Automobilis pats siūlys maršrutus be susidūrimų ir vertins pavojų
360 laipsnių aprėpties vaizdą dar labiau pagerina eismo stebėjimo sistema – nauja saugumo funkcija, naudojanti programinę įrangą, parenkančią maršrutus be susidūrimų bet kokiomis eismo sąlygomis. Sistema, kurios veikimo pagrindas yra nuolatinė pavojaus analizė, gali netgi padėti vairuotojams stabdyti ir vairuoti. Siekiant parodyti, kaip 360 laipsnių aprėpties vaizdo funkcija ir eismo stebėjimo sistema veikia kartu, projekto metu buvo sukurtos dvi bandomosios transporto priemonės.
2020 m. ir autonominiai automobiliai
„Volvo Cars“ neabejotinai yra novatoriškos aktyviosios saugos tyrimų ir plėtros lyderė. Vystydami projektą „Non-Hit Car and Truck“, žengėme reikšmingą žingsnį 2020 m. vizijos link, kai naujame „Volvo“ automobilyje nežus ir nebus rimtai sužalotas nei vienas žmogus. Ši technologija taip pat yra būtinas elementas kuriant autonominius automobilius, kurie automatiškai vairuos ir stabdys, kad nesusidurtų su kitu objektu. Mūsų pirminis tikslas yra išvengti nelaimingų atsitikimų, tačiau neketiname čia sustoti. Toliau kursime automobilius, kurie prisitaikys prie kiekvieno vairuotojo vairavimo stiliaus“, – teigia Andersas Almevadas, „Volvo Cars Non-Hit Car“ projekto vadovas.
Apie projektą „Non-Hit Car and Truck“
„Non-Hit Car and Truck“, 80 milijonų Švedijos kronų vertės projektas, kurį 2010 m. rugsėjį pradėjo „Volvo Cars“ ir jos partneriai, bus baigtas 2014 m. gruodį. Šis projektas reikšmingai prisideda prie 2020 m. „Volvo Cars“ vizijos, kad iki minėtųjų metų bus pagaminti nauji „Volvo“ automobiliai, kuriuose nežus ir nebus rimtai sužalotas nei vienas žmogus. Pagrindinis dėmesys buvo skirtas kurti technologijas, kurios sumažintų nelaimingų atsitikimų riziką vairuojant tiek lengvuosius, tiek komercinius automobilius. Projekto partneriai: „Volvo Cars“, „AB Volvo“, „ÅF“ (jutiklių technologijų kūrimas), „HiQ“ (jutiklių technologijų kūrimas, pavojaus vertinimas), „Mecel“ (jutiklių tiekimas) ir „Chalmers“ (jutiklių technologijų kūrimas, vairuotojo adaptacijos tyrimai). Projektą „Non-Hit Car and Truck“ įgyvendinti padeda automobilio ir eismo saugumo centras SAFER (angl. SAFER Vehicle and Traffic Safety Centre).
Sukūrusi naują saugumo funkciją, kuri aptinka maršrutą be galimo susidūrimo pavojaus, „Volvo Cars“ žengė dar vieną reikšmingą žingsnį savo vizijos įgyvendinimo link, kad 2020-aisiais jokiame naujame „Volvo“ automobilyje keliaujantis žmogus nežus ir nebus sunkiai sužeistas.
Šių metų gruodžio mėnesį „Volvo Cars“ ketina užbaigti keturis metus trukusį projektą „Non-Hit Car and Truck“. Šio projekto tikslas – sukurti naujos kartos jutiklį, kuris nuolatos stebės automobilį juosiančią aplinką.
Švedijos mokslininkų, įvairių institucijų ir pramonės atstovų bei projekto „Non-Hit Car and Truck“ bendradarbiavimas padėjo sukurti visiškai naujas ir patobulinti senąsias technologijas, kurių dėka pavyks sumažinti avarijos tikimybę.
Neprilygstamas 360 laipsnių aprėpties vaizdas – naujos kartos jutiklis
Vienas iš projektų iššūkių buvo sukurti darnią aptikimo sistemą, kurią sudarytų atskiri jutikliai, įrengti aplink automobilį – tai, ko niekas anksčiau nebuvo padaręs. Įgyvendinant šį tikslą, reikėjo suprojektuoti centralizuotą jutiklių sistemą, kurioje efektyviai informacija dalytųsi įvairios technologijos: kameros, radarai, lidarai, GPS ir kt.
Veikdama tokiu būdu, sistema gali rodyti 360 laipsnių aprėpties aplinkos vaizdą ir aptikti bet kokį galimai pavojingą objektą, kurio vairuotojas priešingu atveju nepastebėtų. Sutelkę dėmesį į automobilių jutiklius, projekto ekspertai žengė didelį žingsnį į priekį – greitai ši nauja technologija taps prieinama kiekvienam vartotojui.
Sukūrusi naują saugumo funkciją, kuri aptinka maršrutą be galimo susidūrimo pavojaus, „Volvo Cars“ žengė dar vieną reikšmingą žingsnį savo vizijos įgyvendinimo link, kad 2020-aisiais jokiame naujame „Volvo“ automobilyje keliaujantis žmogus nežus ir nebus sunkiai sužeistas.
Šių metų gruodžio mėnesį „Volvo Cars“ ketina užbaigti keturis metus trukusį projektą „Non-Hit Car and Truck“. Šio projekto tikslas – sukurti naujos kartos jutiklį, kuris nuolatos stebės automobilį juosiančią aplinką.
Švedijos mokslininkų, įvairių institucijų ir pramonės atstovų bei projekto „Non-Hit Car and Truck“ bendradarbiavimas padėjo sukurti visiškai naujas ir patobulinti senąsias technologijas, kurių dėka pavyks sumažinti avarijos tikimybę.
Neprilygstamas 360 laipsnių aprėpties vaizdas – naujos kartos jutiklis
Vienas iš projektų iššūkių buvo sukurti darnią aptikimo sistemą, kurią sudarytų atskiri jutikliai, įrengti aplink automobilį – tai, ko niekas anksčiau nebuvo padaręs. Įgyvendinant šį tikslą, reikėjo suprojektuoti centralizuotą jutiklių sistemą, kurioje efektyviai informacija dalytųsi įvairios technologijos: kameros, radarai, lidarai, GPS ir kt.
Veikdama tokiu būdu, sistema gali rodyti 360 laipsnių aprėpties aplinkos vaizdą ir aptikti bet kokį galimai pavojingą objektą, kurio vairuotojas priešingu atveju nepastebėtų. Sutelkę dėmesį į automobilių jutiklius, projekto ekspertai žengė didelį žingsnį į priekį – greitai ši nauja technologija taps prieinama kiekvienam vartotojui.