Šiuo metu tai yra populiariausias gamintojo SUV modelis. Debiutavęs 2015 metais, „Mercedes-Benz GLC“ pasižymėjo erdvumu, praktiškumu, komfortu bei puikiomis vairavimo bekelėje savybėmis.
„GLC“ pakeitė iki tol „Mercedes-Benz“ gamintą „GLK“ modelį, kuris buvo pirmasis gamintojo kompaktinis SUV visureigis, gaminamas nuo 2008 iki 2015 metų.
„Nors „GLC“ – automobilis, kuris pakeitė „GLK“, tačiau aš sakyčiau, kad tai nėra „GLK“ evoliucija, o „GLK“ revoliucija, nes tai iš esmės yra visiškai kitas automobilis. Jo ir dizainas yra kitoks, jis nepratęsė „GLK“ linijų, nes šis automobilis yra apvalesnis“, – teigė I. Paukštys.
Tuo tarpu P. Garkauskas pastebėjo, kad „Mercedes-Benz GLK“ modelis turėjo itin nuobodų saloną. „Su jo išvaizda buvo viskas gerai, bet viduje jis buvo tragedija. Visi vokiečiai verkė jį pamatę. Įlipęs į „GLC“ ieškojau, prie ko prisikabinti, bet čia viskas yra žiauriai gerai“, – stebėjosi P. Garkauskas.
Išbandęs visureigį kelyje, I. Paukštys neliko sužavėtas jo variklio skleidžiamu garsu. „Šis variklis yra suporuotas su devynių pakopų automatine pavarų dėže, Pavarų dėžė mane džiugina, ji dirba puikiai ir būtų keista, jei 2020 metų gamybos automobilyje galėčiau prisikabinti prie pavarų dėžės darbo, ypač tokiame nepigiame automobilyje. Vienintelis minusas, kurį jaučiu važiuodamas, yra variklio garsas. Ir pakaba, nors ir turinti 21 colio ratlankius, nors ir nėra adaptyvi, nėra orinė, bet šiaip labai maloniai sugeria kelio nelygumus. Automobilis važiuojant mieste atrodo standus, bet tas standumas yra tik iš padangų, jis vis tiek yra ganėtinai komfortiškas ir netgi atrodo sportiškas dėl to žemo profilio padangų“, – teigė I. Paukštys.
Visą „Mercedes-Benz GLC“ apžvalgą ir vertinimus žiūrėkite žemiau esančiame reportaže.