Siekiama, kad keleivius plukdantiems mažiesiems pramoginiams laiveliams prie atnaujintų Danės krantinių būtų skirta ne mažiau kaip 300 metrų ilgio vieta švartavimuisi.
Savivaldybės tarnautojai taip pat pabrėžė, kad būsimasis krantinių operatorius koncesijos sutartyje įsipareigotų taikyti ir lengvatas laivelių savininkams.
Kol kas dar neaišku, kas valdys krantines, tačiau reikalavimai būsimajam operatoriui tik didėja. Dabar jau kalbama, kad vietoje pradžioje planuotų 4 mln. papildomų investicijų ši suma būtų didinama iki 6 mln. litų.
Taip pat griežtinama ir pasukamojo tiltelio eksploatacija - turės būti grafikai, kurie tenkintų ir pėsčiųjų interesus, ir netrukdytų laivų judėjimui. Krantinėse bus ir vaizdo kameros, operatorius turės teikti laivų saugojimo krante paslaugą.
Operatorius turėtų paaiškėti gegužę. „Vakarų ekspresas“ jau rašė, kad kai kurie politikai teigia, jog koncesininko konkurso nugalėtojas iš anksto jau aiškus. Neva tai bus bendrovė „Klaipėdos laivų remontas“ mat sąlygose įrašytas punktas apie ne mažiau kaip 3 metų uosto valdymo patirtį. Esą Klaipėdoje visiškai tokias sąlygas atitinka tik minėta įmonė.
Denisas NIKITENKA