• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Koncepciniu automobiliu vadinamas „Mercedes-Benz Vision EQXX“, šiandien laikomas efektyviausiu elektromobiliu pasaulyje. Nors „Mercedes-Benz Vision EQXX“ pristatymo metu daugelis skeptiškai žiūrėjo į gamintojo pateiktą faktą, jog aerodinamiškas sedanas gali su viena įkrova nuvažiuoti 1000 kilometrų, tačiau dabar „Mercedes-Benz“ nusprendė įrodyti, jog tai – ne iš piršto laužtas rodiklis. 
„Mercedes-Benz“ inžinieriai išsileido į 1000 kilometrų kelionę, kuri leistų automobilį išbandyti realiomis sąlygomis. Sudarinėdami galimą maršrutą, „Mercedes-Benz“ prioritetą teikė įvairiapusiškoms sąlygoms.
„Mercedes-Benz“ pademonstravo elektrinio „Vision EQXX“ efektyvumą: su viena įkrova įveikė 1000 kilometrų
Po ganėtinai ilgų paieškų, eksperimentą nusprendusi atlikti komanda pasirinko šiek tiek daugiau nei 1000 kilometrų ilgio maršrutą: Sindelfingenas, Gothardo tunelis, Milanas, Kasi.
Kelionės maršrutą sudarė nemažai įkalnių, vingiuotų užmiesčio kelių ir netgi greitkelių. „Mercedes-Benz“ norėdama automobilį išbandyti realiomis sąlygomis, pasirinko kelius, kuriais žmonės važinėja kiekvieną dieną. Tokiu būdu „Mercedes-Benz“ nenorėjo koncepciniam automobiliui suteikti progą įrodyti, jog įprastomis sąlygomis jis gali pasiekti gamintojo deklaruojamą nuvažiuojamą atstumą.
„Mercedes-Benz“ pademonstravo elektrinio „Vision EQXX“ efektyvumą: su viena įkrova įveikė 1000 kilometrų
Ši kelionė prasidėjo likus kelioms minutėms iki saulėtekio. Šis sprendimas buvo priimtas norint išvengti rytinių spūsčių. Ankstyvas startas buvo naudingas. Iš „Mercedes-Benz“ būstinės išvykęs ekipažas iškart įvažiavo į greitkelį.
Nors efektyvumas buvo pagrindinė „EQXX“ užduotis, tačiau vairuotojai stengėsi važiuoti taip, lyg tai būtų jūsų automobilis. Būtent dėl šios priežasties, pirmosios kelionės dalies vidutinis greitis siekė 140 km/val.
„Mercedes-Benz“ pademonstravo elektrinio „Vision EQXX“ efektyvumą: su viena įkrova įveikė 1000 kilometrų
Vis dėlto, kuomet automobilis kirto Šveicarijos sieną ir pasiekė Ciurichą, ekipažo vidutinis greitis sumenko, nes pateko į rytines spūstis.
Išsivadavę iš eismo spūsčių, automobilis pasuko link Šiaurės Italijos link, o ten – gausybė įkalnių ir nuokalnių. Važiuojant nuokalne ekipažo nariams pravertė regeneracinio stabdymo sistema. Nuolatinis jos naudojimas padėjo išlaikyti tokį patį ar netgi padidinti baterijos įkrovos lygį.
Po 12 valandų trukusios kelionės, įskaitant du 15 minučių sustojimus, „Mercedes-Benz EQXX“ žydrąją pakrantę pasiekė nuvažiavęs 1007 kilometrus be papildomų sustojimų įsikrauti. Vis dėlto, įspūdingiausias rodiklis yra tas, jog automobiliui pasiekus galutinį maršrutą, prietaisų skydelis rodė, jog ekipažo nariai dar gali nuvažiuoti 136 kilometrus.
Įveikę daugiau nei 1000 kilometrų distanciją, „Mercedes-Benz EQXX“ vidutinės energijos siekė vos 8,7 kWh 100 kilometrų.
Visos kelionės trukmė – 12 valandų ir 2 minutės.

Koncepciniu automobiliu vadinamas „Mercedes-Benz Vision EQXX“, šiandien laikomas efektyviausiu elektromobiliu pasaulyje. Nors „Mercedes-Benz Vision EQXX“ pristatymo metu daugelis skeptiškai žiūrėjo į gamintojo pateiktą faktą, jog aerodinamiškas sedanas gali su viena įkrova nuvažiuoti 1000 kilometrų, tačiau dabar „Mercedes-Benz“ nusprendė įrodyti, jog tai – ne iš piršto laužtas rodiklis. 
„Mercedes-Benz“ inžinieriai išsileido į 1000 kilometrų kelionę, kuri leistų automobilį išbandyti realiomis sąlygomis. Sudarinėdami galimą maršrutą, „Mercedes-Benz“ prioritetą teikė įvairiapusiškoms sąlygoms.
„Mercedes-Benz“ pademonstravo elektrinio „Vision EQXX“ efektyvumą: su viena įkrova įveikė 1000 kilometrų
Po ganėtinai ilgų paieškų, eksperimentą nusprendusi atlikti komanda pasirinko šiek tiek daugiau nei 1000 kilometrų ilgio maršrutą: Sindelfingenas, Gothardo tunelis, Milanas, Kasi.
Kelionės maršrutą sudarė nemažai įkalnių, vingiuotų užmiesčio kelių ir netgi greitkelių. „Mercedes-Benz“ norėdama automobilį išbandyti realiomis sąlygomis, pasirinko kelius, kuriais žmonės važinėja kiekvieną dieną. Tokiu būdu „Mercedes-Benz“ nenorėjo koncepciniam automobiliui suteikti progą įrodyti, jog įprastomis sąlygomis jis gali pasiekti gamintojo deklaruojamą nuvažiuojamą atstumą.
„Mercedes-Benz“ pademonstravo elektrinio „Vision EQXX“ efektyvumą: su viena įkrova įveikė 1000 kilometrų
Ši kelionė prasidėjo likus kelioms minutėms iki saulėtekio. Šis sprendimas buvo priimtas norint išvengti rytinių spūsčių. Ankstyvas startas buvo naudingas. Iš „Mercedes-Benz“ būstinės išvykęs ekipažas iškart įvažiavo į greitkelį.
Nors efektyvumas buvo pagrindinė „EQXX“ užduotis, tačiau vairuotojai stengėsi važiuoti taip, lyg tai būtų jūsų automobilis. Būtent dėl šios priežasties, pirmosios kelionės dalies vidutinis greitis siekė 140 km/val.
„Mercedes-Benz“ pademonstravo elektrinio „Vision EQXX“ efektyvumą: su viena įkrova įveikė 1000 kilometrų
Vis dėlto, kuomet automobilis kirto Šveicarijos sieną ir pasiekė Ciurichą, ekipažo vidutinis greitis sumenko, nes pateko į rytines spūstis.
Išsivadavę iš eismo spūsčių, automobilis pasuko link Šiaurės Italijos link, o ten – gausybė įkalnių ir nuokalnių. Važiuojant nuokalne ekipažo nariams pravertė regeneracinio stabdymo sistema. Nuolatinis jos naudojimas padėjo išlaikyti tokį patį ar netgi padidinti baterijos įkrovos lygį.
Po 12 valandų trukusios kelionės, įskaitant du 15 minučių sustojimus, „Mercedes-Benz EQXX“ žydrąją pakrantę pasiekė nuvažiavęs 1007 kilometrus be papildomų sustojimų įsikrauti. Vis dėlto, įspūdingiausias rodiklis yra tas, jog automobiliui pasiekus galutinį maršrutą, prietaisų skydelis rodė, jog ekipažo nariai dar gali nuvažiuoti 136 kilometrus.
Įveikę daugiau nei 1000 kilometrų distanciją, „Mercedes-Benz EQXX“ vidutinės energijos siekė vos 8,7 kWh 100 kilometrų.
Visos kelionės trukmė – 12 valandų ir 2 minutės.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų