Vieną po kitos sunkias dienas žadantys Dakaro ralio organizatoriai greičiausiai sugebėjo įsiskverbti į mintis ir kai kuriems lyderiams. Prieš paskutiniame varžybų etape iš kovos dėl pergalės krito ponas Dakaras, kitas šios komandos pilotas vos spėjo startuoti, o visa tai atvėrė tiesų kelią lietuvių sportininkams, siekiantiems pagerinti Baltijos šalių rekordą. Tuo tarpu dabartinis jo savininkas Antanas Juknevičius ir vėl kentėjo nuo technikos gedimų ir finišą preliminariais duomenimis pasiekė 22-as.
Į startą kelias valandas dėl gedimo vėlavęs Carlosas Sainzas ir 29-ame kilometre avariją patyręs ponas Dakaras Stephanas Peterhanselis – du TOP-10 buvę lenktynininkai šiandien pasitraukė iš kovos dėl prizininkų trejeto, palikdami vienintelį naujausios kartos „MINI“ bagį kautis su „Peugeot“ bei „Overdrive“ dėl aukščiausiųjų pozicijų.
2018-ųjų metų Dakare kartu su navigatoriumi Dariumi Vaičiuliu 12-ą vietą užėmęs ir trečią kartą šį rekordą pagerinęs „CRAFT bearings“ komandos pilotas Antanas Juknevičius dėl virtinės šio pasiekimo nebepagerins, tačiau antroje Dakaro pusėje rodo tikrąjį savo tempą. Lietuvis po nesėkmių liūno bene kasdien važiavo greičiausiųjų 20-uke, tačiau šiandien sportininkui ir vėl koją kišo techniniai gedimai.
„Važiavom puikiai – tempas geras, greičio ruožas smagus. Bet ant paskutinės kopos pastrigome – būtų 5 min. ir išsikasta, bet išskleidus hidraulines viena nusprendė nesusiskleisti atgal. Teko padirbėti mechanikais ir numontuoti koją, nes su išlindusia parvažiuoti būtų neįmanoma. Atrodo, kad visą Dakarą tas pats – vos tik pasidaro smagu ir greita, kažkas vis nutinka. Smagu dėl mūsų tempo, bet liūdna dėl nesėkmių.“
Rytoj Dakaro gerbėjų laukia įdomiausia ir kartu – liūdniausia 2019-ųjų varžybų diena. Iš Pisko miesto į sostinę Limą atvažiavę lenktynininkai finišuos sunkiausiose planetos varžybose, paaiškės visų kategorijų nugalėtojai, o sulig finišo podiumu oficialiai baigsis 41-asis Dakaro ralis.
Vieną po kitos sunkias dienas žadantys Dakaro ralio organizatoriai greičiausiai sugebėjo įsiskverbti į mintis ir kai kuriems lyderiams. Prieš paskutiniame varžybų etape iš kovos dėl pergalės krito ponas Dakaras, kitas šios komandos pilotas vos spėjo startuoti, o visa tai atvėrė tiesų kelią lietuvių sportininkams, siekiantiems pagerinti Baltijos šalių rekordą. Tuo tarpu dabartinis jo savininkas Antanas Juknevičius ir vėl kentėjo nuo technikos gedimų ir finišą preliminariais duomenimis pasiekė 22-as.
Į startą kelias valandas dėl gedimo vėlavęs Carlosas Sainzas ir 29-ame kilometre avariją patyręs ponas Dakaras Stephanas Peterhanselis – du TOP-10 buvę lenktynininkai šiandien pasitraukė iš kovos dėl prizininkų trejeto, palikdami vienintelį naujausios kartos „MINI“ bagį kautis su „Peugeot“ bei „Overdrive“ dėl aukščiausiųjų pozicijų.
2018-ųjų metų Dakare kartu su navigatoriumi Dariumi Vaičiuliu 12-ą vietą užėmęs ir trečią kartą šį rekordą pagerinęs „CRAFT bearings“ komandos pilotas Antanas Juknevičius dėl virtinės šio pasiekimo nebepagerins, tačiau antroje Dakaro pusėje rodo tikrąjį savo tempą. Lietuvis po nesėkmių liūno bene kasdien važiavo greičiausiųjų 20-uke, tačiau šiandien sportininkui ir vėl koją kišo techniniai gedimai.
„Važiavom puikiai – tempas geras, greičio ruožas smagus. Bet ant paskutinės kopos pastrigome – būtų 5 min. ir išsikasta, bet išskleidus hidraulines viena nusprendė nesusiskleisti atgal. Teko padirbėti mechanikais ir numontuoti koją, nes su išlindusia parvažiuoti būtų neįmanoma. Atrodo, kad visą Dakarą tas pats – vos tik pasidaro smagu ir greita, kažkas vis nutinka. Smagu dėl mūsų tempo, bet liūdna dėl nesėkmių.“
Rytoj Dakaro gerbėjų laukia įdomiausia ir kartu – liūdniausia 2019-ųjų varžybų diena. Iš Pisko miesto į sostinę Limą atvažiavę lenktynininkai finišuos sunkiausiose planetos varžybose, paaiškės visų kategorijų nugalėtojai, o sulig finišo podiumu oficialiai baigsis 41-asis Dakaro ralis.