• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausią dramą šių metų Dakaro ralyje dėl automobilio gedimų išgyvenęs Antanas Juknevičius apsisprendė. Lenktynininkas pardavinėja savo dabartinį automobilį ir sieks įsigyti modernesnę techniką, kuri leistų važiuoti greičiau, patikimiau ir siekti kasmetinio A. Juknevičiaus tikslo – gerinti Lietuvos sportininkų rezultatą Dakare. 
Jau 10-ąjį savo Dakaro ralį įveikęs A. Juknevičius pasakoja, kad pirmomis dienomis po Dakaro finišo galvoje nesustojo suktis ta pati mintis, o grįžus į Lietuvą ir pasižvalgius lenktyninių automobilių rinkoje galutinai apsisprendė. Nors techniką lenktynininkas atsinaujino prieš šį Dakarą – įsigijo paskutinį senosios „OTB“ kartos „Overdrive Hilux“, Antanas pasakoja, kad norisi būti bent jau vienose rogėse su kitais TOP-20 sportininkais – tik taip pavyks toliau lipti aukštyn.

Didžiausią dramą šių metų Dakaro ralyje dėl automobilio gedimų išgyvenęs Antanas Juknevičius apsisprendė. Lenktynininkas pardavinėja savo dabartinį automobilį ir sieks įsigyti modernesnę techniką, kuri leistų važiuoti greičiau, patikimiau ir siekti kasmetinio A. Juknevičiaus tikslo – gerinti Lietuvos sportininkų rezultatą Dakare. 
Jau 10-ąjį savo Dakaro ralį įveikęs A. Juknevičius pasakoja, kad pirmomis dienomis po Dakaro finišo galvoje nesustojo suktis ta pati mintis, o grįžus į Lietuvą ir pasižvalgius lenktyninių automobilių rinkoje galutinai apsisprendė. Nors techniką lenktynininkas atsinaujino prieš šį Dakarą – įsigijo paskutinį senosios „OTB“ kartos „Overdrive Hilux“, Antanas pasakoja, kad norisi būti bent jau vienose rogėse su kitais TOP-20 sportininkais – tik taip pavyks toliau lipti aukštyn.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


„Galime labai ilgai demonstruoti, ką galima pasiekti su mažesniais biudžetais ir senesniais automobiliais, bet man atrodo Dakaras mūsų pankiškų finišų dviem padangom ar naktimis visi jau prisižiūrėjo užtektinai“, – juokiasi Dakaro legendos statusą šiemet gavęs A. Juknevičius. „Vaidas šiemet turėjo palyginti nedaug problemų ir klaidelių, o galutinėje įskaitoje nuo 10-uko jam trūko beveik valandos – tai rodo, kad tas mūsų lietuvių noras įšokti į TOP-10 kasmet tolsta, todėl reikia eiti į priekį ir technikos prasme. Galų gale, mūsų modeliui net kai kurių dalių nebegamina niekas, reikia patiems ieškoti ir gaminti – tai daug ką pasako.“
Antano Juknevičiaus taikinyje – „IRS“ kartos „Overdrive Hilux“. Tai naujausias modelis turintis pažangesnį ir galingesnį „RC F“ variklį, aukštesnį sukimo momentą, naujesnę greičių dėžę „Sadev“, taip pat – kur kas geresnį svorio balansą. Dėl visiškai kitokios karkaso konstrukcijos nei „OTB“ modelyje, „IRS“ skiriasi nuo pirmtako skiriasi kardinaliai. Kaip pasakoja lenktynininkas – skirtumai vizualiai ir ant popieriaus paprastam gerbėjui gal ir neatrodo dideli, tačiau jų visuma lemia, kad automobilis yra gerokai pranašesnis.

REKLAMA

Dakaro ralio dalyvis – Antanas Juknevičius


„Vien svorio skirtumas – apie 300 kg, yra milžiniškas pranašumas automobilių sporte. Jei paprastų automobilių evoliucijoje kelių metų laikotarpiu pokyčiai būna tik kosmetiniai, tai automobilių sporte kelių metų evoliucija yra šviesmečiai – čia kasmet metami milijonai tam, kad būtų sukurtas visapusiškai geresnis daiktas nei pernai, o svarbiausia – greitesnis nei konkurentų. Faktas, kad visiškai naują automobilį mums įsigyti tiesiog neįmanoma, tačiau keliose varžybose važiavusį – jau realiau. Tiesa, mums teks išspausti viską iš turimų resursų ir tikėtis šiek tiek sėkmės rinkoje“, – teigia A. Juknevičius.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų