• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dabartinis susisiekimo ministras Eligijus Masiulis buvusio ministro pareiškimus, esą jis būtų galėjęs išgelbėti "flyLAL-Lithuanian Airlines", jei tik būtų žinojęs tikrąją įmonės finansinę padėtį, laiko tik rinkiminiu triuku.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak E. Masiulio, į Prezidentus kandidatuojantis buvęs ministras Algirdas Butkevičius klaidina visuomenę, o savo neveiklumą dangsto situacijos nežinojimu.

REKLAMA

"Tuometinis susisiekimo ministras tiesiog negalėjo neturėti informacijos apie vieno didžiausių to meto Lietuvos oro vežėjų finansinę situaciją. Netgi, anot jo, situacijai paaiškėjus tik liepą, buvo galima imtis skubių veiksmų, tačiau realiai nieko nebuvo daroma", - sako E. Masiulis.

REKLAMA
REKLAMA

Ministro teigimu, A. Butkevičius sąmoningai klaidina visuomenę, sakydamas, kad buvo galima pakeisti kai kuriuos teisės aktus, kurie būtų leidę įteisinti nacionalinio vežėjo statusą ir tuo pagrindu būtų buvę galima sudaryti atskirą biudžeto finansinę programą "flyLAL" problemoms spręsti. "Lietuvos, kaip ir kitų Europos Sąjungos (ES) šalių, vežėjų veiklą reglamentuoja ES direktyvos, griežtai draudžiančios protekcionistinę politiką, todėl tokie kandidato į Prezidentus pareiškimai yra mažų mažiausiai nekompetentingi", - sako E. Masiulis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak E. Masiulio, buvusio ministro teiginiai, neva vienos įmonės finansinėms problemoms spręsti būtų buvę galima keisti ES reglamentuojamus dalykus ar kurti specialias biudžeto programas, klaidina visuomenę.

Dabartinis ministras primena buvusiojo žodžius, kad tik pradėjęs dirbti susisiekimo ministru sužinojo apie dešimtis milijonų siekiančias "flyLAL" skolas Vilniaus oro uostui, o įmonei paprašius sumažinti mokesčius negalėjęs to padaryti dėl ES teisės - ji neleidžia mokesčių mažinti tik vienai įmonei, nuolaidas būtų reikėję taikyti ir visiems kitiems vežėjams.

Lietuvoje yra 8 registruotos aviakompanijos, turinčios galiojančius vežėjo pažymėjimus ir licencijas oro susisiekimui vykdyti. Jos atitinka ES reikalavimus ir yra laikomos Europos Bendrijos vežėjais. Europos Sąjungos teisė draudžia Europos Bendrijos vežėjus diskriminuoti nacionaliniu pagrindu, išskiriant ar suteikiant prioritetus "nacionaliniam" vežėjui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų