Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nors automobilių industrija vis dar gyvena Ženevos automobilių parodos nuotaikoms, tačiau tai netrukdo „Nissan" pristatyti atnaujintą kompanijos mažiausią sportišką kupė - „370Z".
Kartu su itin agresyviai atrodančia „Nismo" modifikacija, pirkėjams bus pasiūlytos ir modernizuotos įprastos versijos. Nors automobilis gavo keletą patobulinimų apie kuriuos papasakosime vėliau, visgi didžiausias pasikeitimas - kaina.
Vizualiai, atnaujintas modelis turės naujo dizaino priekinį bamperį su LED tipo dienos šviesomis. Taip pat automobilis gavo platesnes ir didesnes radiatoriaus groteles, naujo dizaino 18 colių lengvo lydinio ratlankius, dvi naujas kėbulo spalvas.
Techninė automobilio pusė beveik nepasikeitė. Kaip ir anksčiau, „370Z" ratus suka 3,7 litro benzininis motoras, kuris išvysto 328 arklio galias ir 363 NM sukimo momentą. Automobilis yra komplektuojamas su šešių bėgių mechanine pavarų dėže arba su septynių bėgių automatine pavarų dėže. Sportiškiausia „370Z" versija su „Nismo" ženkliuku, turės tokio pat darbinio tūrio benzininį variklį, kuris išvystys 344 arklio galias.
O dabar pats svarbiausias pasikeitimas - kaina. „Nissan" teigia, jog priklausomai nuo rinkos, automobilis bus vidutiniškai net 6000 eurų pigesnis negu ankstesnis modelis. Šių metų vasarą prekybos salonuose pasirodysiantis modelis turėtų kainuoti nuo 32,900 eurų arba nuo maždaug 113,000 litų.
Priminsime, jog bendras „Toyota" ir „Subaru" kūrinys, bent jau mūsų šalyje, kainuoja nuo 104,990 litų. Turėtume dar ką nors pridurti?
Nors automobilių industrija vis dar gyvena Ženevos automobilių parodos nuotaikoms, tačiau tai netrukdo „Nissan" pristatyti atnaujintą kompanijos mažiausią sportišką kupė - „370Z".
Kartu su itin agresyviai atrodančia „Nismo" modifikacija, pirkėjams bus pasiūlytos ir modernizuotos įprastos versijos. Nors automobilis gavo keletą patobulinimų apie kuriuos papasakosime vėliau, visgi didžiausias pasikeitimas - kaina.
Vizualiai, atnaujintas modelis turės naujo dizaino priekinį bamperį su LED tipo dienos šviesomis. Taip pat automobilis gavo platesnes ir didesnes radiatoriaus groteles, naujo dizaino 18 colių lengvo lydinio ratlankius, dvi naujas kėbulo spalvas.
Techninė automobilio pusė beveik nepasikeitė. Kaip ir anksčiau, „370Z" ratus suka 3,7 litro benzininis motoras, kuris išvysto 328 arklio galias ir 363 NM sukimo momentą. Automobilis yra komplektuojamas su šešių bėgių mechanine pavarų dėže arba su septynių bėgių automatine pavarų dėže. Sportiškiausia „370Z" versija su „Nismo" ženkliuku, turės tokio pat darbinio tūrio benzininį variklį, kuris išvystys 344 arklio galias.
O dabar pats svarbiausias pasikeitimas - kaina. „Nissan" teigia, jog priklausomai nuo rinkos, automobilis bus vidutiniškai net 6000 eurų pigesnis negu ankstesnis modelis. Šių metų vasarą prekybos salonuose pasirodysiantis modelis turėtų kainuoti nuo 32,900 eurų arba nuo maždaug 113,000 litų.
Priminsime, jog bendras „Toyota" ir „Subaru" kūrinys, bent jau mūsų šalyje, kainuoja nuo 104,990 litų. Turėtume dar ką nors pridurti?