Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Jo sakot valstybe valdzia isvoge? tikiu.
Kol lietuviai besmegeniai tyli ar tik mekena valdzia jiem bizniuka su krize suka .na ir su seimais ir teismais ir net nesistebi musu lietuviu bukumu ir kantrybe. Kam tokiai nikstukinei valsciaus (valstybei0 tokia didziule valdzia ar neuztektu vieno gubernatoriaus ir keliu miesteliuku meru? ir ne kadencijom o iki mirties halturinds pakasam o gimines turtingus nacionalizuot jai deklaruot negales .
prie seimo maistaut ir sunku buvo. konstitucija pacituot ir prie prokuraturos susirink? na sv mergeles marijos zeme (skamba kaip psaiatrijos ligonines pavadinimas) ko dar tiketis jai viskas atvirksciai daroma . tai ir rezultatai tokie
Kol lietuviai besmegeniai tyli ar tik mekena valdzia jiem bizniuka su krize suka .na ir su seimais ir teismais ir net nesistebi musu lietuviu bukumu ir kantrybe. Kam tokiai nikstukinei valsciaus (valstybei0 tokia didziule valdzia ar neuztektu vieno gubernatoriaus ir keliu miesteliuku meru? ir ne kadencijom o iki mirties halturinds pakasam o gimines turtingus nacionalizuot jai deklaruot negales .
prie seimo maistaut ir sunku buvo. konstitucija pacituot ir prie prokuraturos susirink? na sv mergeles marijos zeme (skamba kaip psaiatrijos ligonines pavadinimas) ko dar tiketis jai viskas atvirksciai daroma . tai ir rezultatai tokie
x to inž.--------------------Kur praside
Tai ne pokštas. “FRS gauna finansavimą JAV vyriausybės kreditavimo sąskaita, perkant valstybinius vertybinius popierius“. Skamba gražiai – o kaip iš tiesų? O kontora dirba taip. Ateina JAV vyriausybė ir sako, kad jai reikia 100 mlrd.$. FRS darbuotojas įjungia spausdinimo stakles, o tiksliau – kompiuterį, ir daro įrašą Amerikos valstybės biudžeto sąskaitoje.
Svarbi detalė: Federalinė rezervų sistema neturi jokių aukso ar valiutos atsargų, į kuriuos besiorientuodama ji gaminasi pinigus. Nėra jokių apribojimų, nėra jokių sulaikančių faktorių. Paprasčiausiai ėmė ir nupaišė naujus pinigus! Eiliniam piliečiui labai sunku suprasti šitą momentą. Kaip tai ėmė ir nupiešė? O štai taip! Pas Jungtines Amerikos Valstijas atsirado naujas 100 mlrd. dolerių. Prezidentas gali pradėti naują ginklavimosi programą. Negrynieji pinigai bus pervesti į gamyklų, gaminančių ginklus, sąskaitas, į uniformų tiekėjų sąskaitas. Skaitmeninius pinigus gaus „Boingas‘ ir „Lokchidas“, o jau iš įmonių sąskaitų doleriai papildys plastikines darbininkų korteles, mokesčių pavidalu sugrįš į biudžetą arba kaip užmokestis bus įšvirkšti į ekonomiką. Todėl taip aktyviai ir visur diegiamas atsiskaitymas negrynaisiais pinigais, kas padeda dangstyti mūsų aprašytą globaliąją apgavystę ir netgi nepriverčia perkrauti kalnų popieriaus, reikalingo banknotų spausdinimui. Tik maža dalis dolerių bus išspausdinta popierinių pinigų pavidalu. Taigi plastikinė kortelė savo pergalingąjį žygį pradėjo ne dėl patogumo ar noro atsekti privatų visos žemės gyventojų gyvenimą, o dėl noro nuslėpti tiesą. Pradėjo nuo Vakarų, o dabar ja naudojasi šimtai milijonų žmonių, netiesiogiai padėdami tikrai genialios aferos sugalvotojams.
Taigi, FRS atliko savo nelengvą darbą. Bet koks darbas turi būti atlygintas. Štai čia ir prasideda įdomiausia. Federalinė rezervų sistema davė vyriausybei 100 mlrd.$, o tiksliau, kompiuteryje nupieštą nulių eilutę su vienetuku gale. Už tai iš vyriausybės ji gauna raštelį. JAV įsipareigoja grąžinti Fedrezervui 100 mlrd. dolerių plius priklausančius procentus. Tam ir reikėjo kurti FRS, juk negali gi valstybė pati sau duoti pinigų. O FRS duoda ( daro ) pinigų tik skolon ir tik už procentus.
JAV vyriausybės kaip užstatą už gautus pinigus palieka valstybinės paskolos garantines obligacijas ( Treasures notes ). Jos yra procentinis popierius, pagal kurį jos turėtojui, duotuoju atveju FRS, mokami procentai. Bet juk pinigus šitam procentui gamina tik Federalinis rezervas, ir vėl gi tik už procentus! Reiškia, išsimokėti apskritai neįmanoma. O sako, kad amžinas variklis dar neišrastas?
K. Grinius.
Svarbi detalė: Federalinė rezervų sistema neturi jokių aukso ar valiutos atsargų, į kuriuos besiorientuodama ji gaminasi pinigus. Nėra jokių apribojimų, nėra jokių sulaikančių faktorių. Paprasčiausiai ėmė ir nupaišė naujus pinigus! Eiliniam piliečiui labai sunku suprasti šitą momentą. Kaip tai ėmė ir nupiešė? O štai taip! Pas Jungtines Amerikos Valstijas atsirado naujas 100 mlrd. dolerių. Prezidentas gali pradėti naują ginklavimosi programą. Negrynieji pinigai bus pervesti į gamyklų, gaminančių ginklus, sąskaitas, į uniformų tiekėjų sąskaitas. Skaitmeninius pinigus gaus „Boingas‘ ir „Lokchidas“, o jau iš įmonių sąskaitų doleriai papildys plastikines darbininkų korteles, mokesčių pavidalu sugrįš į biudžetą arba kaip užmokestis bus įšvirkšti į ekonomiką. Todėl taip aktyviai ir visur diegiamas atsiskaitymas negrynaisiais pinigais, kas padeda dangstyti mūsų aprašytą globaliąją apgavystę ir netgi nepriverčia perkrauti kalnų popieriaus, reikalingo banknotų spausdinimui. Tik maža dalis dolerių bus išspausdinta popierinių pinigų pavidalu. Taigi plastikinė kortelė savo pergalingąjį žygį pradėjo ne dėl patogumo ar noro atsekti privatų visos žemės gyventojų gyvenimą, o dėl noro nuslėpti tiesą. Pradėjo nuo Vakarų, o dabar ja naudojasi šimtai milijonų žmonių, netiesiogiai padėdami tikrai genialios aferos sugalvotojams.
Taigi, FRS atliko savo nelengvą darbą. Bet koks darbas turi būti atlygintas. Štai čia ir prasideda įdomiausia. Federalinė rezervų sistema davė vyriausybei 100 mlrd.$, o tiksliau, kompiuteryje nupieštą nulių eilutę su vienetuku gale. Už tai iš vyriausybės ji gauna raštelį. JAV įsipareigoja grąžinti Fedrezervui 100 mlrd. dolerių plius priklausančius procentus. Tam ir reikėjo kurti FRS, juk negali gi valstybė pati sau duoti pinigų. O FRS duoda ( daro ) pinigų tik skolon ir tik už procentus.
JAV vyriausybės kaip užstatą už gautus pinigus palieka valstybinės paskolos garantines obligacijas ( Treasures notes ). Jos yra procentinis popierius, pagal kurį jos turėtojui, duotuoju atveju FRS, mokami procentai. Bet juk pinigus šitam procentui gamina tik Federalinis rezervas, ir vėl gi tik už procentus! Reiškia, išsimokėti apskritai neįmanoma. O sako, kad amžinas variklis dar neišrastas?
K. Grinius.
Taigi aš tą ir turiu mintyje. Viskas ir priklauso nuo "eurosojuzo", o ne nuo Lietuvos.
Tvirtinate, kad žiūriu labai siaurai? Tada pasiskaitykite Internete Leo SUTARTĮ. Štai ištrauka dėl Valstybės imuniteto atsisakymo. Ką tai Jums sako?
----------------------
"
2. TAIKOMA TEISĖ IR GINČŲ SPRENDIMAS
12.1. Šiai Sutarčiai jos nuostatų aiškinimui, taikymui, taip pat jos klausimams, susijusiems su jos pažeidimu, galiojimu ar negaliojimu, spręsti taikytina Lietuvos Respublikos teisė.
12.2. Šalys sieks išspręsti bet kokius ginčus ar nesutarimus, kylančius iš šios Sutarties, derybomis, pagrįstomis abipusio bendradarbiavimo principu. Derybos turi būti pradėtos nedelsiant po vienos Šalies rašytinio pranešimo apie pretenziją pateikimo kitai Šaliai ir vykdomos ne trumpiau kaip 60 (šešiasdešimt) dienų. Visi ginčai, nesutarimai ar reikalavimai, kylantys iš šios Sutarties ar susiję su šia Sutartimi, jos pažeidimu, nutraukimu ar galiojimu, galutinai sprendžiami arbitražu pagal Stokholmo prekybos rūmų arbitražo instituto arbitražo taisykles. Arbitražinio proceso vieta bus Stokholmas. Arbitražinio teismo arbitrų skaičius bus trys. Arbitražo kalba bus anglų kalba.
12.3. Lietuvos Respublika šia Sutartimi atsisako valstybinio i m u n i t e t o taikymo dėl šioje Sutartyje numatytų ginčų sprendimo procedūrų bei atitinkamų arbitražo sprendimų priverstinio įvykdymo, taip pat valstybinio i m u n i t e t o taikymo Lietuvos Respublikoje ar už jos ribų esančio Lietuvos Respublikai nuosavybės teise priklausančio turto atžvilgiu (išskyrus turtą, kuriam pagal tarptautinės teisės normas taikomas diplomatinis imunitetas), kiek tai susiję su reikalavimais į tokį turtą, reiškiamais remiantis šia Sutartimi."
----------------------
"
2. TAIKOMA TEISĖ IR GINČŲ SPRENDIMAS
12.1. Šiai Sutarčiai jos nuostatų aiškinimui, taikymui, taip pat jos klausimams, susijusiems su jos pažeidimu, galiojimu ar negaliojimu, spręsti taikytina Lietuvos Respublikos teisė.
12.2. Šalys sieks išspręsti bet kokius ginčus ar nesutarimus, kylančius iš šios Sutarties, derybomis, pagrįstomis abipusio bendradarbiavimo principu. Derybos turi būti pradėtos nedelsiant po vienos Šalies rašytinio pranešimo apie pretenziją pateikimo kitai Šaliai ir vykdomos ne trumpiau kaip 60 (šešiasdešimt) dienų. Visi ginčai, nesutarimai ar reikalavimai, kylantys iš šios Sutarties ar susiję su šia Sutartimi, jos pažeidimu, nutraukimu ar galiojimu, galutinai sprendžiami arbitražu pagal Stokholmo prekybos rūmų arbitražo instituto arbitražo taisykles. Arbitražinio proceso vieta bus Stokholmas. Arbitražinio teismo arbitrų skaičius bus trys. Arbitražo kalba bus anglų kalba.
12.3. Lietuvos Respublika šia Sutartimi atsisako valstybinio i m u n i t e t o taikymo dėl šioje Sutartyje numatytų ginčų sprendimo procedūrų bei atitinkamų arbitražo sprendimų priverstinio įvykdymo, taip pat valstybinio i m u n i t e t o taikymo Lietuvos Respublikoje ar už jos ribų esančio Lietuvos Respublikai nuosavybės teise priklausančio turto atžvilgiu (išskyrus turtą, kuriam pagal tarptautinės teisės normas taikomas diplomatinis imunitetas), kiek tai susiję su reikalavimais į tokį turtą, reiškiamais remiantis šia Sutartimi."
štai kaip tvarkėsi valdžia su monopolijomis, skirtomis melžti piliečius:
1) išnuomojame šilumos ūkį
2) dovanojame gazpromui L.dujas
3) išskaidome Lietuvos energiją, dovanojame maximai VST, sujungiam atgal į Leo LT
4) VKEKK, turinčią ginti vartotojų interesus, padarome totaliai valdoma politikų: nariai siūlomi vyriausybės, tvirtinami Prezidento, pati komisija atskaitinga Seimui, apmokama iš biudžeto ir stumdoma vyriausybės, uždirba palyginus su jų atsakomybėje esančiais sektoriais juokingai, vartotojų dalyvavimas ir įtaka jos veiklai nulinė.
Rezultatas: nuo 2008 65% kritus dujų kainai rinkose, toliau mokam nerealiai brangiai; turim brangiausią elektros skirstymo paslaugą Europoje, turim žiauriai neefektyvų šilumos ūkį.
Kas nors tiki, kad to priežastis - nesugebėjimas susieti priežastis su pasekmėm ir susivokti? Aš tikiu. Pirmiausia mūsų nesugebėjimas susivokti, kad jei iš valdžios nieko nereikalausim, ji nieko mūsų naudai ir nedarys.
Kalbėti apie valdžios nesugebėjimą susivokti kuo kvepia monopolijų išdovanojimas privačioms finansų grupuotėms be jų atitinkamos kontrolės deja netenka. Per savo interesų atstovus valdžioje grupuotės sėkmingai įsitvirtino ir toliau klestės.
1) išnuomojame šilumos ūkį
2) dovanojame gazpromui L.dujas
3) išskaidome Lietuvos energiją, dovanojame maximai VST, sujungiam atgal į Leo LT
4) VKEKK, turinčią ginti vartotojų interesus, padarome totaliai valdoma politikų: nariai siūlomi vyriausybės, tvirtinami Prezidento, pati komisija atskaitinga Seimui, apmokama iš biudžeto ir stumdoma vyriausybės, uždirba palyginus su jų atsakomybėje esančiais sektoriais juokingai, vartotojų dalyvavimas ir įtaka jos veiklai nulinė.
Rezultatas: nuo 2008 65% kritus dujų kainai rinkose, toliau mokam nerealiai brangiai; turim brangiausią elektros skirstymo paslaugą Europoje, turim žiauriai neefektyvų šilumos ūkį.
Kas nors tiki, kad to priežastis - nesugebėjimas susieti priežastis su pasekmėm ir susivokti? Aš tikiu. Pirmiausia mūsų nesugebėjimas susivokti, kad jei iš valdžios nieko nereikalausim, ji nieko mūsų naudai ir nedarys.
Kalbėti apie valdžios nesugebėjimą susivokti kuo kvepia monopolijų išdovanojimas privačioms finansų grupuotėms be jų atitinkamos kontrolės deja netenka. Per savo interesų atstovus valdžioje grupuotės sėkmingai įsitvirtino ir toliau klestės.
2 Informacija norintiem padėti Matulevič
idiote, "aciu" rasosi su u ilgaja
ant Matuleviciaus senai padeta
ant Matuleviciaus senai padeta
"Tada kyla paprastas klausimas, kas išdavė valstybę: neįgali valdžia ar visagalė lietuvių korupcija? "- labai naivus klausimas, klaidinantis, nukreipiantis sąmonę nuo esmės.
Kas išdavė Lietuvos valstybę , kai ji 1940 m. buvo okupuota SSSR? Dabar tas pats įvyko šiuolaikiškai, moderniškai. Taigi į pasaulį žiūrite labai siaurai.
Kas išdavė Lietuvos valstybę , kai ji 1940 m. buvo okupuota SSSR? Dabar tas pats įvyko šiuolaikiškai, moderniškai. Taigi į pasaulį žiūrite labai siaurai.
Analizuojant, pasirodo, kad kiek anksčiau prie senosios valdžios buvo rašyta dar griežčiau, bet nei Prezidentas, nei Premjeras, nei Seimo pirmininkas nesiėmė jokių priemonių vergiškam Lietuvai sandoriui sutrukdyti. Taigi, dabar, panašu, Lietuvos likimą spręs Švedija. ES narė prieš ES narę? Labai įdomu.-------------
Cituoju:
"Akcininkų sutartyje nurodyta, kad kilus ginčui, Lietuva netenka imuniteto į visą valstybės turtą, išskyrus Lietuvos ambasadas užsienyje. Tai reiškia, kad teisiantis su "Maximos" savininkais, valstybė atsako VISU šalies turtu.
"Tai yra tarsi galimybė šantažuoti valstybę, kad ji bijotų judinti bet ką.. kad tik, neduok Dieve, jeigu ji reikalauja kažko, tai geriau atiduoti, nes mes atsakom visu savo gi turtu", - LNK žinioms sakė Tėvynės sąjungos frakcijos Seime narys teisininkas Kęstutis Čilinskas.
Ne gana to, akcininkų ginčai būtų sprendžiami slapta - Stokholmo arbitražo teisme.
"Arbitraže galioja konfidencialumo principas - skirtingai negu teismuose, kur galioja viešumo principas. Tai tada, be abejo, visa procesas bus uždaras ir niekas negalės paskaityti nei protokolų, nei sprendimų ir taip toliau", - teigė buvęs teisėjas habilituotas teisės mokslų daktaras Valentinas Mikelėnas.
Teisininkai stebisi ir tuo, kodėl arbitražo teismas pasirinktas užsienyje, juk tokį turi ir Lietuva. Paprastai svetimos šalies arbitrą renkamasi tik tada, jeigu akcininkai iš skirtingų valstybių.
"Be to, jeigu yra pasirinktas arbitražas užsieny, tai yra ir kitų problemų, jog užsienyje priimti sprendimai jie turi būti pripažįstami Lietuvoje", - sakė V.Mikelėnas."----iš Vakarų Ekspresas, 2008 m. Spalio 25 d.
---------------------
Tada kyla paprastas klausimas, kas išdavė valstybę: neįgali valdžia ar visagalė lietuvių korupcija?
Cituoju:
"Akcininkų sutartyje nurodyta, kad kilus ginčui, Lietuva netenka imuniteto į visą valstybės turtą, išskyrus Lietuvos ambasadas užsienyje. Tai reiškia, kad teisiantis su "Maximos" savininkais, valstybė atsako VISU šalies turtu.
"Tai yra tarsi galimybė šantažuoti valstybę, kad ji bijotų judinti bet ką.. kad tik, neduok Dieve, jeigu ji reikalauja kažko, tai geriau atiduoti, nes mes atsakom visu savo gi turtu", - LNK žinioms sakė Tėvynės sąjungos frakcijos Seime narys teisininkas Kęstutis Čilinskas.
Ne gana to, akcininkų ginčai būtų sprendžiami slapta - Stokholmo arbitražo teisme.
"Arbitraže galioja konfidencialumo principas - skirtingai negu teismuose, kur galioja viešumo principas. Tai tada, be abejo, visa procesas bus uždaras ir niekas negalės paskaityti nei protokolų, nei sprendimų ir taip toliau", - teigė buvęs teisėjas habilituotas teisės mokslų daktaras Valentinas Mikelėnas.
Teisininkai stebisi ir tuo, kodėl arbitražo teismas pasirinktas užsienyje, juk tokį turi ir Lietuva. Paprastai svetimos šalies arbitrą renkamasi tik tada, jeigu akcininkai iš skirtingų valstybių.
"Be to, jeigu yra pasirinktas arbitražas užsieny, tai yra ir kitų problemų, jog užsienyje priimti sprendimai jie turi būti pripažįstami Lietuvoje", - sakė V.Mikelėnas."----iš Vakarų Ekspresas, 2008 m. Spalio 25 d.
---------------------
Tada kyla paprastas klausimas, kas išdavė valstybę: neįgali valdžia ar visagalė lietuvių korupcija?
Ačiū TomuiJ. Bet kai paskaitai kitus aiškinimus, darosi labai neramu. Čia prikabinu neseną šaltinį, kad ką bedarytų Valstybė, ji pralaimi labai žiauriai. Jokių šansų išsigelbėti., nes valstybė neturi dviejų trečdalių AKCIJŲ (turi 61,7% akcijų)....Todėl skirybų atveju "Automatiškai 38,3% šio turto be jokios privatizacijos atitenka privačiam kapitalui.
"
------------- -------------
2009.02.04 08:48
"Aiškėja, kad jei būtų nuspręsta sunaikinti nacionalinę investuotoją į atominę AB LEO LT, nukentėtų ne jo sumanytojai, o mokesčių mokėtojai, rašo "Kauno diena".
Jei Konstitucinis Teismas nuspręstų, kad kai kurie Atominės elektrinės įstatymo, pagal kurį sukurtas LEO LT, punktai prieštarauja Konstitucijai, Vyriausybė gali imtis išformuoti įmonę. Tačiau norint priimti tokį sprendimą turi balsuoti ne mažiau kaip du trečdaliai akcininkų. Valstybė turi tik 61,7% akcijų. "NDX energija" – 38,3%. Taigi be "Maximos" šeimininkų palaiminimo nacionalinio investuotojo išformuoti neįmanoma.
"Akcininkų sutartis ir įstatai tokie, kad viskas vis tiek priklauso nuo privačių akcininkų. Tad bendrovės skaidymas bus toks, kokio nori privatūs savininkai. Apie viską pagalvota", - sako vienas aršiausių LEO LT oponentų advokatas Kęstutis Čilinskas.
Jo teigimu, "NDX Energija" iš LEO LT skaidymo gali laimėti dar daugiau nei laimėjo iš įmonės kūrimo.
"Privatūs savininkai bus suinteresuoti tokiu skaidymu, pagal kurį jiems pereis pajamingoji dalis, o valstybei – įsipareigojimai, skolos ir nuostolingoji dalis",- sako p. Čilinskas.
Anot jo, bet koks kapitalas įskaitant visas elektros jungtis su užsieniu, visi žemės sklypai, ant kurių stovi valstybės įstaigų kontroliuojami pastatai, susiję su elektros sistemomis. Automatiškai 38,3% šio turto be jokios privatizacijos atitenka privačiam kapitalui.
Be to, anot advokato, išformavimui buvo pasirengta priimant Akcinių bendrovių įstatymo pataisas, pagal kurias vykstant įmonių skaidymui nereikia skelbti, koks turtas kam priklauso, kas kam atitenka skaidant, kiek kas kainuoja. "
"
------------- -------------
2009.02.04 08:48
"Aiškėja, kad jei būtų nuspręsta sunaikinti nacionalinę investuotoją į atominę AB LEO LT, nukentėtų ne jo sumanytojai, o mokesčių mokėtojai, rašo "Kauno diena".
Jei Konstitucinis Teismas nuspręstų, kad kai kurie Atominės elektrinės įstatymo, pagal kurį sukurtas LEO LT, punktai prieštarauja Konstitucijai, Vyriausybė gali imtis išformuoti įmonę. Tačiau norint priimti tokį sprendimą turi balsuoti ne mažiau kaip du trečdaliai akcininkų. Valstybė turi tik 61,7% akcijų. "NDX energija" – 38,3%. Taigi be "Maximos" šeimininkų palaiminimo nacionalinio investuotojo išformuoti neįmanoma.
"Akcininkų sutartis ir įstatai tokie, kad viskas vis tiek priklauso nuo privačių akcininkų. Tad bendrovės skaidymas bus toks, kokio nori privatūs savininkai. Apie viską pagalvota", - sako vienas aršiausių LEO LT oponentų advokatas Kęstutis Čilinskas.
Jo teigimu, "NDX Energija" iš LEO LT skaidymo gali laimėti dar daugiau nei laimėjo iš įmonės kūrimo.
"Privatūs savininkai bus suinteresuoti tokiu skaidymu, pagal kurį jiems pereis pajamingoji dalis, o valstybei – įsipareigojimai, skolos ir nuostolingoji dalis",- sako p. Čilinskas.
Anot jo, bet koks kapitalas įskaitant visas elektros jungtis su užsieniu, visi žemės sklypai, ant kurių stovi valstybės įstaigų kontroliuojami pastatai, susiję su elektros sistemomis. Automatiškai 38,3% šio turto be jokios privatizacijos atitenka privačiam kapitalui.
Be to, anot advokato, išformavimui buvo pasirengta priimant Akcinių bendrovių įstatymo pataisas, pagal kurias vykstant įmonių skaidymui nereikia skelbti, koks turtas kam priklauso, kas kam atitenka skaidant, kiek kas kainuoja. "
"Taip tai taip, tik bylinėjimasis numatytas Stokholmo arbitraže. "
Kad paskelbti sutartį niekine prieštaravimo Konstitucijai atveju - tiks ir Lietuvos teismas.
Kad paskelbti sutartį niekine prieštaravimo Konstitucijai atveju - tiks ir Lietuvos teismas.
REKLAMA
REKLAMA
Tikėjimas, galimybė ir faktas