Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobilių gamintojai ieško įvairiausių būdų kaip išsiskirti milžiniškame informacijos sraute, ypač kuomet ateina metas pristatyti naują reklaminę kampaniją.
„VAG“ koncerno narė - „Audi“, visuomet sugebėdavo savo naujausius kūrinius pristatyti taip, jog vėliau iš jų pavyzdį imtų ir pagrindiniai konkurentai.
„Audi“ norėdama kitu kampu pristatyti tris šios kompanijos modelius : „R8 V10 Plus“, „TT RS“ bei „SQ5“, į pagalbą pasikvietė keletą talentingų muzikantų, kurie sutiko atlikti keletos labai žymių televizijos serialų garso takelių. Įdomu yra tai, jog pagrindiniu smuiku griežė ne muzikos atlikėjai, bet automobilių varikliai.
Netradicinis eksperimentas, tad turėdami progą, įvertinkime „Audi“ kompanijos darbuotojų triūsą.
Automobilių gamintojai ieško įvairiausių būdų kaip išsiskirti milžiniškame informacijos sraute, ypač kuomet ateina metas pristatyti naują reklaminę kampaniją.
„VAG“ koncerno narė - „Audi“, visuomet sugebėdavo savo naujausius kūrinius pristatyti taip, jog vėliau iš jų pavyzdį imtų ir pagrindiniai konkurentai.
„Audi“ norėdama kitu kampu pristatyti tris šios kompanijos modelius : „R8 V10 Plus“, „TT RS“ bei „SQ5“, į pagalbą pasikvietė keletą talentingų muzikantų, kurie sutiko atlikti keletos labai žymių televizijos serialų garso takelių. Įdomu yra tai, jog pagrindiniu smuiku griežė ne muzikos atlikėjai, bet automobilių varikliai.
Netradicinis eksperimentas, tad turėdami progą, įvertinkime „Audi“ kompanijos darbuotojų triūsą.