Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
realiai ką nurodo gamintojas tai trečdaliu drąsiai galima mažinti. O po penkių metų tai bus gerai jeigu 200 vasarą.
Bet, kas įdomu, jei straipsnis nėra reklama, kad optimaliausiai elgiasi vokiški auto.
Ir tai neklaidinanti reklama, ar paprastai tariant - gamintojų : melas/sukciavimas/apgaule/aferizmas ?!
Kad ir kaip, visi gamintojai stengiasi pagaminti gerą elektromobilį, bet iki Teslos jiems labai toli. Kol kas vienintelis pasirinkimas jeigu nori vairuoti elektra yra tik TESLA
@Pachmas Sektantų nerdmobile tas tavo Tešla. Diagnozė, o ne automobilis.
@Pachmas tik Teslai iki Audi ar MB dar toli
Kam tas " krautuvas " ( forkliftas " reikalingas " - važiuojant jokio judesio . Jokių emocijų . Nėr kaifo jungti pavaras ir t.t. Paprasčiausiai " šūdas"
@Krovimo stotelė haha Isimtis Hyundai Ioniq5 N. Bet kiek nereiklamuok dar anksti, geriausias pasirinkimas siai dienai - ikraunamas hybridas
Kam tos nesąmonės išvis reikia, jei viena auto baterkei pagaminti reikia perdirbti apie 250 TONŲ rūdos, ir perdirbimo metu palikti tonas toksiškos rūgšties, plius CO2? CO2 palyginus yra tik gėlytės.
O dabar žiemą, tai ne bareiko-mobilis tarnauja žmogui, o žmogus baterijai. Iš ryto šalta, reikia jį visą šildyti iš šiluminės elektrinės, ne iš saulės gi. Nuvažiuoja trečdalį to, kas deklaruota, velkantis paskui sunkvežimį. Mokesčių pinigų taškymas be jokios perspektyvos.
Dar suprasčiau vandenilis būtų, tai galima prisipildyti per kelias minutes ir važiuot kaip ir su kitu kuru. O baterkes su prailgintuvu krauti, tai durnystė, kaip ir el. paspirtukų krovimas bute, kol visas butas sudega.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų