Šiomis dienomis Kaunas gyvena ne tik maloniomis pošventinėmis nuotaikomis. Ankstų rytą įsmukus Kleboniškio tiltui, buvo ribojamas ar net stabdomas eismas. Negana to, savaitgalį laikinojoje sostinėje iškrito rekordinis kiekis sniego – net 44 centimetrai.
Susisiekimo ministras paragino skubiai išnagrinėti Kleboniškio tilto per Nerį Kaune įsmukimo priežastis bei kuo greičiau jį suremontuoti, ir pirmadienį jau pradėjo dirbti Automobilių kelių direkcijos sudaryta speciali darbo grupė.
Direkcijos vadovas Virgaudas Puodžiukas BNS sakė, kad darbo grupė išvadas turi pateikti ketvirtadienį, o jau penktadienį tikimasi paskelbti įmonių, galinčių suremontuoti tiltą, kainų apklausą.
„Šiuo metu skaičiuojame, kiek tie darbai galėtų kainuoti. Manau, antradienis bus labai svarbi diena – specialistai apžiūrės tiltą su specialia įranga ir bus aišku, kokie yra jo defektai“, – BNS sakė V. Puodžiukas.
Jo teigimu, tilto remonto darbų rangovas turėtų būti parinktas greitai – galbūt jau kitą savaitę.
„Tilto remontas turi prasidėti nedelsiant, o kol vyks remonto darbai, būtina užtikrinti nenutrūkstamą susisiekimą šia svarbia tarptautinės reikšmės magistrale“, – pranešime spaudai sakė Eligijus Masiulis.
Jis įpareigojo V. Puodžiuką sudaryti darbo grupę, kuri ištirtų situaciją bei pateiktų siūlymus, kaip greičiau pašalinti avarijos padarinius.
Pirmadienį 7.15 val. nutrūko krantinę ir tilto atramą jungiantys 8 metaliniai šarnyrai – dėl to tilto važiuojamojoje dalyje atsirado apie 15 centimetrų įsmukimas.
Preliminaria ekspertų nuomone, tai galėjo atsitikti dėl metalo nusidėvėjimo bei žemos oro temperatūros. Tiltą 1980 metais pastatė dabartinė įmonė „Kauno tiltai“, o 2001-aisiais ji atnaujino tilto asfalto dangą.
Dėl iškritusio sniego Kauno valdžia kreipėsi į karius, prašydama jų pagalbos nukasant sniegą. Taip pat kreiptasi ir į Vyriausybę dėl įgriuvusio tilto.