„Galime labai ilgai demonstruoti, ką galima pasiekti su mažesniais biudžetais ir senesniais automobiliais, bet man atrodo Dakaras mūsų pankiškų finišų dviem padangom ar naktimis visi jau prisižiūrėjo užtektinai“, – juokiasi Dakaro legendos statusą šiemet gavęs A. Juknevičius. „Vaidas šiemet turėjo palyginti nedaug problemų ir klaidelių, o galutinėje įskaitoje nuo 10-uko jam trūko beveik valandos – tai rodo, kad tas mūsų lietuvių noras įšokti į TOP-10 kasmet tolsta, todėl reikia eiti į priekį ir technikos prasme. Galų gale, mūsų modeliui net kai kurių dalių nebegamina niekas, reikia patiems ieškoti ir gaminti – tai daug ką pasako.“
Antano Juknevičiaus taikinyje – „IRS“ kartos „Overdrive Hilux“. Tai naujausias modelis turintis pažangesnį ir galingesnį „RC F“ variklį, aukštesnį sukimo momentą, naujesnę greičių dėžę „Sadev“, taip pat – kur kas geresnį svorio balansą. Dėl visiškai kitokios karkaso konstrukcijos nei „OTB“ modelyje, „IRS“ skiriasi nuo pirmtako skiriasi kardinaliai. Kaip pasakoja lenktynininkas – skirtumai vizualiai ir ant popieriaus paprastam gerbėjui gal ir neatrodo dideli, tačiau jų visuma lemia, kad automobilis yra gerokai pranašesnis.
„Vien svorio skirtumas – apie 300 kg, yra milžiniškas pranašumas automobilių sporte. Jei paprastų automobilių evoliucijoje kelių metų laikotarpiu pokyčiai būna tik kosmetiniai, tai automobilių sporte kelių metų evoliucija yra šviesmečiai – čia kasmet metami milijonai tam, kad būtų sukurtas visapusiškai geresnis daiktas nei pernai, o svarbiausia – greitesnis nei konkurentų. Faktas, kad visiškai naują automobilį mums įsigyti tiesiog neįmanoma, tačiau keliose varžybose važiavusį – jau realiau. Tiesa, mums teks išspausti viską iš turimų resursų ir tikėtis šiek tiek sėkmės rinkoje“, – teigia A. Juknevičius.