Vyriausybė neatsisako planų maždaug nuo 2011 m. pradėti dar vieną Lietuvos įvaizdžio ir prekės ženklo paieškos etapą, nors pirmasis etapas kainavo maždaug 63 mln. litų, ir už juos nieko apčiuopiamo nesukurta – ministrų kabinetas, kūręs įvairiausias Lietuvos įvaizdžio komisijas, strategijas, organizavęs konkursus galiausiai liko prie įskilusios geldos.
Bet Vyriausybės 2008– 2011 m. programoje numatyta Lietuvos modernios tapatybės formavimo strategija. Tą modernią lietuvių tapatybę turės atspindėti ir Lietuvos prekės ženklas. Šanchajuje (Kinija) vykstančioje parodoje EXPO– 2010 Lietuvos paviljono lankytojai jau pastebi prie kai kurių lietuviškų prekių ženklą – širdies formos gintarą su įspaustu Vyčiu, ir užrašą – „Lietuva – Baltijos širdis".
Įvaizdžio ir ženklo sumanytojas – komunikacijos specialistas Marius Jovaiša, tačiau tai nėra oficialiai patvirtintas mūsų valstybės įvaizdis. Beje, oficialusis, visiems priimtinas Lietuvos prekės ženklas taip ir liko nesukurtas. Nors vien prekės ženklo konkursas kainavo 1,14 mln. litų.