Visiems buvo smagu prisiminti pačias pirmąsias 2000 m. vykusias lenktynes, kurios sulaukė 18 komandų, o jų trasa buvo baigta rengti likus valandai iki starto. Nepaisant daugybės pirmąjį renginį lydėjusių nesklandumų, kurie šiandien, turint tokią organizavimo patirtį, atrodo juokingai, renginio VIP palapinė buvo sausakimša. Be to, kelių dienų automobilių sporto festivalio idėja buvo užmegzta jau pirmaisiais metais: tuomet vyko Lietuvos formulių čempionato etapas, motociklų varžybos, vilkikų pasirodymas.
2008 metais lenktynėse dalyvavo rekordinis komandų skaičius – net 78. Tais metais buvo organizuojama kvalifikacija, po kurios komandos pagal rezultatus buvo padalintos į dvi dalis – pusšimtis dalyvavo pagrindinėse varžybose, o likę – penktadienio 100 ratų paguodos lenktynėse.
Per tiek metų lenktynėse buvo daugybė įvykių. 2010 m. Palangą svilino 35 laipsnių karštis ir lenktynininkai sportiniuose automobiliuose jautėsi kaip pirtyse. Automobiliams ištverti tokią kaitrą nebuvo lengva – asfaltas įkaitęs dar labiau, o esant didelėms apkrovoms technikai teko neeilinis išbandymas, tad sugedusių aušinimo sistemų tais metais buvo daugiau nei paprastai.
2011 m. Palangoje prie starto linijos stojo įspūdingi automobiliai: „Spyker C8 Laviolette“, „Ferrari F430 Challenge“, „Dodge Viper“ ir daugybė kitų. Tačiau gedimai, nesėkmės strategijoje ir preciziškas vienos komandos bei abiejų jos vairuotojų darbas lėmė, kad nugalėjo... „Honda Civic“.
Tai – tik kelios temos iš daugybės, kuriomis penktadienio vakarą dalijosi esami ir buvę lenktynių dalyviai, komandų vadovai ir kiti su automobilių sportu susiję asmenys. O jau šeštadienį jie pradės rašyti naują istorijos puslapį dvidešimtosiose „Aurum 1006 km lenktynėse“.