Akmenų jūra ir botanikos sodas
B. Vanagas po finišo teigė, kad greičio ruožas buvo labai įvairus – netrūko nei nuostabaus grožio peizažų, nei pavojingų akmenuotų atkarpų. Su tvarkingu automobiliu startavęs lenktynininkas buvo nusiteikęs važiuoti greitai, tačiau labai greitai pasivijo Denisą Krotovą ir ilgam įstrigo už jo „Mini“ keliamos dulkių užsklandos.
„Niekaip negalėjo jo aplenkti, todėl 100 kilometrų tokiu traukiniu važiavome drauge. Kai galiausiai išsiveržėme į priekį ir vaizdas pragiedrėjo, rimčiau paspaudę nuvažiavome apie 20 kilometrų ir prakirtome vieną ratą, o dar už 10 – ir antrą. Kai supratome, kad įveikėme tik trečdalį greičio ruožo, o iš trijų gyvybių liko tik viena, teko keisti taktiką“, – kalbėjo sportininkas.
B. Vanagą itin nustebino paskutinė botanikos sodą primenanti greičio ruožo atkarpa. Net ir lenktyniaudamas nepraleido progos pasigrožėti supančiais vaizdais. Jis buvo itin patenkintas ir F. Palmeiro darbu etapo pabaigoje – šis itin greitai orientavosi ten, kur kiti klydo. Pats šturmanas patikino, kad jo užduotis šiandien nebuvo iš lengviausių.
„Kai kuriuos taškus rasti nebuvo lengva. Nežinau, kaip viskas klostėsi kitiems dalyviams, bet manau, kad mums sekėsi tikrai neblogai. Šiandien prakirtome du ratus, bet važiavome tikra akmenų jūra, todėl to išvengti buvo labai sudėtinga“, – kalbėjo portugalas.
Nori pratęsti kovą
Nasseras Al-Attiyah prieš antrąją maratono dieną žadėjo būti itin atsargus – jo tikslas nesulaužyti „Toyota Hilux“, o antroje ralio maratono pusėje visu pajėgumu pratęsti kovą su Stephane'u Peterhanseliu. Visgi net saugodamas automobilį katarietis buvo greičiausias ir aštuntajame etape užėmė pirmąją vietą.
Kaip jau tapo įprasta šių metų Dakare, likusias dvi vietas ant podiumo pasidalino „X-Raid Mini“ pilotai. Carlosas Sainzas aštuntajame etape finišavo antras, o lyderio poziciją bendroje įskaitoje išlaikantis S. Peterhanselis pasitenkino trečiąja vieta.
Sebastieną Loebą su Danieliu Elena ir toliau persekioja nesėkmės. Sekmadienį lūžus stebulei sportininkai sugebėjo sutvarkyti automobilį, tačiau šiandien „Prodrive“ prototipas sugedo vos už 32 kilometrų nuo starto. Dar už 50 kilometrų ekipažas sustojo trasoje su dviem pakirstais ratais nebeturėdami atsarginių.
Atlygis už kantrybę
Atkarpose su smėlio danga šį kartą buvo galima spustelėti akceleratorių, o laisvą akimirką, kai nereikia žiūrėti į kelio knygą – ir pasimėgauti didingu Saudo Arabijos kraštovaizdžiu.
Pakeliui į Neomą lenktynininkams teko įveikti 709 kilometrus, o iš jų 375 – greičio ruože. Netrūko smėlio, tačiau ir vėl pusę trasos sudarė žvyras su akmenimis. Į greičio ruožą įsiterpė trumpa jungiamoji asfalto dangos atkarpa. Taip pat dalyviams vėl teko skrieti ir išdžiuvusio druskos ežero paviršiumi.
Geresnius rezultatus antrojoje maratoninio etapo dalyje pasiekė ekipažai, kurie buvo kantresni pirmąją dieną. Organizatorių teigimu, aštuntajame etape sveiką techniką išsaugoję dalyviai galėjo susikrauti pranašumą – tereikėjo išsaugoti sveikus ratus ir nepaklysti.