Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobilių saugumą senajame žemyne vertina nepriklausoma organizacija „Euro NCAP“. Kiekvienas automobilių gamintojas privalo į „Euro NCAP“ atsiųsti keletą daužymams paruoštų automobilių ir laukti įvertinimų. Tačiau daugelis gamintojų savo automobilių saugumą išbando ne tik „Euro NCAP“ būstinėje, bet ir savo gamyklos apylinkėse.
„Volvo“ yra vienas iš tų gamintojų, kuris į savo automobilių saugumą žiūri labai rimtai. Kol daugelis gamintojų stengiasi atitikti tam tikrus reikalavimus, švedai stengiasi padaryti daugiau. Nenuostabu, jog „Volvo“ siekia iki 2020 metų sukurti tokį automobilį, kuris galėtų išvengti avarijos ir eismo įvykių tikimybę sumažinti iki apvalaus nulio.
Švedijoje įsikūręs automobilių gamintojas bandydamas savo kūrinių saugumą, atlieka tris testus : „Ditch“, „Airborne“ ir „Rough Terrain“. Įdomu yra tai, jog visi šie trys testai atliekami iškart. Tokiu būdu imituojamos realios sąlygos, o gaunami rezultatai padeda suprasti į kokią padėtį patenka vairuotojai.
Automobilių saugumą senajame žemyne vertina nepriklausoma organizacija „Euro NCAP“. Kiekvienas automobilių gamintojas privalo į „Euro NCAP“ atsiųsti keletą daužymams paruoštų automobilių ir laukti įvertinimų. Tačiau daugelis gamintojų savo automobilių saugumą išbando ne tik „Euro NCAP“ būstinėje, bet ir savo gamyklos apylinkėse.
„Volvo“ yra vienas iš tų gamintojų, kuris į savo automobilių saugumą žiūri labai rimtai. Kol daugelis gamintojų stengiasi atitikti tam tikrus reikalavimus, švedai stengiasi padaryti daugiau. Nenuostabu, jog „Volvo“ siekia iki 2020 metų sukurti tokį automobilį, kuris galėtų išvengti avarijos ir eismo įvykių tikimybę sumažinti iki apvalaus nulio.
Švedijoje įsikūręs automobilių gamintojas bandydamas savo kūrinių saugumą, atlieka tris testus : „Ditch“, „Airborne“ ir „Rough Terrain“. Įdomu yra tai, jog visi šie trys testai atliekami iškart. Tokiu būdu imituojamos realios sąlygos, o gaunami rezultatai padeda suprasti į kokią padėtį patenka vairuotojai.