Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
tajp padarius butu lengviau rupintis mazesniais miesteliais,taciau kartu is valstybes nuplauktu dar daugiau pinigu...
Na, po tokio proto bokšto tirados kur jau man kažką dar aiškinti. Stambink ir toliau...
Iškasena tu ir analfabetas.
Modernizacijos laikais reikia viską stambinti ir unifikuoti. Manau apskritys galėtų ilgainiui absorbuoti savivaldybes, nes pastarosios yra per menkas dydis, kad ką nutartų.
Vykdomųjų komitetų praktika iš esmės buvo ta progresyvi ssrs laimėsena, kurią be reikalo pakeitėme retrogradiškais viduramžiniais marazmais.
Modernizacijos laikais reikia viską stambinti ir unifikuoti. Manau apskritys galėtų ilgainiui absorbuoti savivaldybes, nes pastarosios yra per menkas dydis, kad ką nutartų.
Vykdomųjų komitetų praktika iš esmės buvo ta progresyvi ssrs laimėsena, kurią be reikalo pakeitėme retrogradiškais viduramžiniais marazmais.
Ir toliau administracinė teritorinė reforma vykdoma "per kitą galą".
Juk galima buvo iškart visoje Lietuvoje numatyti miestelius ir bažnytkamius, kurie pagal tam tikrus kriterijus tinka būti seniūnijų (kažkas panašaus į tarpukario valsčius) centrais.
Po to reikėjo suformuoti tas seniūnijas (pagal kaimų, vienkiemių ir kitų gyvenviečių artumą vienam arba kitam seniūnijos centrui).
Dar vėliau tas seniūnijas reikėjo priskirti miestams, kurie vėl gi pagal aiškius kriterijus turėtų tapti naujai formuojamų savivaldybių centrais. Abišalos vyriausybė jau 1993 metais buvo numačiusi, kad tokių savivaldybių per visą Lietuvą turėtų būti 89 -92 vnt.
O kas išdarinėjama? Sovietiniai, komandinei - planinei ekonomikai pritaikyti rajonai mechaniškai dalinami į du, ir tai vadinasi reforma. Maža to, šis procesas ištemptas jau keliolikai metų, ir jeigu ir toliau jis vyks tokiu tempu, dabartiniai rajonai bus padalinti (būtent padalinti,o ne sukurtos naujo tipo savivaldybės) tik maždaug po 100 metų. Kiek galima tyčiotis iš Lietuvos? Ar iš tikrųjų pas mus nėra kompetetingų žmonių, kurie galėtų parengti normalų šalies administracinės teritorinės reformos projektą?
Bet viskas daroma, kad būtų naudinga ne žmonėms, o valdininkų nomenklatūrai.
Juk galima buvo iškart visoje Lietuvoje numatyti miestelius ir bažnytkamius, kurie pagal tam tikrus kriterijus tinka būti seniūnijų (kažkas panašaus į tarpukario valsčius) centrais.
Po to reikėjo suformuoti tas seniūnijas (pagal kaimų, vienkiemių ir kitų gyvenviečių artumą vienam arba kitam seniūnijos centrui).
Dar vėliau tas seniūnijas reikėjo priskirti miestams, kurie vėl gi pagal aiškius kriterijus turėtų tapti naujai formuojamų savivaldybių centrais. Abišalos vyriausybė jau 1993 metais buvo numačiusi, kad tokių savivaldybių per visą Lietuvą turėtų būti 89 -92 vnt.
O kas išdarinėjama? Sovietiniai, komandinei - planinei ekonomikai pritaikyti rajonai mechaniškai dalinami į du, ir tai vadinasi reforma. Maža to, šis procesas ištemptas jau keliolikai metų, ir jeigu ir toliau jis vyks tokiu tempu, dabartiniai rajonai bus padalinti (būtent padalinti,o ne sukurtos naujo tipo savivaldybės) tik maždaug po 100 metų. Kiek galima tyčiotis iš Lietuvos? Ar iš tikrųjų pas mus nėra kompetetingų žmonių, kurie galėtų parengti normalų šalies administracinės teritorinės reformos projektą?
Bet viskas daroma, kad būtų naudinga ne žmonėms, o valdininkų nomenklatūrai.
REKLAMA
REKLAMA
Gyventojai apklausiami dėl Kuršėnų sav. steigimo