Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Tai kad jie ten parukyt ir pasixmelinti ateina! Pasiziurekit i taip vadinama Vakarini ''aplinkeli'':-) Pilaites prospektas jau daugiau kaip metai paraustas,o ''oranziniai'' kelio ''darbininkai'' bi......neja su cigaretemis dantyse ir bambaliais isiputusiose kisenese! O verkia,klykia-pinigu nera! pinigu nera!!! Del naktinio darbo.Koks burzujus sutiks moketi VIRSVALANDZIUS???Jus ka-isprotejot??? Praras 1000 litu-po to naktimis nemiegos be xanaxo ar tazepamo! Dar nepazistat musu buoziu?:-)
Fetingi, kodel pats nakti nedirbi, o miegi?
Dirbu Jungtineje Karalysteje jau 3-ius metus. Esu brigadininkas (superviseris) maisto pramones srityje. Karts nuo karto susedes su draugais prie stalo lygininam Anglija su Lietuva. Lyginimo Reziume: Anglija. Daugelyje darbo sryciu atlyginimas yra valandynis, nera darbo - zmones eina namo ir apmokoma tik uz isdirbtas valandas. tempas- greitas, jeigu zmogus nespeja reiskia reikia zmogui keisti kita darba jeigu jis nespeja laiku atlikti pavestus darbus. Kelių darbai atliekami istisa para, naktimis netgi didesne darbu apimtis, kad sukelti maziau spusciu ir sukelti maziau nuostoliu kitiems eismo dalyviams. Nes juk jeigu veluoja krovinis gaunami atitinkamai nuostoliai ir pan. Viso to pasekoje kuriamas BVP. Atvaziuoju i Lietuva apie 3-4 kartus per metus. Zmones sedi darbe tik numatytas darbo valandas nesukurdami reiksmingos vertes. Daugelyje darbo vietu zmones tik tusciai stumia laika nieko nesukurdami. Mano asmenine nuomone - kelininkai neisimtis. Desimtys kartu maciau kai darbininkai turi ilgas pertraukas parukyti. O uzbaigus darbus pakeles griovese metosi plastikiniai vyno buteliai. Na ir ar toli su tokiu poziuriu galima nueiti!?
@Robertas brigadininke tu brigadininke :) sryciu,valandynis...nera darbo eina namo..suskeliai cia gerai bairiuka,nelegalai gal ir eina,bet jai turi sutarti niekas neturi teises taves issiusti namo
Buvau Milane. Gyvenau centre, kur intensyvus eismas plius tramvajai. Vieną naktį nuskuta duobėtą asfalto sluoksnį, kitą naktį užasfaltuoja. negirdėjau triukšmo. Anksti rytą 4 val. ėjau į autobusą, tai papuoliau į dulkių debesį po gatvės skutimo. Taip turi būti. Gerbiamas ponas J.Vilutis neseniai grįžo iš Milano iš mugės. Paklauskit ar pasimokė.
tai nereikia remontuoti gatviu gyvenamuose rajonuose, taciau tikrai yra daukybe prospektu kur miestieciai net nepastebes kad kazkas nakty dirbo p.s. seip tai senei laikas vokieciu firmas bent kelias pasikviesti darbu atlikti kad nustotu sitie iki kaklokorupcijoje suklimpe kelininkai fisti visiems prota
Geriausia iliustracija kelininkų žodžiams yra vakarinis Vilniaus aplinkkelis. Darbininkų ten nepamatysi nei dieną nei naktį. Jau kokius metus viskas apmirę. Pastatė viaduką, bet pamiršo, kad reikia asfaltuoti Taurupės gatvę ir t.t.

O šiaip Marijampolės kelių direktoriaus skaičiavimai ne visai korektiški. Naktis gi nesudaro visą parą. Taigi dirbant ir naktį atlyginimų fondo poreikis didėja ne 30% o daugiausia 10%. Remontuojamą vietą nesunku apšviesti savom priemonėm. Tiesiog tų vadovų kalbos atrodo kaip anekdotas.
Geriausias pasiteisinimas - lėšų nėra , todėl nedirbam. Kitose EU valstybėse kelininkai dirba naktimis , pas mus - kaip "zulusų karalystėje". Matosi kaip kelininkai dirba pas mus ir EU. Pas mus 1 dirba - 10 vaidina kad dirba, kitur 10 dirba , 1 rėkia ant kitų kad dirbtų
@Vilius Tu teisus, bet kokius darbus galetu atlikti 10 kartu greiciau jei dirbtu. Labai daug vaidybos, nes pinigas vistiek eina. O salia esanciose parduotuvese alkoholio apyvartos padvigubeja-trigubeja. Jie dirba kaip ispanijoj: vienas dirba, du vaiksto, du ruko, trecias masinoj snaudzia, dar kitas neaisku kur.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų