„Automobilis iš naujo atskleidė savo galimybes, tarsi atsivėrė man. Tokia patirtis nuteikia optimistiškai, tačiau jo galimybių ribų dar teks paieškoti. Važiavome labai smagiai, tačiau darėme viską, kad išliktume ant kelio – elgėmės itin saugiai“, – komentavo lenktynininkas.
B. Vanagas buvo patenkintas pasiektu rezultatu. Anot jo, 20 vieta – komfortiška startinė pozicija. Nors viso naujojo „Toyota Hilux“ pajėgumo dar neišnaudojo, pripažino spustelėjęs akceleratorių iki 85 proc. sau įprasto tempo.
„Tikrai nebandžiau pasiekti 100 proc., nes dar gerai nepažįstu automobilio. Visgi jau dabar matau, kad jo potencialias pakankamai didelis. Man patiko, kad pagaliau gavau tai, ko negalėjau gauti nei Lietuvoje, nei gerokai išvažinėtoje testinėje trasoje – pajusti valdymą važiuojant dideliu greičiu“, – kalbėjo sportininkas.
Greičiausias tarp automobilių ekipažų lenktynių prologe buvo pagrindinis „Toyota Gazoo Racing“ komandos duetas – Nasseras Al-Attiyah su Matthieusu Baumeliu. Neilgoje trasoje sportininkai užtruko tik 5 min. 48 sek.
Formalumų tvarkymo rekordas
B. Vanagas ir F. Palmeiro dieną pradėjo anksti – 8 val. ryte automobilis turėjo būti pas organizatorių technikos ekspertus. Administracinę ir techninę komisijas ekipažas šį kartą įveikė rekordiškai greitai – neužtruko nė valandos.
„Kai esi gerai pasiruošęs, tokius formalumus sutvarkyti pavyksta greitai. Galbūt šiek tiek ir pasisekė, nes nebuvo didelių. Taip pat reikia pasakyti, kad ir organizatoriai atliko savo namų darbus – technikos inspektoriai jau buvo pas mus užsukę bivake. Jie buvo gerai pasiruošę rytinei apžiūrai“, – apie dienos pradžią pasakojo lenktynininkas.
„Juoduoju vanagu“ praminto „Toyota Hilux“ pasirengimą pirmajam išbandymui sudėtingiausiame ralio maratone žymėjo nedidelis šalia veidrodėlio klijuojamas Dakaro organizatorių lipdukas. Sekmadienį, sausio 3 dieną, dalyviai įveiks pirmąjį 277 kilometrų greičio ruožą tarp Džidos ir Bišos.