Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Bet pėstieji taip pat turi pasirūpint savimi. O nakty jų beveik nematyt, išnyra kaip vaiduokliai, turėtų taip pat liemenes nešiot, tokias kurias vairuotojai vežiojasi (Čia pasiūlymas liemenėlių verslininkam :) )
KANADOJE ,TORONTE VIRS PEREJU DIENA NAKTI DEGA SVIECIANTI JUOSTA !!! MATOSI V I S I E M S EISMO DALYVIAMS
jeigu pašvies pėsčiųjų perėja,
aš taip pat pritariu!!
aš taip pat pritariu!!
Puikus pasiūlymas. Ir dar įrengti kameras prie didžiausių perėjų, kad nufilmuotų kas pralėkė per greitai, tokiems iškart kvietimą į kelių policiją.
Tokiu pasiūlymu gali būti nepatenkinti tik visokie gatvių gezai, buduliai ir panašūs.
Tokiu pasiūlymu gali būti nepatenkinti tik visokie gatvių gezai, buduliai ir panašūs.
Dar vienas papildomas pajamu saltinis policininkams.
Ar žinote, kiek metrų per sekundę nuvažiuoja automobilis prie greičio 10 km/val. Atsakymas – 2,8 m/sek.
Apytikriai galime laikyti, kad prie greičio 10 km/val. automobilis nuvažiuoja 3 m/sek.
Prie greičio 20 km/val turime 6 m/sek., 50 km/val – 15 m/sek., 90 km/val – 27 m/sek. ir t.t.
Iš kitos pusės kokiu greičiu per perėją eina pėstysis, atsakymas 1-2 m/sek (4-6 km/val). Todėl pasiūlymas mažinti auto greitį perėjose iki 30 km/val yra pagrįstas.
Apytikriai galime laikyti, kad prie greičio 10 km/val. automobilis nuvažiuoja 3 m/sek.
Prie greičio 20 km/val turime 6 m/sek., 50 km/val – 15 m/sek., 90 km/val – 27 m/sek. ir t.t.
Iš kitos pusės kokiu greičiu per perėją eina pėstysis, atsakymas 1-2 m/sek (4-6 km/val). Todėl pasiūlymas mažinti auto greitį perėjose iki 30 km/val yra pagrįstas.
Visų greitis visą laiką turi būti 0 (NULIS). Kas nesuprato, tiems reikia nukirsti galvą!
jei vazinejai Vokietijoje tai zinai, kad pirmiausia mieste masinos vaziuoja labai letai, o kai pestysis tik arteja prie perejos, masina jau stabdo pries kelis metrus ir jei pestysis zengia i pereja, masina jau buna visiskai sustojus iki pazymetos juostos. Ir laukti ir dairytis kaip rasai pesciajam nereikia....ir tai yra daugelyje Europos saliu beje ir JAV ir Kanadoj. Taip yra todel, kad pirmumo teise turi pestysis, po to dviratininkas ir tik paskutinis yra transporto priemones vairuotojas. O pas mus nuo Sovietu laiku ikalta i galva, kad yra atvirksciai, todel ir vazinejam aukstyn kojom....
Visai svolociai suizulejo isgalvodami tokias nesamones, o jus kvaileliai toliau tylekit
Vairuoju virš 42 metų, mačiau visokių situacijų ir nelaimių. Daug kur kalti vairuotojai-kelių chuliganai-nesilaikantys kelio ženklų, eismo taisyklių. Negalima nepastebėti ir pėsčiųjų, taip pat eismo dalyvių, elgesio gatvėse ir keliuose. Kažkodėl daug kas iš jų galvoja, kad mašiną galima sustabdyti per kelias akimirkas, todėl žengia į gatvę prieš pat automašiną tiek pėsčiųjų perėjoje, dar baisiau - bet kurioje gatvės vietoje. Kalbant apie savitarpio pagarbą, nemalonu, kada pėstieji per perėją sąmoningai žengia koja už kojos, vienas vaikinukas šitaip žingsniuodamas dar ir nusispiauti pro dantis į laukiančių mašinų pusę sugebėjo. Važinėdamas užsienyje, kur pėsčiųjų tikrai nėra daug, pastebėjau, kad jie prie perėjos palaukia, kol bent keli tuo pačiu metu eitų per gatvę. Pas mus tai tik vienas kitas vyresnio amžiaus žmogus sugeba pastovėti, palaukti. Problema su mašinų pastatymu prieš pat perėją, visai niekas į tai nekreipia dėmesio. Kažkas galėtų nurodyti ir maršrutinių autobusiukų vairuotojams, kad, sustodami prieš pat perėją , kitiems vairuotojams visiškai užstoja matomumą.
REKLAMA
REKLAMA
Perėjose greitį siūloma riboti iki 30 km/val.