Greičio ruožai dvigubai ilgesni nei 2019 metais
2020-tųjų Dakaro ralyje dalyvių laukia net 6 tūkst. kilometrų greičio ruožų. Tai – dvigubai daugiau nei 2019-tųjų Dakare, kuomet dalyviai važiavo 3 tūkst. kilometrų. Žinant, jog Dakaro ralis vietoj 11 dienų truks 13 dienų (12 lenktynių dienų ir 1 poilsio diena), ekipažai vidutiniškai per dieną turės įveikti 500 kilometrų. B. Vanagas mano, jog ateinančiame Dakaro ralyje vidutinis greitis gerokai kils – norint įveikti 500 kilometrų kasdien, tokiu vidutiniu greičiu, kokiu važiavo 2019-tųjų Dakare, to padaryti nepavyks.
Kita naujiena – organizatoriai pasistengė dėl dalyvių sudarydami pervažiavimus. Jų laukia 2 tūkst. kilometrų, o tai reiškia, jog lenktynininkai gerokai daugiau laiko praleis trasoje, nei keliaudami iki jos ir atgal iki bivakų. Iš viso 2020-tųjų Dakare dalyviai turės įveikti 8 tūkst. kilometrų.
65 % – smėlio, 35 % – kieto grunto, akmeningų, uolėtų trasų
Kaip įvardija patys organizatoriai, būsimame Dakare laukia 65 proc. smėlio. Vien kopos sudarys dvi lenktynių dienas. Likusią dalį – 35 proc. – ekipažai varžysis kieto grunto, akmeningomis, uolėtomis trasomis, itin pavojingomis technikai. Prie viso to prisideda nežinomybė – nauja lokacija ir naujos trasos.
Dalyvių patogumui – vėlesnis technikos atidavimas
Įprastai, iš Prancūzijos šiaurėje esančio Le Havro uosto bolidai, serviso sunkvežimiai ir įranga išvykdavo priešpaskutinę lapkričio savaitę. Dakaro raliui persikėlus į Saudo Arabiją, keičiasi logistika. Technika bus atiduodama daugiau nei dviem savaitėmis vėliau, gruodžio 5–6 dienomis. Be to, keičiasi ir atidavimo vieta – šiais metais techniką plukdys iš Prancūzijos pietų, Marselio uosto. Tai dalyviams suteiks daugiau laiko paruošti bolidus varžyboms.
42-rasis Dakaro ralis startuos sausio 5 dieną, Džedos mieste. Viduryje maratono, kaip įprasta, dalyvių lauks poilsio diena, kuri numatyta Saudo Arabijos sostinėje – Rijade. Lenktynių finišas – Al Qiddiy, netoli šalies sostinės.