Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius BNS informavo, kad trečiadienį Vyriausybė pasitarime pritarė šių objektų statyboms.
„Kol kas finansavimo suma nėra aiški, kol nėra projektinių dokumentų“, - BNS sakė R.Sinkevičius.
Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ turės parengti europinės vėžės kelio iki Marijampolės laisvosios ekonominės zonos (LEZ) projektą ir įgyvendinti jo statybą. Įmonė taip pat parengs traukinių triukšmą slopinančių sienelių ir požeminės perėjos iš stoties perono į Sasnavos gatvę statybų projektą.
Apie būtinybę įgyvendinti šiuos projektus kalbėta gegužės pradžioje Marijampolės savivaldybėje vykusiame pasitarime, kuriame dalyvavo ir premjeras Algirdas Butkevičius, žadėjęs rasti tam būtiną finansavimą. Tuomet skelbta, kad darbams reikėtų daugiau nei 1 mln. eurų.
Dalis Marijampolės gyventojų balandį savivaldybei įteikė peticiją dėl pėsčiųjų perėjos tarp Sasnavos ir Stoties gatvių įrengimo, skelbė portalas suduvis.lt. Peticijos autorių teigimu, per miestą nutiesus „Rail Baltica“ ir įrengus sankryžas, susisiekimas su miesto centru gyventojams pablogėjo.
Skelbiama, kad saugią perėją įrengti buvo žadėta, pradėjus „Rail Baltica“ modernizavimo darbus, šis įsipareigojimas pakartotas prieš pernai vykusius savivaldos rinkimus, tačiau iki šiol perėja nėra įrengta.