Artėja į pabaigą
Nauji tuneliai ir požeminės perėjos tik dalis kur kas didesnio paveikslo. Nuo Kauno geležinkelio stoties iki Palemone įrengto intermodalinio terminalo šiuo metu rekonstruojamas esamas plačiojo standarto (1520 mm) geležinkelis, o šalia tiesiama nauja europinio standarto (1435 mm) vėžė ir iešmai, įrengiama „Rail Baltica“ infrastruktūra.
„Šioje atkarpoje atlikta apie 70 procentų darbų. Ruošiamos sankasos ir gruntas, tvirtinami šlaitai, valoma teritorija. Tai ilgiausiai užtrunkantys darbai. Naujų bėgių klojimas bus kaip vyšnia ant torto, kurią uždėsime paskutiniame etape. Didžiąją dalį suplanuotų darbų tikimės užbaigti iki metų pabaigos, o sutvarkyti aplinką – 2021 metų pradžioje“, – komentavo bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Komunikacijos departamento atstovas Domas Jurevičius.
Pastačius strateginę geležinkelio jungtį, kuria bus atvestas europinės vėžės geležinkelis nuo Lenkijos-Lietuvos valstybių sienos iki Kauno intermodalinio terminalo, Palemone pilnu pajėgumu pradės veikti didžiausias Baltijos šalyse krovinių, vežamų skirtingų standartų geležinkeliais, perkrovimo punktas.
Palemone iš viso bus įrengti trys tuneliai automobiliams ir keturios požeminės perėjos pėstiesiems bei dviratininkams.
Panaikintų pavojingų vietų sąrašą Kaune papildė nuo ketvirtadienio uždaroma Marių ir Palemono gatvių geležinkelio pervaža. Ją pakeitė po bėgiais „pakištas“ požeminis tunelis ir naujas transporto mazgas. Vairuotojai naujoves gali išbandyti jau nuo Joninių.
Uždaro pervažą
Pirmieji vairuotojai šią savaitę jau išbandė važiavimą naujuoju tuneliu. Pasak statybos darbus atlikusios bendrovės „Autokausta“ gamybos direktoriaus Justino Jasiulevičiaus, tunelio aukštis siekia apie 7, o plotis 9 metrus.
„Nuo šio ketvirtadienio bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ uždaro pervažą, todėl dieną prieš atidarome tunelį ir visą Marių-Palemono gatvių transporto mazgą, kad vairuotojai galėtų apsiprasti. Nors darbai nėra iki galo užbaigti, tačiau transporto judėjimui tai netrukdys. Stebėsime situaciją ir nedelsiant reaguosime jeigu vairuotojams kils nepatogumų“ – sakė J. Jasiulevičius.
Pernai rudenį kauniečiai atsisveikino su Amalių pervaža. Vietoje jos įrengti keturi tuneliai. Du iš jų skirti automobiliams, kiti – dviratininkams ir pėstiesiems. Dar vieną pėsčiųjų tunelį į Ugniakuro gatvę planuojama užbaigti iki šių metų pabaigos.
„Panaikinta geležinkelio pervaža visų pirma reiškia didesnį saugumą eismo dalyviams. Tuo pačiu tai sklandesnis eismas, mažiau spūsčių ir mažesnė tarša Palemonui“, – pabrėžė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Vilius Šiliauskas.
Panaikintų pavojingų vietų sąrašą Kaune papildė nuo ketvirtadienio uždaroma Marių ir Palemono gatvių geležinkelio pervaža. Ją pakeitė po bėgiais „pakištas“ požeminis tunelis ir naujas transporto mazgas. Vairuotojai naujoves gali išbandyti jau nuo Joninių.
Uždaro pervažą
Pirmieji vairuotojai šią savaitę jau išbandė važiavimą naujuoju tuneliu. Pasak statybos darbus atlikusios bendrovės „Autokausta“ gamybos direktoriaus Justino Jasiulevičiaus, tunelio aukštis siekia apie 7, o plotis 9 metrus.
„Nuo šio ketvirtadienio bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ uždaro pervažą, todėl dieną prieš atidarome tunelį ir visą Marių-Palemono gatvių transporto mazgą, kad vairuotojai galėtų apsiprasti. Nors darbai nėra iki galo užbaigti, tačiau transporto judėjimui tai netrukdys. Stebėsime situaciją ir nedelsiant reaguosime jeigu vairuotojams kils nepatogumų“ – sakė J. Jasiulevičius.
Pernai rudenį kauniečiai atsisveikino su Amalių pervaža. Vietoje jos įrengti keturi tuneliai. Du iš jų skirti automobiliams, kiti – dviratininkams ir pėstiesiems. Dar vieną pėsčiųjų tunelį į Ugniakuro gatvę planuojama užbaigti iki šių metų pabaigos.
„Panaikinta geležinkelio pervaža visų pirma reiškia didesnį saugumą eismo dalyviams. Tuo pačiu tai sklandesnis eismas, mažiau spūsčių ir mažesnė tarša Palemonui“, – pabrėžė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Vilius Šiliauskas.