• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2019-ieji yra išskirtiniai metai Palangos ilgų distancijų lenktynių istorijoje. Tai – jau dvidešimtosios lenktynės, be pertraukų jos vyksta nuo pat 2000 m. Ilgametis jų organizatorius, pats daug metų skyręs lenktyniavimui, Darius Jonušis pakvietė žinomus automobilių sporto žmones penktadienio vakarą prieš pagrindines „Aurum 1006 km lenktynes“ pabūti jaukioje kompanijoje, peržvelgti įvairias istorines nuotraukas ir pasidalinti prisiminimais.
Šiemetinės lenktynės yra dvidešimtosios ne tik jų organizatoriui.  Jas nuo pat 2000-ųjų metų komentuoja visiems automobilių sporto gerbėjams girdėtas balsas – Saulenis Pociūnas. Lietuvos Respublikos nepriklausomybės atkūrimo akto signataras Egidijus Bičkauskas, pats praėjusiame amžiuje lenktyniavęs BMW taurėje, prisipažino kaip gerbėjas nepraleidęs nei vienerių Palangos ilgų distancijų varžybų. Diskusijoje dalyvavo ir daugybės metų lenktyniavimo patirtį turintys Ramūnas Čapkauskas, Tomas Šipkauskas ir kiti sportininkai, o jų kalbos nenutrūko visą penktadienio vakarą.

2019-ieji yra išskirtiniai metai Palangos ilgų distancijų lenktynių istorijoje. Tai – jau dvidešimtosios lenktynės, be pertraukų jos vyksta nuo pat 2000 m. Ilgametis jų organizatorius, pats daug metų skyręs lenktyniavimui, Darius Jonušis pakvietė žinomus automobilių sporto žmones penktadienio vakarą prieš pagrindines „Aurum 1006 km lenktynes“ pabūti jaukioje kompanijoje, peržvelgti įvairias istorines nuotraukas ir pasidalinti prisiminimais.
Šiemetinės lenktynės yra dvidešimtosios ne tik jų organizatoriui.  Jas nuo pat 2000-ųjų metų komentuoja visiems automobilių sporto gerbėjams girdėtas balsas – Saulenis Pociūnas. Lietuvos Respublikos nepriklausomybės atkūrimo akto signataras Egidijus Bičkauskas, pats praėjusiame amžiuje lenktyniavęs BMW taurėje, prisipažino kaip gerbėjas nepraleidęs nei vienerių Palangos ilgų distancijų varžybų. Diskusijoje dalyvavo ir daugybės metų lenktyniavimo patirtį turintys Ramūnas Čapkauskas, Tomas Šipkauskas ir kiti sportininkai, o jų kalbos nenutrūko visą penktadienio vakarą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Akimirka iš 1000 kilometrų lenktynių


Visiems buvo smagu prisiminti pačias pirmąsias 2000 m. vykusias lenktynes, kurios sulaukė 18 komandų, o jų trasa buvo baigta rengti likus valandai iki starto. Nepaisant daugybės pirmąjį renginį lydėjusių nesklandumų, kurie šiandien, turint tokią organizavimo patirtį, atrodo juokingai, renginio VIP palapinė buvo sausakimša. Be to, kelių dienų automobilių sporto festivalio idėja buvo užmegzta jau pirmaisiais metais: tuomet vyko Lietuvos formulių čempionato etapas, motociklų varžybos, vilkikų pasirodymas.
2008 metais lenktynėse dalyvavo rekordinis komandų skaičius – net 78. Tais metais buvo organizuojama kvalifikacija, po kurios komandos pagal rezultatus buvo padalintos į dvi dalis – pusšimtis dalyvavo pagrindinėse varžybose, o likę – penktadienio 100 ratų paguodos lenktynėse.
Per tiek metų lenktynėse buvo daugybė įvykių. 2010 m. Palangą svilino 35 laipsnių karštis ir lenktynininkai sportiniuose automobiliuose jautėsi kaip pirtyse. Automobiliams ištverti tokią kaitrą nebuvo lengva – asfaltas įkaitęs dar labiau, o esant didelėms apkrovoms technikai teko neeilinis išbandymas, tad sugedusių aušinimo sistemų tais metais buvo daugiau nei paprastai.

REKLAMA

Akimirka iš 1000 kilometrų lenktynių


2011 m. Palangoje prie starto linijos stojo įspūdingi automobiliai: „Spyker C8 Laviolette“, „Ferrari F430 Challenge“, „Dodge Viper“ ir daugybė kitų. Tačiau gedimai, nesėkmės strategijoje ir preciziškas vienos komandos bei abiejų jos vairuotojų darbas lėmė, kad nugalėjo... „Honda Civic“.
Tai – tik kelios temos iš daugybės, kuriomis penktadienio vakarą dalijosi esami ir buvę lenktynių dalyviai, komandų vadovai ir kiti su automobilių sportu susiję asmenys. O jau šeštadienį jie pradės rašyti naują istorijos puslapį dvidešimtosiose „Aurum 1006 km lenktynėse“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų