modelis, išsiskiriantis energingesnį važiavimą lemiančiomis savybėmis, didesniu stabilumu važiuojant dideliu greičiu ir efektyvesniu valdymu, brėžia naujas gaires aukštesnės klasės automobilių segmente. Sėkmingų „Nissan" lenktynių įkvėptame naujausios kartos „GT-R" įdiegta daug įvairių patobulinimų: nauji purkštukai, tikslesniam degalų įpurškimui užtikrinti, naujas turbinos apsauginis vožtuvas, lemiantis didesnį lankstumą, ir atnaujinta važiuoklė.
Dėl šių įdiegtų naujų sprendimų 2013 m. „GT-R" iki 100 km/h gali įsibėgėti per 2,7 sekundės, t. y. 0,1 sekundės dalimi greičiau nei 2012 m. modelis.