Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Jūs verkšlentojai lietuviai esat totaliai degradavę.... Vieną daro - blogai. Kitą daro - blogai. Jums gyvenimo nevykeliams visada viskas blogai, o patys nesugebat savo gyvenimo susitvarkyti.
Bet koks skatinimas ekologijos linkme yra gerai. Tai ne kaip seniau buvo padaryta, kad galingi seni grabai buvo mažiau apmokęstinti. Logikos tada buvo 0. O čia yra teisingas sprendimas. Kas norės ir kas gali sau leisti, tas ir naudosis šia lengvata. Niekam ji žalos nepadarys, o tik nauda.
Mano valia būtų, tai skatinčiau gerokai labiau ir viešąjį transportą, nes čia reikia daug padirbėt. Irgi apleista sritis. Gerokai sumažinti viešojo transporto kainas, pagerinti jo kokybę ir transporto kiekį ir pakelti automobiliams mokesčius. Visuose išsivysčiusiuose šalyse turėti nuosavą automobilį yra prabanga. Tik ne pas mus Lietuvoj, kur šeima turi ne po vieną mašiną ir "mandravoja". Kuo senesnis grabas, tuo didesni mokesčiai. Pradėtų žmonės labiau naudotis viešuoju transportu, bei mažėtų senų laužų gatvėse. O tai dabar prasidėjo mada, kai perka grabus dar su tech. apžiūra, atvažinėja tą laikotarpį ir paskui vėl perka kitą. Kainos grabų ~300 eur. O taip daro tik dėl to, nes taip labiau apsimoka.
Neturi būti viskas daroma atvirkščiai.
Bet koks skatinimas ekologijos linkme yra gerai. Tai ne kaip seniau buvo padaryta, kad galingi seni grabai buvo mažiau apmokęstinti. Logikos tada buvo 0. O čia yra teisingas sprendimas. Kas norės ir kas gali sau leisti, tas ir naudosis šia lengvata. Niekam ji žalos nepadarys, o tik nauda.
Mano valia būtų, tai skatinčiau gerokai labiau ir viešąjį transportą, nes čia reikia daug padirbėt. Irgi apleista sritis. Gerokai sumažinti viešojo transporto kainas, pagerinti jo kokybę ir transporto kiekį ir pakelti automobiliams mokesčius. Visuose išsivysčiusiuose šalyse turėti nuosavą automobilį yra prabanga. Tik ne pas mus Lietuvoj, kur šeima turi ne po vieną mašiną ir "mandravoja". Kuo senesnis grabas, tuo didesni mokesčiai. Pradėtų žmonės labiau naudotis viešuoju transportu, bei mažėtų senų laužų gatvėse. O tai dabar prasidėjo mada, kai perka grabus dar su tech. apžiūra, atvažinėja tą laikotarpį ir paskui vėl perka kitą. Kainos grabų ~300 eur. O taip daro tik dėl to, nes taip labiau apsimoka.
Neturi būti viskas daroma atvirkščiai.
kaip visad "sau" priimtinus istatymus priima, kad patys galetu lengviau ir pigiau kanors isigyt, o ant paprasto zmogaus totaliai P***UI...
o dujom varoma ,tai ekologiška ,ar pusiau ekologiška,daug mažiau co negu su benzinu,gal daug ekologiškesnė nei hibridas,kad ir 15ar20metų
Jau nusimato hibridu porkimas seime. Šiaip griežtai nesutinku, nes ne kartą įrodyta ir išbandyta realiai - hibridas nieko netaupo. Jis dar labiau teršia gamtą nei kaikurie benzininiai ar net dyzeliniai. Jei apmokestint, tai kaip ir visam normaliam pasaulyje - pagal išmetamųjų dujų kiekį, o lengvatas taikyt reikia visiškai elektriniams ar tie kur neišmeta jokio CO ar smalkių
@Nebesvaikit
Truputi drysčiau nesutikti, 2002m prius buvo neka geresnis nei dyzelinis pasatas, bet 2016 prius yra 2-3 kartus ekologiskesnis bei taupesnis. Bet ziurint iš kitos puses, reikia pagaminti baterijas kurios kaip zinia pagaminti nera pigu ir ekologiška.
@Nebesvaikit
Nelyginkite senai gamintų mašinų, su dabartinėmis. Jos gerokai ekologiškesnės, nei buvo pirmosios leistos (kaip kai kas jau rašė, apie prius).
Tuo labiau jei jau kalbam apie ekologiją, turėti tokias mašinas yra pliusas tik tame, kad ekologija atkeliauja į miestus. Per tokias mašinas darosi švaresnis oras ten, kur daugiausiai važinėja technikos. O kas dėl pačios ekologijos, tai jos praktiškai tiek pat teršia aplinka, kiek ir paprasti tvarkingi automobiliai. Nes baterijas reikia pagaminti, paskui atsiranda jų utilizavimo poreikis, reikia taip pat pagamini ir elektros energiją, kad jos galėtų važinėti. Akumuliatoriai sensta, su metais mažesnis nuvažiuojamas atstumas, tada reikalauja daugiau energijos ir t.t. Didesnis energijos poreikis - daugiau gaminama elektros.
Kaip ir minėjau, tame pliusas tik vienas, kad tampa švaresnis oras ten, kur jis būna nešvariausias būtent dėl automobilio dūmų - mieste.
Tuo labiau jei jau kalbam apie ekologiją, turėti tokias mašinas yra pliusas tik tame, kad ekologija atkeliauja į miestus. Per tokias mašinas darosi švaresnis oras ten, kur daugiausiai važinėja technikos. O kas dėl pačios ekologijos, tai jos praktiškai tiek pat teršia aplinka, kiek ir paprasti tvarkingi automobiliai. Nes baterijas reikia pagaminti, paskui atsiranda jų utilizavimo poreikis, reikia taip pat pagamini ir elektros energiją, kad jos galėtų važinėti. Akumuliatoriai sensta, su metais mažesnis nuvažiuojamas atstumas, tada reikalauja daugiau energijos ir t.t. Didesnis energijos poreikis - daugiau gaminama elektros.
Kaip ir minėjau, tame pliusas tik vienas, kad tampa švaresnis oras ten, kur jis būna nešvariausias būtent dėl automobilio dūmų - mieste.
Manau, kad sita lengvata labai sveikintina, tokia priemone ir lesos lengvatai galetu atsirasti ivedus prabangos(ekologijos) mokesti naujiems ir seniems automobiliams atsizvelgiant i tarsa. Taip butu apmokesdinti visi x5 x6 7 serijos S klases ir tt. Seni automobiliai taip pat turetu moketi ekologijos mokesti, nuo kubaturos. 530d. ir visos audi quatrro mazai ka bendro turi su ekologisku vaziavimu... Issisprestu ir dalis keliu ereliu problemos vienu metu....
@Plugin
Eik tu blein! Rupuze!
REKLAMA
REKLAMA
Valstiečiai nusitaikė į vairuotojus: nori keisti mokesčius