„Prologas įvykdytas. Rytoj (sekmadienį – BNS) prasidės tikrasis Dakaras. Turėjom neblogą šansą pagerinti starto poziciją, bet, kaip ir galvojome, susidūrėm su dulkių problema. Jau po trijų kilometrų pasivijome prieš mus startavusį žymiai lėtesnį ekipažą. Greičio ruože pavyko jį aplenkti, bet dulkėse praradome daug brangaus laiko“. – sakė B. Vanagas.
Nuo prologo nugalėtojo olando Bernhardo Teno Brinke'o ir belgo Tomo Colsoulo (6:08; „Toyota“), lietuvio ir šturmano iš Lenkijos Sebastiano Rozwadowskio duetas atsiliko 57 sekundėmis. Lenktynių prologe iškovota pozicija reiškia, jog sekmadienį, pirmajame greičio ruože B. Vanagas startuos iš 36-os pozicijos.
Antrą bei trečią vietas prologe užėmė ispanai Carlosas Sainzas (6:11; „Peugeot“) and Xavieras Ponsas (6:12; „Ford Ranger“).
B. Vanago teigimu, ralio dalyvių susirinkime buvo informuota, kad bus negili (apie 30 cm gylio) brasta. „Nusprendėme ją šturmuoti nemažinant greičio. Brastoje paaiškėjo, kad organizatoriai klydo. Žiūrovų džiaugsmui priekinis sparnas nuo vandens atiteko jiems“, – sakė jis.
Pasak pranešimo pagal organizatorių reikalavimus, technikai negalės remontuoti automobilio. Jo priežiūra leistina tik po sekmadienio greičio ruožo.
B. Vanago ir S. Rozwadowskio ekipažas Pietų Amerikoje lenktyniauja 333 numeriu pažymėtu „Toyota HILUX“ automobiliu.
Iš 67-os pozicijos startavęs Antano Juknevičiaus ir Mindaugo Slapšio ekipažas (Nr. 366) trasą įveikė per 12 minučių ir 28 sekundes bei tarp 59 sekmadienio rytui klasifikuotų automobilių ekipažų buvo 57-as.
Teigiama, jog Lietuvos lenktynininkų tempą pristabdė avarija, kurios metu kinės Guo Meiling vairuojamas „Mini“ automobilis įsirėžė į žmonių minią, sužeisdamas mažiausiai 10 žiūrovų.
Nors greičio ruožas savo ilgiu Dakaro masteliais buvo itin trumpas, jame dalyvių laukė dideli iššūkiai. Siauri keliukai, vingiuojantys tarp medžių, brastos ir dar daugybė vietų, kur net ir mažytė klaida gali nubraukti visų metų pasiruošimą. Būtent taip ir atsitiko vienam iš ekipažų, kuris padaręs klaidą rėžėsi į žmonių minią. Dėl šio incidento prologas buvo sustabdytas, tačiau „Edas Racing Team“ ekipažas spėjo finišuoti, nors trasoje dėl avarijos padarinių užtruko ilgiau nei norėjo.
„Organizatoriai greičiausiai turėjo bėdų su informacijos perdavimu, nes mums startuojant avarija jau buvo įvykusi, todėl visus 11 kilometrų važiavome ne savo tempu. Įvykio vietoje dėl kliūčių ir saugumo netgi buvome sustoję, taigi dėl visų trukdžių mūsų laikas – ne koks. Nepaisant to, tikrasis Dakaras prasidės tik rytoj (sekmadienį – BNS), todėl dar tikrai nieko nepraradome“, - įspūdžiais iš prologo dalijosi A. Juknevičius.
Dėl minėtos avarijos tarp prologo neįveikusių ekipažų buvo ir trečioji Lietuvos – „Agrorodeo“ (Nr. 390) –komanda su "Seat", kurią sudaro Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas.
Pasak S. Jurgelėno, jau per brifingą organizatoriai minėjo, jog 11 kilometrų atkarpoje laukiama apie 50 tūkstančių žiūrovų. Galima nesunkiai suskaičiuoti, kad lenktynininkas vos ne visą laiką reikėjo važiuoti „gyvu koridoriumi“. Deja, noras sekmadienį startuoti iš kuo aukštesnės vietos, kai kam pakišo koją.
Neilgoje trasoje, apie kurią S. Jurgelėnas prieš startą teigė, jog pirma jos dalis būsianti pavojingesnė ir sunkesnė, antra – greitesnė, Kinijos lenktynininkė nesuvaldė savo automobilio ir įsirėžė į žiūrovų minią. Dėl avarijos ir sužeistų Dakaro gerbėjų prologas buvo sustabdytas, likusieji ekipažai nuotolio neįveikė.
Dakaro organizatoriai kol kas nepriėmė sprendimo, kaip turėti elgtis prologo taip ir neįveikę automobilių įskaitos dalyviai ir nestartavė sunkvežimių grupės ekipažai. Tikėtina, kad nestartavę sportininkai sekmadienį Rosarijaus mieste pirmąjį etapą pradės pagal turimus starto numerius. Iš Rosarijaus į Vilją Karlos Pasą lenktynininkų lauks 662 km distancija, o pirmojo greičio ruožo ilgis – 258 km.