(Juliaus Kalinsko / BNS foto nuotr.)
-Užsiminėt ir apie finansinį palaikymą. „Patreon“ platformoje dabar per mėnesį surenkate 1500 eurų. Nustebino toks palaikymas?
- Iš tikrųjų nustebau, nes ta situacija visiškai netikėta tiek mums, tiek fanams, nes Dakaras yra ilgas projektas ir po pirmojo etapo papuolus į tokią „bėdelę“ tikėjausi gauti per galvą. Toks palaikymas pastūmėjo galvoti apie ateitį. Jaučiu atsakomybę prieš fanus ir partnerius. Pažadėjom projektą sausiui, todėl jaučiuosi esąs skoloje, bet tai nereiškia, kad reikia sudėti ginklus. Reikia galvoti, kaip išspręsti tą situaciją, judant į priekį. Artimiausią planą turiu, o kaip jis pavyks, tai sužinosim balandžio mėnesį, kai išvažiuosim į tą pasaulio taurės etapą. Manau, kad ten susirinks dauguma veidų, kuriuos matom Dakare. Bus proga dar kartą pasitikrinti tempą ir galbūt užfiksuoti tą rezultatą, kurio laukėm. Tie tarpiniai rezultatai lenktynių metu nuteikė pozityviai, bet tai yra tik dalis istorijos. Reikia nuoseklumo iki galo.
(Juliaus Kalinsko / BNS foto nuotr.)
- Jei ne paslaptis, ar sumokėjote „X-raid“ už pakeistą sankabą?
- Ne, „X-raid“ kol kas nieko nemokėjau. Jie dabar tęsia savo darbą, o mes tuo metu priėmėme vienintelį sprendimą, kuris buvo realus. Kai pasibaigs Dakaras ir jie grįš į Vokietiją, tada ramiai susėsim ir pasikalbėsim. Šiuo metu abu sėdim vienoj valtyje ir reikia konstruktyviai ieškoti sprendimo.
- Gal jau sužinojote kažką daugiau apie gedimo priežastis?
- Tokiais atvejais, ar tai būtų technikos gedimas, ar kažkieno klaida, aš esu linkęs ieškoti pamokų ir pasidaryti išvadas už uždarų durų, nes toks atviras kaltų ieškojimas yra nekonstruktyvus ir neduoda jokios pridėtinės vertės. Stengsimės kuo daugiau susirinkti išvadų ateičiai, kad tai nepasikartotų, o tikslesnius scenarijus aš gal nutylėsiu.
- Ar Portugalijoje planuojate toliau važiuoti su Paulo Fiuza ar, galbūt, su Sauliumi Jurgelėnu?
- Portugalijoje tikrai važiuosim su Paulo. Tai jau patvirtintas scenarijus.