„Toks ruožas, kokie visi galėtų būti. Tikras dakarinis ruožas: įvairios kopos, akmenys, šiek tiek greitų atkarpų, lėtų, feš fešas. Gal kiek ilgokas, tačiau jeigu važiuoji be didelių klaidų, neprailgsta. Kopos – labai įvairios ir smagios, kai kurios sudėtingos. Kai kuriuos kelio taškus buvo labai sunku paimti. Vieną kartą dėl jo teko į kilometro aukščio kopą važiuoti – užtrukom, kol pasiekėm tą viršūnę. Apibendrinus, labai darbinga ir smagi diena“, – džiūgavo S. Jurgelėnas, juokaudamas, kad savo koją įklimpus panaudojo vietoje specialaus pakloto – „sand track‘o“.
Automobilių įskaitoje lyderio poziciją išlaiko Nasseras Al-Attiyah. Kopų specialistas be didesnių problemų įveikė šeštąjį etapą, gerokai padidino persvarą beveik prieš visus savo persekiotojus ir buvo antras. Pirmąją vietą užėmė Sebastienas Loebas – puikus važiavimas padėjo jam pakilti į antrą poziciją bendroje automobilių įskaitoje.
B. Vanagas su Sebastianu Rozwadowskiu prarado nemažai laiko pačioje greičio ruožo pradžioje, tačiau vėliau važiavo be didesnių klaidų. Antanas Juknevičius su Dariumi Vaičiuliu startavo gerokai vėliau, tačiau demonstruodami aukštą tempą netruko įsiveržti tarp trisdešimties geriausių ir pastoviai gerino pozicijas. Abu ekipažai finišavo vėliau nei „Agrorodeo“ komanda.
Motociklų įskaitoje aukštus rezultatus toliau demonstruoja Arūnas Gelažninkas – šeštame etape jis finišavo 41. Bendroje motociklų įskaitoje jis užima 32 poziciją. Balys Bardauskas trasoje užtruko ilgiau – finišavus greičiausiems automobilių ekipažams, jis dar bandė įveikti kopas.
Septinto Dakaro ralio etapo metu sportininkai darys kilpą – varžybas pradės prie San Chuan de Markonos miesto ir netoli jo finišuos, o naktį apsistos tame pačiame bivake. Per dieną jie įveiks 389 km, iš kurių 323 km – greičio ruožas.
Po poilsio dienos Dakaro ralio dalyviams teko ilgiausias išbandymas visame 2019-ųjų maratone – sekmadienį jie turėjo įveikti daugiau nei 800 kilometrų. Po akmenuotų kanjonų sportininkai vėl grįžo į kopas, kurios bene kiekvieno ekipažo narius privertė pamojuoti kastuvais. „Agrorodeo“ komandos ekipažas – ne išimtis, Vaidotui Žalai ir Sauliui Jurgelėnui teko padirbėti tiek automobilio viduje, tiek bandant jį iškasti iš smėlio. Galutinis jų dienos rezultatas – 11 vieta automobilių įskaitoje.
Šeštajame etape viso buvo trys kopų sekcijos, o pirmoji iš jų – labai didelė ir sunkiai įveikiama. Dešimtys automobilių jose klimpo, nesklandumų neišvengė ir „Agrorodeo“ – komandos „Toyota Hilux“ buvo įklimpęs du kartus. Tiek pat kartų ekipažo nariai buvo priversti reguliuoti padangų slėgį. Daugybę laiko šioje dalyje prarado Stephane‘as Peterhanselis, Jakubas Przygonskis, Benediktas Vanagas.
„Pirma dalis buvo žiauri. Kiek automobilių ten užklimpę... Tikras kapinynas. Visur minkšta labai. Maksimaliai nuleidom slėgį padangose ir tai vos pravažiavom. Buvom ir mes užklimpę, tačiau palyginus su kitų nuotykiais, mūsiškiai – labai lengvi“, – finiše vos išlipęs iš automobilio pasakojo V. Žala.
Jis prisiminė du neeilinius nuotykius, nutikusius kopose. Vienas – įklimpus pervažiavo šturmanui Sauliui koją, kuris tuo metu bėgo greta automobilio. Antrasis – pervažiavus per kopą, automobilis įkrito į didelę duobę ir praktiškai atsigulė ant šono. Tačiau Vaidotas greitai sureagavo – pasuko vairą reikiama kryptimi, stipriai akseleravo ir „ištempė“ automobilį toliau.
Po poilsio dienos Dakaro ralio dalyviams teko ilgiausias išbandymas visame 2019-ųjų maratone – sekmadienį jie turėjo įveikti daugiau nei 800 kilometrų. Po akmenuotų kanjonų sportininkai vėl grįžo į kopas, kurios bene kiekvieno ekipažo narius privertė pamojuoti kastuvais. „Agrorodeo“ komandos ekipažas – ne išimtis, Vaidotui Žalai ir Sauliui Jurgelėnui teko padirbėti tiek automobilio viduje, tiek bandant jį iškasti iš smėlio. Galutinis jų dienos rezultatas – 11 vieta automobilių įskaitoje.
Šeštajame etape viso buvo trys kopų sekcijos, o pirmoji iš jų – labai didelė ir sunkiai įveikiama. Dešimtys automobilių jose klimpo, nesklandumų neišvengė ir „Agrorodeo“ – komandos „Toyota Hilux“ buvo įklimpęs du kartus. Tiek pat kartų ekipažo nariai buvo priversti reguliuoti padangų slėgį. Daugybę laiko šioje dalyje prarado Stephane‘as Peterhanselis, Jakubas Przygonskis, Benediktas Vanagas.
„Pirma dalis buvo žiauri. Kiek automobilių ten užklimpę... Tikras kapinynas. Visur minkšta labai. Maksimaliai nuleidom slėgį padangose ir tai vos pravažiavom. Buvom ir mes užklimpę, tačiau palyginus su kitų nuotykiais, mūsiškiai – labai lengvi“, – finiše vos išlipęs iš automobilio pasakojo V. Žala.
Jis prisiminė du neeilinius nuotykius, nutikusius kopose. Vienas – įklimpus pervažiavo šturmanui Sauliui koją, kuris tuo metu bėgo greta automobilio. Antrasis – pervažiavus per kopą, automobilis įkrito į didelę duobę ir praktiškai atsigulė ant šono. Tačiau Vaidotas greitai sureagavo – pasuko vairą reikiama kryptimi, stipriai akseleravo ir „ištempė“ automobilį toliau.