Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Dar vienas verkslenantis straipsnis. Autorius galetu pats ideju pageneruot ir pabandyti jas realizuoti. O tai kas cia rasoma akivaizdu kiekvienam, nieko cia naujo ar izvalgaus nepasakyta.
Del transporto labiausiai stebina tai jog niekad nesu ilipes i svaru autobusa/troleibusa. NIEKADA. Todel neperku bilieto is principo.
Apie transporta Lietuvoje geriau nekalbeti. Kiek bekeltu bilietu kainas, nuo to jis nepagereja, priknerkstas, prispjaudytas saulegrazu lukstais, langai nevalyti keli metai. Traukiniai neturi isbaigtumo, kaip teisingai pastebejo reikia ropstis kaip sovietiniais laikais. Vaziavau is Paryziaus i Bretane greitaeigiu traukiniu, zinoma ne pirma klase, bet buvo patogu. Yra kur lagaminus sukrauti, nereikia ju prie saves laikyti, sedi patogiai ir leki besidairydamas dideliu greiciu. Apie laiptus i traukini net kalbos nera, ilipi tiesiog nuo saligatvio. Pas mus jei ka daro, tai ziuri, kad kazkam pinigu liktu - lyg ir nauja, bet viskas nepatogu.
nieko nauja nepasakyta. nera cia ko stebetis ir ka lyginti. Ir taip aisku, kad Lietuvai dar toli iki Vakaru valstybiu. Bet kas del to kaltas? Juk jei prancuzu valstybe butu turejusi tokia istorija kaip Lietuva, kazi ar jie butu daugiau pasieke nei mes.
Tik netapatinkim Vilniaus su visa Lietuva.
Aciu Autoriui. Geras rasinys. Intelektualus. Subtilus. Su polekiu.
"Bet man nemalonu, kad niekas nesugalvojo, atliekant rekonstrukciją Vilniaus geležinkelio stotyje, nuleisti bėgių taip, kaip Prancūzijoje. Kad nereikėtų, kaip „Sovietų Sąjungoje“, ropštis su lagaminais į vagoną".

Tegu atsako ponas Biržiškis, Dailydka ir Co už tą sovietinį lipimą. Deja, niekas už nieką neatsakys, visiems į viską nusispjauti. O geležinkelių vadovai dar spėja ir paverkti - kodėl tiek mažai keleivių važiuoja traukiniais? Padarykite kaip civilizuotose šalyse - jokių laiptelių ten į traukinius nėra, viskas suderinta ir patogu. Deja čia Rus.. atsiprašau, Lietuva, malonumas ne duoti žmogui patogumą, bet iš jo ką nors atimti.
Tesiybes delei reikia pastebeti, kad kai Zuokas vykde oranzine akcija, turtingiausi pasaulio miestai dar tik diege "elektronines" dviraciu nuomos sistemas ir daug kur tokios sistemos dar naujove. Gal kada pabandys ir Vilniuje.
visu pirma kiekvienas is musu yra lietuvis, ir kai varot ant lietuviu,varot ant saves paties pirmiausia.
Labai myliu save ir zmones, bet labai nemyliu Paryziaus, su nuolatiniais "blevyzgojimais" apie viska, prasidedanciais ryte prie kavos ir besitensianciais per visa diena iki nakties. Pilstymais is tuscio i kiaura. Pamenu absurdiska suki 2008 vasara Paryziaus metro. Berods jie svente Paryziaus metro apvalia sukakti ir ju planuose "atnaujinsim 250 metro stoteliu" ... ir zinot ka jie dare, o gi keramikines sienu plyteles keite. Tuo tarpu gal tik kelios metro stoteles turejo liftus ir siek tiek platesnius vartus i metro, stebejausi ka daro invalidai ratukuose i
Saunus autorius saunus ir jo pastebejimai. Pats myliu paryziu, bet deja, Lietuvoje dar daug nemylinciu Paryziaus nemylinciu saves nemylinciu nieko. Dieve, koks skurdus krastas ta postsovietine Lietuva su postsovietiniais apmusijusiais lietuviukais. Aciu Autoriui uz straispsni, kuris nukele vel i Paryziu su rytais kvepiancia kava, priespieciais su roziniu vynu ir velyvaisiais pietumis su ilgu ilgu sedejimu kaip simtmeciai prie vyno taures su diskusijomis apie dordeaux skoni ar Kongo gyventoju socialines problemas... beda didziausia ta, kad lietuviukams nerupi nei Afrika nei Indonezija nei kosmosas nei literatura nei istorija o tik savo darzas su burokais...
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų