Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Audi“ galėtų drąsiai atidaryti specialų skyrių, kurį reikėtų pavadinti - „Neįprastų, serijinės gamybos nepasiekusių modelių dėžutė“. Iš tiesų, tokį skyrių galėtų atidaryti kiekvienas automobilių gamintojas, tačiau devintame dešimtmetyje „Audi“ vardas skambėjo dažniausiai, ir dėl to vokiškų automobilių gamintojas turėtų dėkoti „Artz“ dirbtuvių specialistams.
Devintame dešimtmetyje „Artz“ dirbtuvių specialistai nuolatos eksperimentavo su įvairiais „Audi“ modeliais. Puikus pavyzdys - „
Audi Quattro“ sedanas, kurio tikslas buvo praplėsti kuklią „Audi Coupe“ modelių gamą ir pasauliui pasiūlyti praktiškesnę, solidesnę itin greito automobilio versiją.
„Artz“ kompanijos įkūrėjo galvoje sukosi mintys ne tik apie sedaną, bet ir apie universalą, kuris patenkintų jaunų šeimų ar žmonių, kurie turi šunį poreikius. Nors tai labai siauras apibrėžimas, tačiau naujasis projektas turėjo patenkinti tų automanų poreikius, kurie reikia talpios bagažinės, tačiau nenori pirkti, pavyzdžiui, vienatūrio ar tradicinio universalo.
1982 metais, „Artz“ dirbtuvių įkūrėjas, Gunteris Artzas, kartu su „Audi“ atstovybe, Nordštado mieste, sukirto rankomis ir bendromis jėgomis nusprendė sukurti vienetinį „Audi UR Quattro Kombi“ universalą. Tiesą sakant - „Audi“ atstovybė prie projekto prisidėjo nemokamai suteikdama „Audi Ur Quattro“ automobilį, o likusį darbą atliko „Artz“ dirbtuvių specialistai.
Kardinalūs pokyčiai buvo atlikti automobilio kėbului. „Artz“ specialistai suformavo naują stogą, pastorino antrąjį ir trečiąjį statramščius, jog padidintų automobilio kėbulo standumą. Be to, automobilio šonuose atsirado du vientisi langai, kurie automobiliui suteikdavo erdvaus ir talpaus universalo įspūdį.
Tuo tarpu techninė automobilio dalis išliko nepasikeitusi. Tai reiškė, jog „Audi Ur Quattro“ universalą varė galingas 5 cilindrų variklis, kuris suporuotas su mechanine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara užtikrindavo puikias dinamines savybes bet kokiu oru, bet kokiomis sąlygomis.
Kaip ir daugelis „Artz“ projektų, taip ir šis - atiteko turtingam automobilių kolekcionieriui, kuris vienetinį modelį laiko po devyniomis spynomis.
„Audi“ galėtų drąsiai atidaryti specialų skyrių, kurį reikėtų pavadinti - „Neįprastų, serijinės gamybos nepasiekusių modelių dėžutė“. Iš tiesų, tokį skyrių galėtų atidaryti kiekvienas automobilių gamintojas, tačiau devintame dešimtmetyje „Audi“ vardas skambėjo dažniausiai, ir dėl to vokiškų automobilių gamintojas turėtų dėkoti „Artz“ dirbtuvių specialistams.
Devintame dešimtmetyje „Artz“ dirbtuvių specialistai nuolatos eksperimentavo su įvairiais „Audi“ modeliais. Puikus pavyzdys - „
Audi Quattro“ sedanas, kurio tikslas buvo praplėsti kuklią „Audi Coupe“ modelių gamą ir pasauliui pasiūlyti praktiškesnę, solidesnę itin greito automobilio versiją.
„Artz“ kompanijos įkūrėjo galvoje sukosi mintys ne tik apie sedaną, bet ir apie universalą, kuris patenkintų jaunų šeimų ar žmonių, kurie turi šunį poreikius. Nors tai labai siauras apibrėžimas, tačiau naujasis projektas turėjo patenkinti tų automanų poreikius, kurie reikia talpios bagažinės, tačiau nenori pirkti, pavyzdžiui, vienatūrio ar tradicinio universalo.
1982 metais, „Artz“ dirbtuvių įkūrėjas, Gunteris Artzas, kartu su „Audi“ atstovybe, Nordštado mieste, sukirto rankomis ir bendromis jėgomis nusprendė sukurti vienetinį „Audi UR Quattro Kombi“ universalą. Tiesą sakant - „Audi“ atstovybė prie projekto prisidėjo nemokamai suteikdama „Audi Ur Quattro“ automobilį, o likusį darbą atliko „Artz“ dirbtuvių specialistai.
Kardinalūs pokyčiai buvo atlikti automobilio kėbului. „Artz“ specialistai suformavo naują stogą, pastorino antrąjį ir trečiąjį statramščius, jog padidintų automobilio kėbulo standumą. Be to, automobilio šonuose atsirado du vientisi langai, kurie automobiliui suteikdavo erdvaus ir talpaus universalo įspūdį.
Tuo tarpu techninė automobilio dalis išliko nepasikeitusi. Tai reiškė, jog „Audi Ur Quattro“ universalą varė galingas 5 cilindrų variklis, kuris suporuotas su mechanine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara užtikrindavo puikias dinamines savybes bet kokiu oru, bet kokiomis sąlygomis.
Kaip ir daugelis „Artz“ projektų, taip ir šis - atiteko turtingam automobilių kolekcionieriui, kuris vienetinį modelį laiko po devyniomis spynomis.