• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gruodžio 6-8 d. Hamburge (Vokietija) vykusiame didžiausiame Europoje reklamos festivalyje „Eurobest“ greta aukso, sidabro, bronzos ir „Grand Prix“ apdovanojimų, specialiose nominacijose buvo apdovanota: „Ogilvy Paris“ – „Metų agentūra“ („Agency of the Year“), „DDB Stockholm“ – „Metų interaktyvioji agentūra“ („Interactive Agency of the Year“), DDB – „Metų korporacija“ („Network of the Year“).

REKLAMA
REKLAMA

Festivalyje dalyvavo 900 delegatų iš viso pasaulio, buvo pateikta daugiau nei 4 tūkst. darbų.

„Grand Prix“ apdovanojimą televizijos ir kino („Film“) kategorijoje pelnė „Wieden+Kennedy Amsterdam“, spaudos („Print“) kategorijoje  – DDB UK, lauko reklamos („Outdoor“) kategorijoje– „DDB Stockholm“, dizaino („Design“) kategorijoje– „Amsterdam Worldwide“, tiesioginės reklamos („Direct“) kategorijoje – „JWT Italia“, žiniasklaidos planavimo („Media“) ir ryšių su visuomene (PR) kategorijose – „Bungalow 25“, mobilios reklamos („Mobile“) kategorijoje – AKQA, pardavimų skatinimo („Promo&Activation“) – „ABBOTT Mead Vickers BBDO“, kūrybinės grupės („Craft“) – TBWA\PARIS, interaktyvumo („Interactive“) – LES 84. Jaunųjų kūrybininkų („Young Creatives“) konkurse nugalėjo Didžiosios Britanijos komanda.

REKLAMA

Šiais metais festivalyje buvo vertinami 37 šalių darbai. Daugiausia projektų – net 835 – pateikė Vokietijos atstovai, 665 – Prancūzijos, 501 – Švedijos, 318 – Belgijos, 307 – Didžiosios Britanijos, 285 – Olandijos, 256 – Šveicarijos, 151 – Italijos, 146 – Turkijos, 121 – Norvegijos, 119 – Izraelio, 109 – Ispanija, 101 – Rusija ir kt.

REKLAMA
REKLAMA

„Eurobest“ apdovanojimuose varžėsi ir lietuviai – Ryšių su visuomene kategorijai buvo pateiktas projektas „Sukurk dainą žvaigždei“, skirtas pritraukti vaikus į šalies viešąsias bibliotekas. Estijos atstovai taip pat pateikė 1 projektą interaktyvumo kategorijai. Latvija „Eurobest“ festivalyje nedalyvavo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Daugiausia projektų – net 768 – buvo pateikta spaudos kategorijai. Taip pat tarp populiariausių kategorijų šiais metais buvo televizijos ir kino – 586 paraiškų, interaktyvumo – 559 ir lauko reklamos – 535. Šiais metais mažiausiai paraiškų buvo pateikta mobiliosios reklamos kategorijai – vos 58.

Nuo 1988 m. rengiamas reklamos festivalis „Eurobest“ yra didžiausias šio pobūdžio renginys Europoje. Festivalyje apdovanojami kūrybiškiausi reklamos darbai 13-oje kategorijų: televizijos ir kino, spaudos, lauko, radijo, tiesioginės, integruotos reklamos, žiniasklaidos planavimo, pardavimų skatinimo, dizaino, kūrybinės grupės, interaktyvumo. Atsižvelgiant į reklamos rinkos pokyčius, šiais metais pristatytos dvi naujos apdovanojimų kategorijos – mobiliosios reklamos ir ryšių su visuomene. Apdovanojimai yra dviejų dienų renginio, kuriame kompetentingiausi Europos reklamos rinkos atstovai dalinasi patirtimi, dalis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų