Panašu, kad Lietuvos gyventojams aukščiausio lygio krepšinis nėra įdomus. Nors daugelis šalies krepšinio gerbėjų nuolat skundžiasi, kad Eurolygos rungtynės yra rodomas per mokamą kanalą, tačiau pasitaikius progai pamatyti mačą, ja nepasinaudoja.
Praėjusio ketvirtadienio Eurolygos „Top 16“ varžybų lemiamas susitikimas tarp Vilniaus „Lietuvos ryto“ ir Vitorijos „Caja Laboral“ krepšininkų sukėlė milžinišką ažiotažą. Pergalės kaina šiame mače buvo milžiniška - kelialapis į ketvirtfinalį. Apie didelį susidomėjimą liudijo ir sausakimša „Siemens“ arena.
Kadangi valandą anksčiau savo dvikovą su Pirejo „Olympiacos“ pradėjo Kauno „Žalgiris“, vilniečių rungtynės iš mokamo „Viasat Sport Baltic“ buvo perkeltos į nemokamą TV6.
Nepaisant šios televizijos dovanos ir didelės mačo svarbos, susitikimą stebėjo vos 4,5 procento šalies gyventojų. Palyginimui galima pasakyti, kad Lietuvos krepšinio lygos (LKL) finalus vidutiniškai stebi 7-8 proc.
Didelio susidomėjimo Eurolyga nebuvo ir kuomet varžybos buvo transliuojamos TV3 kanalu. Tuomet mačus stebėdavo vidutiniškai 8 proc. gyventojų.
Dar liūdniau krepšinis atrodė kitų projektų fone. Sekmadienį rodomus populiariuosius „Chorų karus“ žiūri net 20 proc. lietuvių.