Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ne kartą įsitikinome švedų ištikimybę vietiniams gamintojams, ypač „Volvo“. Kartais susidaro įspūdis, jog švedai iš bet kokio kampuoto „Volvo“ gali sukonstruoti ką nors įspūdingo.
Štai kad ir šis „Volvo 745“, kuris buvo paruoštas specialiai Švedijos drago čempionatui. Nors universalo kėbulas nėra pats aerodinamiškiausias pasaulyje, tačiau 1000 arklio galių išvystantis variklis turėtų atpirkti visus „Volvo“ trūkumus.
Šį „Volvo“ į priekį „stumia“ šios markės fanams puikiai pažįstamas T5 benzininis variklis.
Švedijos drago čempionato dalyvaujantis automobilis ketvirtį mylios atstumą sugeba įveikti vidutiniškai per 8.35 sekundės. Kirtęs finišo liniją, automobilis skrieja 268 - 270 km/val. greičiu.
Kaip pasakytų amerikiečiai - Only in Sweden.
Ne kartą įsitikinome švedų ištikimybę vietiniams gamintojams, ypač „Volvo“. Kartais susidaro įspūdis, jog švedai iš bet kokio kampuoto „Volvo“ gali sukonstruoti ką nors įspūdingo.
Štai kad ir šis „Volvo 745“, kuris buvo paruoštas specialiai Švedijos drago čempionatui. Nors universalo kėbulas nėra pats aerodinamiškiausias pasaulyje, tačiau 1000 arklio galių išvystantis variklis turėtų atpirkti visus „Volvo“ trūkumus.
Šį „Volvo“ į priekį „stumia“ šios markės fanams puikiai pažįstamas T5 benzininis variklis.
Švedijos drago čempionato dalyvaujantis automobilis ketvirtį mylios atstumą sugeba įveikti vidutiniškai per 8.35 sekundės. Kirtęs finišo liniją, automobilis skrieja 268 - 270 km/val. greičiu.
Kaip pasakytų amerikiečiai - Only in Sweden.