Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Butkevičius dabar nuo visko atsiriboja. Nuo Leo taip pat. O juk kiek metų ministrais buvo. Tai baisus žmogus, gal net už Kirkilą baisesnis, nes ne tuo prisistatinėja dabar.
socdemai svajojo mokesčių mokėtojų pinigais išgelbėti flyLAL arba sujungti su geležinkeliais...bet nespėjo :)

Manau Butkevičiui buvo giliai nusispjauti kaip sekasi flyLALui, o flyLALas per ilgai gyveno statydami skolintų pinigų piramidę ir nesuvokdami rinkos tendencijos. Kai smukimas tapo faktu, bankai užsuko naujas paskolas ir piramidė griuvo. Tokių atveju daug, ne tik LT.

Beje SM kreipėsi į prokuratūrą, kuri nuo vasario atlieka ikiteisminį tyrimą dėl flyLAL turto pardavimo kitoms tų pačių akcininkų bendrovėms. "Ikiteisminis tyrimas pradėtas įtariant šias Baudžiamajame kodekse įtvirtintas nusikalstamas veikas: skolininko nesąžiningumas, nusikalstamas bankrotas, piktnaudžiavimas, tarnybos pareigų neatlikimas." Lauksime kvalifikuoto atsakymo - ar akcininkų veiksmais buvo pakenkta įmonei ar ne.
Kai ministras A.B. "priiminejo" traukinuka (Vilniaus gelezinkelio stotis - Aerouostas), pasivazinejo juo, tai nesugebejo pastebeti, kad aerouosto stoteleje, padarytoje be specialios pakylos, net sportiskam zmogui ilipti i traukini yra sudetinga, ka jau kalbeti apie vidutiniokus, arba pinigingus vakariecius ar amerikiecius.
ZIOPLAS jis, nei duagiau, nei maziau.
Paklauskite nuomones apie busima kandidata jo kieme.Isgirsite to ko dar negirdejote....na
,,Eligijus Masiulis “prastūmė” savus
Nauja šluota naujai šluoja. Šiuo posakiu iš pirmo žvilgsnio vadovaujasi naujoji valdžia, metodiškai šalinanti iš ministerijų ir valstybės valdomų įmonių socialdemokratų žmones. Tačiau tas šlavimo būdas tik iš pirmo žvilgsnio naujas. Iš tiesų ši valdančioji koalicija daro tą patį, kuo kaltino socialdemokratus, – be jokių skrupulų į įtakingus ir partijoms pelningus postus kiša saviškius.
Iš naujųjų ministrų didžiausiu šlavėju kol kas galima pavadinti Liberalų sąjūdžio lyderį, susisiekimo ministrą Eligijų Masiulį.
2008 m. Liberalų sąjūdžio rinkimų į Seimą programoje, skambiai pavadintoje “Tavo galimybių Lietuva”, buvo iškilmingai pasižadėta: “Parenkant valstybės institucijų vadovus ir vertinant jų darbą, bus keliami aukščiausi reikalavimai. Panaikinsime tradiciją į valstybės tarnybos pareigas skirti savo draugus ar giminaičius”.
Kai susisiekimo ministru tapo liberalų lyderis E.Masiulis, kurį laiką buvo vilties, kad ministerijos prižiūrimas oro ir jūrų uostų, geležinkelių ir kelių, pašto verslas, kuriame sukasi milžiniškos sumos, praskaidrės, jam pradės diriguoti ne savi, o kompetentingi žmonės. Juk liberalai taip žadėjo.
Tačiau užteko vos kelių mėnesių, kad šios iliuzijos išsisklaidytų. Jaunasis ir liberalusis E.Masiulis, nutūpęs į ministro kėdę, ėmė elgtis lyg seno raugo socialdemokratas. Ministrą tuoj pat apsupo jaunystės ir studijų bei partijos bičiuliai Paulius Jankauskas, Tomas Karpavičius ir Šarūnas Gustainis. Jiems patikėta prižiūrėti svarbiausias sritis – telekomunikacijas, aviaciją, Kelių direkciją, geležinkelius. E.Masiulis tikina, kad patarėjai yra politinio pasitikėjimo pareigūnai, todėl nieko blogo, kad jis pasirinko savo jaunystės ar partijos bičiulius.
Tačiau ministerijoje saviškiams šiltus postus išdalijęs E.Masiulis nesustojo. Tarptautinio Vilniaus oro uosto vadovu, įveikęs net trylika konkurentų, tapo iki šiol viešbučių versle dirbęs Tomas Vaišvila. Galima būtų aiktelėti iš nuostabos, kaip buvęs viešbučio direktorius puikiai išmano aviacijos verslą, bet sužinojus, kad T.Vaišvila E.Masiulį irgi pažįsta nuo studijų laikų, tenka stebėtis, ko į tą konkursą ėjo kiti pretendentai, jei nuo jaunystės nepažįsta ministro?
Netrukus bus renkamas naujas Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas. E.Masiulis neslepia, kad kandidatų pavardės buvo aptariamos net Liberalų sąjūdžio suvažiavime. Ministras neatmeta, jog konkurse dalyvaus vienas Liberalų sąjūdžio įkūrėjų kadenciją baigiantis europarlamentaras Eugenijus Gentvilas. “Tačiau vyks konkursas eiti šias pareigas”, – apsidraudžia ministras. Bet kam tas konkursas, jei E.Gentvilas yra politinis E.Masiulio krikštatėvis?
Galima būtų patikėti, kad visi šie atvejai – tik sutapimai ar naujojo ministro noras tvarkytis skaidriau bei geriau. Tačiau E.Masiulis vadovauja Liberalų sąjūdžiui, kuriam prieš rinkimus neprošal būtų verslo parama. O kai pelningas sritis prižiūri ir tvarko jam artimi žmonės, bet kuris valstybinių užsakymų trokštantis verslininkas žinos, kam aukoti. Beje, Klaipėdos jūrų uoste dirbančios bendrovės ir Kelių direkcijos užsakymų laukiantys verslininkai Liberalų sąjūdį susiprato paremti jau praėjusių metų pabaigoje, kai tik paaiškėjo, kad E.Masiulis gali tapti susisiekimo ministru.
Įdomus tas lietuviškas liberalizmas, niekuo nesiskiriantis nuo abonentiško liberalcentrizmo ar oligarchinio socialdemokratizmo. Bet dar įdomesnė yra nesunaikinama lietuviškos politikos tradicija: bet kuri partija būna skaidri, principinga ir nekorumpuota tik tol, kol kankinasi opozicijoje.''
kaunodiena.lt
Tai kad pats Masiulis pagarsėjęs ryšiais su ,,Rubikonu''.
,,Vakaro žinios'' informuoja, kad europarlamentaras Eugenijus Gentvilas pasikvietė pas save į svečius Klaipėdos rajono seniūnus. Seniūnams ,,pasisekė'': ir Belgiją pamatė ir kelionė jiems nieko nekainavo ir dar algas už darbe nebūtas dienas gavo. Nenustebkime jei minėtose Klaipėdos rajonuose bus agituojama už E.Gentvilą ir jo Liberalų Sąjūdžio partiją. Tokie yra metodai yra populiarūs prieš EP rinkimus.
Kviečiu visus Lietuvos piliečius nebalsuoti už LIberalų Sąjūdį per EP rinkimus.
Na va, ir pratrūko. Aišku, Butkevičius buvo atsakingas už susiklosčiusią padėtį su FlyLal. Tačiau jis daugiau atsakingas už nekompetentingus savo darbuotojus, savo analitikus iš ministerijos civilinės aviacijos departamento ir sekretorės, kuruojančios aviaciją, tokius kaip Zumerienė, Katkutė ir Kairys. Šie žmonės yra tiesiogiai atsakingi už visą Lietuvos aviacijos perspektyvą. Šie žmonės turėjo skaičiuoti, prognozuoti ir atlikti stebėseną. O ką jie darė? Padlaižiavo ministrui su savo durnais patarimais ir prognozėmis, jokio savarankiško darbo, tik naudojosi VNO pateikiamais skaičiais ir prognozėmis. Beje ir dabar tą patį daro, tik patarimai apsivertė aukštyn kojomis. Jie tokie, kokių nori Masiulis ir Vaišvila (kas nežino, tai naujas hibridinis-arogantinis VNO gen.dir.). Aišku, FlyLalą buvo galima išgelbėti. Reikėjo duoti tas nuolaidas ir pinigus už reklamą, apie kurias dabar tauškia Masiulis, turbūt patartas savo specės Katkutės (kas nežino, didžiausia SM civilinės aviacijos ekspertė, turbūt niekados taip nieko ir nesupratusi apie pačią aviaciją. O ką padarė? Atėmė licenciją, gavo į ragą ieškinį, turbūt už 20 limonų, pažadėjo finansuoti reklaminiais pinigais visas, NE SAVO ŠALIES!!! AVIAKOMPANIJAS, ir dar, po viso to, didžiulėje konkurencijoje, turbūt įmerkti krūvą biudžeto pinigų, ir sukurti nacionalinį vežėją. Na žinote, keiktis norisi. Nu visiški dundukai valdžioje, nu visiški atgrubtnagiai ir besmegeniai patarėjai, nu visiška tragedija. Nebeturiu daugiau žodžių. Ačiū, kad skaitėte.
Cia tik stumdymasis ,kas konkreciai daroma ,kad pradetu skraidyti Lietuvos lektuvai. Be nacionalinio vezejo kainos skrydziams tik kils.
Jau dabar matosi su Ryanair ir padetis tik bloges.
Juk turim savo lakunus , stiuardeses. Reikia tik tvarkos ir viskas galetu but pelninga.
Masiulis, mano galva, nusiplauna rankas ir nieko nekuria.Juk taip paprasciau...
Masiuli , kiek tau metų ? Atrodai labai prastai , gal jau eik pailsėti į opoziciją , užleisk vietą išmanantiems.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų