Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
visiška nesąmonė!
kai aš ėjau į mokyklą, vertino nuo pat pirmos klasės ir ne jokiomis saulutėmis ar gelytėmis, bet 10 balėje sistemoje. ir visi buvo patenkinti, stengėsi, mokėsi, ruošė namų darbus.
o dabar? koks stimulas vaikui kažką daryti geriau, jei vistiek jo pastangos neįvertinamos...po tokių dalykų ir galima išgirsti, kad 4toje klasėje metė mokyklą...
kai aš ėjau į pirmą klasę, manęs joks šokas neištiko, nes aš žinojau (tėvų ir darželio auklėtojų dėka), kad žaidimai baigėsi ir prasideda vaiko darbas - mokymasis. Ir man tai patiko. O kaip kitaip žmogus subręs? dabar iki penktos klasės žaidžia, o paskui? Juk praleidžiamas imliausias mokymui laikas. O penktoj klasėj vaikas (jeigu jau nuosekliai laikysimės šiandieninių švietimo ideologų terminologijos) vaikas jau gali būti Pavlovo šunimi? Tada jam dar sunkiau suvokti, kad mokymasis yra rimtas darbas. Juk niekas nepasikeitė - buvo mokykla ir liko mokykla, ko čia kabinėjatės.Taip brendimas kaip atsakomybės formavimasis nukeliamas vėlesniam laikui, ir jau matome tokios švietimo sistemos vaisius. Tiek infantilų tur būt niekada anksčiau nebuvo. Juk prieš dešimtmetį mūsų žmonės labai gerai konkuruodavo su vakariečiais būtent bazinio išsilavinimo dėka. Beje man kartais kyla įtarimų,kad šitas reformas rengė žmonės, kurie būtent ir nesugebėjo patys mokytis anoj sistemoj ir buvo jos "traumuoti", t.y. buvo žemesnių nei vidutiniai gabumų
jau uztenka, kad 5kl pirmus tris men ar pusmeti nevertina visiskai, adaptacija vyksta, tai jie taip "durniu ijungia"...durniu laivas, vertino mus normaliai senais laikais ir viskas buvo gerai. tegul tv pasiziuri ka vaikai ziuri kol ju tevai darbe. autoritetas gal ir netaps nulinis, bet jie ir dabar jau nevaldomi, o labai daug priklauso nuo tevu ir ju poziurio i mokytoja ir t.t. tegul ir studentu nevertina, isklauso kursa, gauna diplomus ir valio...
na, su tokiu požiūriu į vaiką esate tikrai tūpas
Aš tūpas, bet vaikų nevertinimo iniciatorius dar tūpesnis... Jau dabar dėka visokių mokymo-auklejimo "reformų" vaikai negerbia net tik šiaip suaugusiųjų, bet ir tėvų, jau nekalbant apie mokytojus. Jei mokytojas neteks teisės vertinti vaiką-jo autoritetas bus nulinis. Mokyklos taps gaujomis nevaldomų dvikojų "augintinių".
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų