Pieštame vaizdo klipe animacinė eglutė stebisi, kodėl gyventojai laiko ją kalėdine.
„Ta prasme, eilinis stereotipas, būni sau tiesiog medžiu ir tau prilipdo etiketę, bac, tu būsi kalėdinė ir viskas. Kodėl man? Kodėl ne beržui ar palmei, ar kokiam bambukui?“, – klipe pasakoja eglutė.
„Prasimuši iš sėklos iki augalo, per žemę, žolę, krūmus. Trejus metu stiebiesi, sumedėji, kol šaika aplink pagaliau užskaito tave medžiu. Per ketverius metus paaugi iki kokio 1,5 metro, kad galėtum kankorėžiais pavizginti, šakom pamosikuoti. O čia, bl***, ateina barzdotas bičas languotais marškiniais ir nukerta tave“, – piktinasi eglutė.
Vaizdo klipą Valstybinė miškų urėdija baigia šūkiu „Leisk eglutei sutikti Kalėdas miške“.
Portalui tv3.lt penktadienio vakarą susiekus su Valstybinės miškų urėdijos atstove Vilija Raicaite, pastaroji tikino esą reklama su keiksmažodžiu yra „kūrybinis sprendimas, o geras ar blogas – sąlyginis dalykas“.
V. Raicaitė teigė, kad reklamą nuo idėjos pateikimo iki galutinio vaizdo įrašo kūrė komunikacijos agentūra „Publicum“.
„Ją kūrė kūrybiniai žmonės iš agentūros, tai buvo viena iš „Publicum“ užduočių“, – sakė urėdijos atstovė.
Paklausta, ką mano apie keiksmažodį reklamoje, V. Raicaitė perklausė, ką joje girdėjo tv3.lt žurnalistai:
„O kaip jūs girdite? Mes su kolegomis irgi ginčijomės dalindamiesi tuo filmuku ir klausinėjome vienas kito, ką kas girdi. Aš tai girdėjau blyn“, – tikino urėdijos atstovė.
Skaitytojus kviečiame pačius įvertinti naująją reklamą ir nuspręsti, ką sako eglutė.