Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
i nostrada ATEJES DYRBTI ISEISITE VISISKAI BE PINIGU ARBA TAS KAS LIKS PO NUSKAICIAVIMU UZ BELEKA :)
Gal geriau tegul įteisina vergovinę santvarką ir tuomet visiems gerai - verslininkai klesti, užsieniečiai vergauja, lietuviai išvyksta dirbti svetur, integracijos centrai visuomet turi veiklos (už mokesčių mokėtojų pinigus), NT agentūrų pardavimai auga ir t.t....o spauda visuomet turi apie ką rašyt ( koki geri Lietuvos verslininkai) (!)
darbo birzos anketas.Kiek vyru,po 10 - 15 metu vazinejusiu po ES ir NVS iesko BET KOKIO darbo! Kiek jaunuoliu ir ne tik,suvilioti skelbiama apgaule "atlyginimas nuo 5000lt/men"(!!!),moka tukstancius,laikosi kategorijas ir 95 koda,o darbo...NEGAUNA!!!
Tai taip "truksta vairuotoju"!??
O 45 metu baltarusis atsargos praporas,nemates asfalto - kvieciamas ir net atsivezamas! Dar daugiau:vezeju imones sudare sutartis su NT agenturomis,nuperka tiems "sveciams" pigius butus Vilniuje,taip ikinkydami sau verga.O tas dirba,kad issimoketi sefui,atveza cia seimynykscius,kurie nei dirbo,nei dirbs.Sis kontingentas lanko ivairius integracijos kursus uz musu mokesciu moketoju pinigus,kol ju seimos galva atidirbineja imonei skola uz busta...Imoniu pavadinimus zinau,su kolegomis bendravau - info tikra!
Tai kur,blyn,ziuri valstybes tarnybos?
R.Narbutas teisus, Lietuvoje vairuotoju pakanka,problema su transporto imonemis,nenori moketi.Padaviau skelbima (mokoma) kad ieskau CE kat vairuotojo, per 2 men paskambimo 4 darbdaviai , 1 Girteka,2 transekspedicija, 3 vedautos .Ketvirtoje (rimtoje) isidarbinau.
niekas nekontroliuoja treciuju saliu vairuotoju darbo marsrutu? Leidimas dirbti LR NELEIDZIA jiems vykti i kitas ES valstybes!
R.Narbutas kirto tiesa! Pagarba!
Transporta valdantys partiniai svolociai isleido istatymus savo vogimui iteisinti.Vairuotojams bemokama puse dienpinigiu,o ir tuos ismoketi veluojama.Nera jokiu nakvynpinigiu,dusti kabinoje net savaitgaliais vasaros karsciu metu...Kodel tu dienpinigiu puse,kai vairuotojas naudojasi triskart brangesniu pakeles servisu,o ne perka pigiuose marketuose,kaip likusieji,kurie dar ir nakvynpinigius gauna?Ogi todel,kad imoniu oficialiose buhalterijose vairuotojas "gauna" visa 100% dienpinigiu,taip palikdamas imones savininko kiseneje po 1000 euru kas menesi!!!
Ir tokiu vairuotoju,Linavos duomenimis,virs 75000.
75000000 euru per menesi! Kuri dar sritis Lietuvoje generuoja tiek JUODU pinigu!?? Nafta? Dujos? Kazin! O dar nepaminejau,kiek "isgaruoja" pelno ir kitu mokesciu...
O juk tereikia perziureti atlyginimu/dienpinigiu santyki,pakoreguoti dydzius ir apginti vairuotoju uzdarbi nuo vagiu.Ir jie mokes mokescius,pirks,vartos,pajudes automobiliu,NT rinka...
Tokia situacija leidzia transportui nedirbti,neskatina inovaciju,konkurencijos,iskraipo rinka. Kam stengtis,jei uztenka vogti is vairuotojo ir Valstybes? Stai Lenkija:kiekviename kaime po logistikos centra,transportas,sandeliai.Imones moka mokescius,uzimti zmones uzdirba ir taip pat moka ir vartoja.Kvepuoja zemes rinka.O pas mus? Pinigai,galintys judinti ekonomika,nuseda i ...juodasias partiju kasas ir valdininku ir banditu kisenes!
Jei mokėtų didesnius atlyginimus, bent jau užsienietišką minimumą mokėtų - darbuotojų ieškot tikrai nereikėtų. Dabar už mizerną minimumą nori gaut darbuotojų ir dar kad darbdaviams primokėtų.
JUOKDARIAI TIE DARBDAVIAI, VAIRUOTOJU YRA IR NEREIKIA CIA JOKIU UZSIENIECIU, MOKEKIT NORMALIAS ALGAS, NEATSKAITYNEKIT NUO LEMPUTES , MOKEKIT KAIP VOKIETIJOJE, SU VISOM PRIKLAUSANCIOM SOCELINEM GARANTIJOM TAI IR TURESIT GERUS VIRUOTOJUS, O DABAR NENORIT MOKETI, TAII IR IESKOTE RUSU, BELARUSU UKRAINIECIU, IR JIEMS MOKATE DAR MAZIAU, IR SITA VISI ZINO, NEREIKIA NORETI ANT SVETIMO B....IO I DANGU NUJOTI.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų