• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penktadienį, rugsėjo 10-ąją, šiaurinėje Italijos dalyje vykstančiame Pasaulio bajų taurės etape „Italian Baja“ startavusi „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komanda varžybas pradėjo ne visai taip, kaip planavo. Įžanginiame etape pasiklydę Benediktas Vanagas ir Filipe Palmeiro prarado nemažai laiko ir po finišo tarp visų dalyvių preliminariai užėmė 15-ąją vietą. Visgi paaiškėjus, kad tai lėmė klaidinantis žymėjimas kelio knygoje rezultatai buvo perskaičiuoti ir ekipažas pakilo į ketvirtąją vietą.

Penktadienį, rugsėjo 10-ąją, šiaurinėje Italijos dalyje vykstančiame Pasaulio bajų taurės etape „Italian Baja“ startavusi „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komanda varžybas pradėjo ne visai taip, kaip planavo. Įžanginiame etape pasiklydę Benediktas Vanagas ir Filipe Palmeiro prarado nemažai laiko ir po finišo tarp visų dalyvių preliminariai užėmė 15-ąją vietą. Visgi paaiškėjus, kad tai lėmė klaidinantis žymėjimas kelio knygoje rezultatai buvo perskaičiuoti ir ekipažas pakilo į ketvirtąją vietą.

REKLAMA


Pirmoji reakcija – nusivylimas
Pirmasis etapas lenktynių dalyviams visuomet labai svarbus, kadangi po jo iš naujo dėliojamos startinės pozicijos. Iš karto po finišo B. Vanagas neslėpė nusivylimo. Anot lenktynininko, paklydimas trasoje jų ekipažui kainavo mažiausiai pusę minutės.
„Labai nesmagu, nes pagal prologo rezultatus dėliojamos antrojo greičio ruožo startinės pozicijos. Tuo pat metu tai nėra Pasaulio pabaiga, tačiau reikia keisti taktiką ir daryti viską, kad neatsidurtume už dulkes keliančių varžovų, nes tai gali būti labai pavojinga“, – nuogąstavo sportininkas.
Dramatiškoje „Italian Baja“ įžangoje teisėjams pripažinus klaidą Benediktas Vanagas išvengė rimto pavojaus
B. Vanagas priminė, kad greičiausių lenktynių dalyvių gretose ekipažus įprastai skiria trys minutės ir visiems važiuojant panašiu tempu įprastai tai užtikrina pakankamai gerą matomumą. Tuo metu pasivijus lėtesnį dalyvį gali tekti važiuoti paskui jį dulkėse.
„Trasos labai įvairios – vienose atkarpose aplenkti varžovus būtų įmanoma, tačiau kitur – jokių šansų. Kai kuriuose ruožuose dulkės kyla taip, kad važiuodamas paskui kitą automobilį ir norėdamas bent kažką matyti negalėsi priartėti labiau nei per kelis šimtus metrų“, – konstatavo lenktynininkas.
Dramatiškoje „Italian Baja“ įžangoje teisėjams pripažinus klaidą Benediktas Vanagas išvengė rimto pavojaus
Organizatoriai pripažino klaidą
Tačiau greitai paaiškėjo, kad prarastą laiką lėmė ne F. Palmeiro, o „Italian Baja“ etapo organizatorių klaida. Klaidinantis žymėjimas kelio knygoje lėmė išvažiavimą iš trasos, o drauge – ir visą dėl to sugaištą laiką. Organizatoriams perskaičiavus rezultatus B. Vanagas tarp visų automobilių ekipažų pakilo į  ketvirtąją vietą.
Tai užtikrina gerą startinę poziciją prieš antrąjį beveik 75 kilometrų ilgio greičio ruožą, kuriame ekipažui visgi nereikės važiuoti paskui lėtesnius varžovus.
Dramatiškoje „Italian Baja“ įžangoje teisėjams pripažinus klaidą Benediktas Vanagas išvengė rimto pavojaus
Greičiausias lenktynių prologe buvo „Toyota Hilux“ vairuojantis Saudo Arabijos lenktynininkas Yazeedas Al Rajhi. Trumpame įžanginiame 7,55 kilometro greičio ruože jis daugiau nei 13 sekundžių aplenkė antroje vietoje likusį portugalą Tiago Reisą su „Toyota Hilux“. Pasaulio bajų taurės sezono lyderis Yasiras Seaidanas su „Mini“ liko trečias.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų