Sunkvežimiuose, kuriuose įrengta ši sistema, nebeliko tradicinių pagrindinio ir plataus kampo veidrodėlių. „MirrorCam“ sudaro dvi kameros, pritvirtintos skirtingose stogo pusėse, taip pat du vertikalaus formato monitoriai, pritvirtinti ant priekinių statramsčių kabinos viduje, ir atitinkami valdikliai. Du dideli 15 colių vaizdo monitoriai vairuotojo ir keleivio pusėje pasirinkti tam, kad vairuotojas lengviau įvertintų kitų transporto priemonių ar eismo dalyvių greitį.
Sistema padidina eismo saugumą, nes„MirrorCam“ nebeužstoja vaizdo ten, kur anksčiau buvo veidrodėliai. Tai ypač praverčia sankryžose ir staigiuose posūkiuose. Be to, sistema turi kitas vairuotojų darbą palengvinančias funkcijas, pavyzdžiui, puspriekabės riedėjimo sekimas bei specialūs rakursai sudėtingoms manevravimo užduotims atlikti.
Trumpesni laikikliai ir vaizdo optimizavimas
Praėjus keleriems metams po „MirrorCam“ debiuto, „Mercedes-Benz Trucks“ atnaujino svarbias sistemos detales, ir už tai pelnė net kelis tarptautinius inovatyvumo įvertinimus.
Kamerų laikikliai sutrumpėjo 10 centimetrų, buvo pagerintos jų aerodinaminės savybės, todėl sumažėjo degalų sąnaudos. „MirrorCam“ ekranuose matomas vaizdas tapo dar artimesnis tam, kurį matome įprastose veidrodėliuose – tai yra viena priežasčių, dėl kurių pagerėja vairuotojų orientacija važiuojant atbuline eiga.
Kamerų apačioje taip pat įrengtas vandens nubėgimo latakas, dėl to lietaus vanduo nesikaupia ant objektyvo ir neiškraipo vaizdo.
Išplėtus ekrane matomų atspalvių diapazoną, pagerėjo vaizdo kontrastingumas. Tai aktualu, pavyzdžiui, atbuline eiga įvažiuojant iš ryškiai apšviesto lauko į tamsų ar prastai apšviestą pastatą.
Užtikrina saugumą ir vairuotojo komfortą
Atnaujinta „MirrorCam“ sistema padeda dar saugiau ir be streso valdyti sunkvežimį didesnio dėmesio reikalaujančiose situacijose kaip lenkimas, manevravimas, važiavimas esant blogam matomumui ar tamsoje, posūkių įveikimas ir važiavimas siaurose vietose.
Sudėtingomis eismo sąlygomis ir painiose sankryžose itin pasiteisino „MirrorCam“ sąveika su posūkių asistentu – vairuotojas vaizdu yra informuojamas apie galimai nepastebėtas kliūtis. Posūkio asistentas taip pat gali pradėti stabdyti sunkvežimį, jeigu kyla įtarimas, kad vairuotojas dešinėje pusėje nepamatė kito eismo dalyvio. Pavyzdžiui, jeigu vairuotojas suka į dešinę ir nepastebi ten esančio dviratininko ar pėsčiojo, posūkio asistentas automatiškai pradės stabdymą iki 20 km/val.