• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po dešimties savaičių, iš karto po gegužės 1 dienos, oro bendrovės "Wizz Air" lėktuvai pirmą kartą pakils iš Katovicų oro uosto, praneša leidinys "Warsaw Business Journal".

REKLAMA
REKLAMA

"Dvi iš būsimų naujų ES narių - Lenkija ir Vengrija - yra pagrindinės "Wizz Air" šalys, įtrauktos į kompanijos planus sukurti Europos skrydžių tinklą, - pareiškė bendrovės generalinis direktorius Jozsefas Viradis (Josefas Viradis). - Mes teiksime įvairias paslaugas ir galėsime aptarnauti milijonus klientų regione".

REKLAMA

J. Viradis pasitraukė iš Vengrijos avialinijų "Malev" generalinio direktoriaus pareigų. Išnagrinėjęs įsitvirtinusių pigių skrydžių kompanijų, tokių kaip "Ryanair" Europoje ir "JetBlue" Jungtinėse Valstijose, verslo modelius, J. Viradis pasirinko Katovicus ir Budapeštą kaip pirminius taškus.

REKLAMA
REKLAMA

Nežinomai pigių skrydžių bendrovei tai yra pakankamai drąsus planas, tačiau "Wizz Air" veikla bus plati. Ji skraidins į 10 Europos vietovių. Be to, ji išsinuomojo devynis "Airbus A320" lėktuvus, turinčius po 180 vietų.

Per dvejus metus kompanija ketina padidinti darbuotojų skaičių nuo 60 iki 250. Tuo pat metu "Wizz Air" planuoja sukurti 20 lėktuvų flotilę ir tapti didžiausia Vidurio Europos skrydžių operatore.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tai jai leis rimtai konkuruoti su regiono lyderiais LOT ir "CSA Czech Airlines" bei kels grėsmę mažesnėms skrydžių bendrovėms, pavyzdžiui, "Air Polonia", "GetJet" ir "White Eagle". "Tokio dydžio lėktuvai mums leis gauti prekybinės naudos iš besivystančių pigių skrydžių rinkų Vidurio ir Rytų Europoje, - teigė J. Viradis. - Mūsų tinklas išsišakos iš pagrindinių centrų Lenkijoje ir Vengrijoje ir atvers kelius milijonams keleivių populiariais Europos maršrutais".

REKLAMA

Siekiant bendradarbiauti sektoriuje, praėjusio mėnesio pabaigoje buvo sukurta Europos pigių skrydžių oro linijų asociacija (ELFAA), kurios nare tapo ir "Wizz Air". Šios organizacijos tikslas yra užtikrinti, kad būtų išsaugotos mažos veiklos sąnaudos ir keleiviams būtų siūloma daugiau pigių bilietų. Daugelis įsitvirtinusių oro linijų laikėsi atokiau nuo Vidurio Europos dėl brangių ir neproduktyvių oro uostų.

REKLAMA

Tačiau Katovicai yra naujas projektas, kuris vėliau atėjęs į rinką sugebės pakeisti konkurentų praktiką bei teikti paslaugas pagal naujosios kartos oro linijų poreikius. Iš tikrųjų naujasis oro uostas bus naujų oro linijų "Wizz Air" lėktuvų namai. Jie čia bus aptarnaujami ir prižiūrimi. Tai padidins perspektyvią Lenkijos lėktuvų specialistų bazę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tik už valandos kelio esančios Krokuvos valdžia nekantriai laukia užsienio turistų. "Greitai mieste atsiras naujų parduotuvių, automobilių aikštelių, restoranų ir viešbučių", - sakė Aukštutinės Silezijos aviacijos grupės valdybos pirmininkas Marekas Mutkė (Marek Mutke).

"Wizz Air" rengs skrydžius ir į Šarlerua oro uostą. "Pigūs skrydžiai tarp Lenkijos ir Belgijos turėtų neabejotinai pagerinti abipusius prekybos santykius, ypač mažo ir vidutinio dydžio įmonių lygiu", - mano ekonomikos ir prekybos komisaras Valono regionui.

REKLAMA

Anksčiau šį mėnesį "Wizz Air" pradėjo paskutinį derybų etapą, siekdama užsitikrinti, kad 31 mln. zlotų (60 mln. dolerių) įmonės kapitalo finansuotų Amerikos ir Europos instituciniai investuotojai. Tarp įmonės valdybos direktorių bus Lina Voterspun (Lynn Wotherspoon), buvęs KLM padalinio "Buzz", "Procter & Gamble" bei Pasaulio banko atstovai.

"Iš visų naujų ES narių Lenkija yra didžiausia rinka, turinti daugiausia verslo plėtros potencialo", - sakė J. Viradis.

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų