Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
O kas jam turtingam irr naglam... Tokie zodziai kaip pasitrauk neveikia jau 23 metus lietuvoje... Visi supranta kad pokyciams daryti reikalinga prievarta. O priesintis valdziai lietuvoje yra uzdrausta istatymu. Taip ir lieka zmoniu interesai aklavieteje ir tai kad turi valdzia tarnauti zmonems, o ne atvirksciai visi jau pamirso. Gaila kad lietuva ne tokia kaip turkija, brazilija ar egiptas kur dabar zmones ir priesinasi valdziai kuri pajuto per dauk valdzios. Gal kadanors ir lietuvoje taip bus. Juk turi kazkada vykti ta tikra kova uz nepriklausomybe.
Dar isvis prideciau kad Lietuvoj priimtu 0 promiliu istatyma kad nei laso isgere negaletu sest prie vairo. O kai praras teises tada gales naudotis viesuoju transportu. Valstybei visokiariopa nauda. Maziau mirtingu avariju ir papildys biudzeta naudodamiesi viesuoju transportu
Nors vienas politikas semiasi patirties ir ima pavyzdi is dideliu pasaulio valstybiu kurios kure systemas simtmecius kad pasiektu toki lygi. tai kodel nepasinaudojus ju klaidom ir iskart isvengus ju daryti taip kaip tevelis daro. O kazkokie marozai KGBistai gyvena praeitim uzstrige 90-tais metais. Atsibuskit senoliai jusu era baigesi !!!
Tai kas dabar vyksta Vilniaus m .savivaldybėj panašu į valstybėlę valstybėj. Kaip gina viešąjį interesą mūsų Konstitucijos garantai?
„Zuokai, jei nemoki dirbti, pasitrauk“
Tipo ne trukdik sukti savo bizniuka.Nuo kada "mikriuku šeimininkai" - miesto šeimininkai ...
Tipo ne trukdik sukti savo bizniuka.Nuo kada "mikriuku šeimininkai" - miesto šeimininkai ...
2013 m birželio 26 d.
Protesto mitingo „Mums rūpi Vilniaus viešojo transporto ateitis“
REZOLIUCIJA
Mes, šiandien susirinkusieji Europos aikštėje į bendrapilietinį protesto renginį „Mums rūpi Vilniaus viešojo transporto ateitis“, esame susirūpinę dėl Vilniaus m. savivaldybės ketinimų nuo 2013 m. liepos 1-osios dienos pradėti vadinamąją viešojo transporto „reformą“. Esame įsitikinę, kad tai tinkamos viešojo transporto sistemos naikinimas, o tikrieji „reformos“ tikslai neturi nieko bendro su miestiečių interesais.
Troleibusų maršrutų naikinimas, smulkiųjų vežėjų išstūmimas iš bendros transporto sistemos, dalies autobusų maršrutų pakeitimas – tai patrauklaus ir patogaus viešojo transporto sunaikinimo pradžia. Pabaiga bus tuomet, kai ir taip dūstantį nuo spūsčių miestą ištiks visiškas paralyžius. Tai neišvengiama, nes miestiečiai, negalėdami naudotis viešuoju transportu patogiai, neabejotinai pasirinks nuosavą transportą, kuris ne tik dar labiau apkraus gatves, bet ir stipriai padidins oro taršą.
Atkreipiame dėmesį ir į darbo vietų naikinimą, kuris prasidės nuo liepos 1-osios. Pirmiausia tai žinoma pasijus privačių vežėjų įmonėse. Be abejo, tai pasijus ir VVT, nes ten dirba ne tik vairuotojai, bet ir troleibusų remontininkai, kontaktinį tinklą prižiūrintys žmonės. Vietoj to, kad būtų kuriamos darbo vietos ir pridėtinė vertė (surenkant mieste patiems troleibusus), darbo vietos naikinamos.
Patogus ir tinkamas viešasis transportas šiuolaikiniame mieste – ne prabanga ir ne privilegija, o miestiečio teisė, kurią savivaldybė privalo besąlygiškai užtikrinti.
Pastarąjį dešimtmetį buvo atlikta daugybė brangiai kainavusių studijų dėl Vilniaus miesto viešojo transporto sistemos. Visose ankstesnėse studijose (išskyrus garsiąją paskutiniąją) ir mūsų, ir užsienio specialistai teigė, kad esama sistema yra gera, patogi ir gali būti pavyzdžiu kitiems Europos miestams, tereikia ją prižiūrėti ir atnaujinti. Deja, vis didinant kelionės kainą ir nekeičiant kokybės, neatsižvelgta į tai, kad kelionės automobiliu šeimai tapo pigesnės nei viešuoju transportu. Dabar norima mieste atlikti didžiulio masto bandymą. Ar kas nors atsakys, jei dėl šios reformos dar daugiau žmonių persės į nuosavus automobilius? Ar kas nors sugebės vėliau tuos žmones vėl privilioti į viešąjį transportą?
Mes matome, kaip skriaudžiant miestiečius bandoma netiesiogiai prastumti ekonomiškai nepagrįstą ir galimai korupcinę sudedamąją turintį antžeminio tramvajaus projektą. Šią brangią ir vargu ar teigiamų pokyčių viešajame transporte duosiančią sistemą bandoma įvesti praskolintame mieste, kur taupoma uždarant mokyklas ir karpant būtiniausias išlaidas.
Todėl reikalaujame:
1. Išlaikyti dabartinę Vilniaus viešojo transporto infrastruktūrą.
2. Sustabdyti troleibusų sistemos naikinimą, o ateities viešojo antžeminio transporto plėtrą sieti būtent su šia ekologiška transporto priemone.
3. Įvedus greitųjų autobusų sistemą stebėti šio eksperimento rezultatus, ją koreguoti priklausomai nuo stebėjimo rezultatų.
4. Leisti dabartiniams privatiems vežėjams dirbti esamose maršrutuose, plėsti privežamųjų maršrutų kiekį.
5. Sukurti naują viešojo transporto sistemos sostinėje projektą, kuris iš tikrųjų atitiktų keleivių interesus, į procesą įtraukiant visas suinteresuotas puses.
6. Nedelsiant atnaujinti troleibusų remontą ir lietuviškų Amber troleibusų surinkimą I-ajame troleibusų parke.
7. Gerinti susisiekimą mieste sujungiant naktiniais maršrutais svarbiausius miesto taškus.
Paruošė : V.Balkus, tel
Protesto mitingo „Mums rūpi Vilniaus viešojo transporto ateitis“
REZOLIUCIJA
Mes, šiandien susirinkusieji Europos aikštėje į bendrapilietinį protesto renginį „Mums rūpi Vilniaus viešojo transporto ateitis“, esame susirūpinę dėl Vilniaus m. savivaldybės ketinimų nuo 2013 m. liepos 1-osios dienos pradėti vadinamąją viešojo transporto „reformą“. Esame įsitikinę, kad tai tinkamos viešojo transporto sistemos naikinimas, o tikrieji „reformos“ tikslai neturi nieko bendro su miestiečių interesais.
Troleibusų maršrutų naikinimas, smulkiųjų vežėjų išstūmimas iš bendros transporto sistemos, dalies autobusų maršrutų pakeitimas – tai patrauklaus ir patogaus viešojo transporto sunaikinimo pradžia. Pabaiga bus tuomet, kai ir taip dūstantį nuo spūsčių miestą ištiks visiškas paralyžius. Tai neišvengiama, nes miestiečiai, negalėdami naudotis viešuoju transportu patogiai, neabejotinai pasirinks nuosavą transportą, kuris ne tik dar labiau apkraus gatves, bet ir stipriai padidins oro taršą.
Atkreipiame dėmesį ir į darbo vietų naikinimą, kuris prasidės nuo liepos 1-osios. Pirmiausia tai žinoma pasijus privačių vežėjų įmonėse. Be abejo, tai pasijus ir VVT, nes ten dirba ne tik vairuotojai, bet ir troleibusų remontininkai, kontaktinį tinklą prižiūrintys žmonės. Vietoj to, kad būtų kuriamos darbo vietos ir pridėtinė vertė (surenkant mieste patiems troleibusus), darbo vietos naikinamos.
Patogus ir tinkamas viešasis transportas šiuolaikiniame mieste – ne prabanga ir ne privilegija, o miestiečio teisė, kurią savivaldybė privalo besąlygiškai užtikrinti.
Pastarąjį dešimtmetį buvo atlikta daugybė brangiai kainavusių studijų dėl Vilniaus miesto viešojo transporto sistemos. Visose ankstesnėse studijose (išskyrus garsiąją paskutiniąją) ir mūsų, ir užsienio specialistai teigė, kad esama sistema yra gera, patogi ir gali būti pavyzdžiu kitiems Europos miestams, tereikia ją prižiūrėti ir atnaujinti. Deja, vis didinant kelionės kainą ir nekeičiant kokybės, neatsižvelgta į tai, kad kelionės automobiliu šeimai tapo pigesnės nei viešuoju transportu. Dabar norima mieste atlikti didžiulio masto bandymą. Ar kas nors atsakys, jei dėl šios reformos dar daugiau žmonių persės į nuosavus automobilius? Ar kas nors sugebės vėliau tuos žmones vėl privilioti į viešąjį transportą?
Mes matome, kaip skriaudžiant miestiečius bandoma netiesiogiai prastumti ekonomiškai nepagrįstą ir galimai korupcinę sudedamąją turintį antžeminio tramvajaus projektą. Šią brangią ir vargu ar teigiamų pokyčių viešajame transporte duosiančią sistemą bandoma įvesti praskolintame mieste, kur taupoma uždarant mokyklas ir karpant būtiniausias išlaidas.
Todėl reikalaujame:
1. Išlaikyti dabartinę Vilniaus viešojo transporto infrastruktūrą.
2. Sustabdyti troleibusų sistemos naikinimą, o ateities viešojo antžeminio transporto plėtrą sieti būtent su šia ekologiška transporto priemone.
3. Įvedus greitųjų autobusų sistemą stebėti šio eksperimento rezultatus, ją koreguoti priklausomai nuo stebėjimo rezultatų.
4. Leisti dabartiniams privatiems vežėjams dirbti esamose maršrutuose, plėsti privežamųjų maršrutų kiekį.
5. Sukurti naują viešojo transporto sistemos sostinėje projektą, kuris iš tikrųjų atitiktų keleivių interesus, į procesą įtraukiant visas suinteresuotas puses.
6. Nedelsiant atnaujinti troleibusų remontą ir lietuviškų Amber troleibusų surinkimą I-ajame troleibusų parke.
7. Gerinti susisiekimą mieste sujungiant naktiniais maršrutais svarbiausius miesto taškus.
Paruošė : V.Balkus, tel
Visiems visiems visiems
Vengrijos įstatymų leidėjai gruodžio 17 dieną didele persvara nubalsavo už konstitucijos pataisą, uždrausiančią užsieniečiams pirkti Vengrijos žemės ūkio sklypus.
Tačiau
Lietuvos įstatymų leidėjams vengriškas pavyzdys yra nereikalingas.
Todėl mes patys
išsaugokim protėvių palikimą Lietuvą savo vaikams.
Burkimės ir organizuokim referendumą. Nes
Lietuvos žemių išpardavinėjimas užsieniečiams yra sukčių sumanytas Lietuvos naikinimas.
Lietuvos žemės referendumo savanorių grupė didėja, bet nėra pakankamai didelė pradėti parašų rinkimą. Labai trūksta žmonių, kurie galėtų padėti organizuotis ir platinti žinią.
Reikalinga suburti bent 3000 žmonių savanorių grupę daugiau nei 300000 parašų surinkimui.
****************************************************
Registracija:
tel. 8 698 02118
[email protected]
****************************************************
Šie metai yra lemtingi Lietuvai.
Aktyviai dalyvaukim v i s i.
Vengrijos įstatymų leidėjai gruodžio 17 dieną didele persvara nubalsavo už konstitucijos pataisą, uždrausiančią užsieniečiams pirkti Vengrijos žemės ūkio sklypus.
Tačiau
Lietuvos įstatymų leidėjams vengriškas pavyzdys yra nereikalingas.
Todėl mes patys
išsaugokim protėvių palikimą Lietuvą savo vaikams.
Burkimės ir organizuokim referendumą. Nes
Lietuvos žemių išpardavinėjimas užsieniečiams yra sukčių sumanytas Lietuvos naikinimas.
Lietuvos žemės referendumo savanorių grupė didėja, bet nėra pakankamai didelė pradėti parašų rinkimą. Labai trūksta žmonių, kurie galėtų padėti organizuotis ir platinti žinią.
Reikalinga suburti bent 3000 žmonių savanorių grupę daugiau nei 300000 parašų surinkimui.
****************************************************
Registracija:
tel. 8 698 02118
[email protected]
****************************************************
Šie metai yra lemtingi Lietuvai.
Aktyviai dalyvaukim v i s i.
Citata.
“Po kovo 11-osios, turbūt balandžio kažkur vidurį, buvo pirmą kartą
siūloma keisti laikiną pagrindinį įstatymą ir leisti pirkti žemę
užsieniečiams.”
“Šitą pasiūlymą išnešė į posėdį tuometinis aukščiausiosios
tarybos pirmininkas Vytautas Landsbergis.”
Signataras Rolandas Paulauskas
Po signataro Rolando Paulausko tokio pasakymo …
Vytautas Landsbergis yra TS-KDP partinės gaujos bemaž pats svarbiausias
Lietuvos pardavėjas, Lietuvos naikintojas.
“Po kovo 11-osios, turbūt balandžio kažkur vidurį, buvo pirmą kartą
siūloma keisti laikiną pagrindinį įstatymą ir leisti pirkti žemę
užsieniečiams.”
“Šitą pasiūlymą išnešė į posėdį tuometinis aukščiausiosios
tarybos pirmininkas Vytautas Landsbergis.”
Signataras Rolandas Paulauskas
Po signataro Rolando Paulausko tokio pasakymo …
Vytautas Landsbergis yra TS-KDP partinės gaujos bemaž pats svarbiausias
Lietuvos pardavėjas, Lietuvos naikintojas.
yra metro ir dviauksciai autobusai,tu asile.Be to tai gudrus kainu pakelimas,dar ir priverstinai padidinus persedimu skaiciu.O kainos bent jau turejo likti tos pacios,sumazinus PVM.
Londone mikriuku nera, jus purvini debilai pasariniai runkeliai! Zuokas teisus, taskas.
@Amdrius
yra metro ir dviauksciai autobusai,tu asile.Be to tai gudrus kainu pakelimas,dar ir priverstinai padidinus persedimu skaiciu.O kainos bent jau turejo likti tos pacios,sumazinus PVM.
REKLAMA
REKLAMA
Raginimas A. Zuokui: jei nemoki dirbti – pasitrauk